Jenni90
Asioista perillä oleva
TyttöKoo Herran jestas kun kattoo tuota sun tickeriä! Se on yks hujaus, kun ootkin jo synnyttämässä! Mihin tää aika menee?
Mitäs, tiesittekös te nyt tulevan vauvan sukupuolta?
No mä sitten soittelin niistä pissatestien tuloksista ja sain aika huonoja uutisia. Pissan viljely oli positiivinen ja ja pissassa sekakokki muutoksia ja streptokokkia. Joka aiheiuttaa supistukset ja vatsakrampit;pehmittää paikkoja ja aiheuttaa ennen aikaista syntymistä. Ja mullahan kohdunkaulan pituus lyhentynyt 1cm ! No ne käski soittaa heti TK:seen, että mitä tehdä, ja koko päivän yritin saada lääkärin vastausta ! Soittelin ja soittelin ja ei mitään... olin jo päättänyt, että jos puolen tunnin päästä vieläkin odottelen, niin soitan yksityiselle ja meen suosista sinne, en rupea odottelemaan ja riskeeraamaan kun kyse on mun lapsestani! No sitten justiin soittivat TK:sta ja lääkäri oli määränny mulle lääkekuurin jonka pitääs auttaa.... Oon nyt pari päivää syöny erittäin pahoja hevosen kokooosia pilleireitä kolmesti päivässä mutta niin vain loppui supparit ! Eikä ole kramppejakaan tulltu.
Viikon päästä taas kontrolli ja kolmen viikon päästä lääkärille....
Kyllä tämä prinsessa koettelee; mutta visusti pidän haarat kiinni sinne 30 viikolle ainakin !!!
Mun miehen serkullahan oli sama juttu ensimmäisen raskauden aikana. Heidän tyttö syntyi TAYS:ssa 23+4 ja menehtyi. Toisessa raskaudessa sama juttu; joutui prenalle viikolla 20+ ja kohdunsuu sidottiin ja vauva syntyi "vasta" viikolla 35....
Mutta oon ihan hyvillä mielin nyt, kun sai nuo lääkkeet.
ja vauva potkii rakkoon, eli ei oo edes kääntynyt vielä; joka on tosi hyvä asia !
Mitäs, tiesittekös te nyt tulevan vauvan sukupuolta?
No mä sitten soittelin niistä pissatestien tuloksista ja sain aika huonoja uutisia. Pissan viljely oli positiivinen ja ja pissassa sekakokki muutoksia ja streptokokkia. Joka aiheiuttaa supistukset ja vatsakrampit;pehmittää paikkoja ja aiheuttaa ennen aikaista syntymistä. Ja mullahan kohdunkaulan pituus lyhentynyt 1cm ! No ne käski soittaa heti TK:seen, että mitä tehdä, ja koko päivän yritin saada lääkärin vastausta ! Soittelin ja soittelin ja ei mitään... olin jo päättänyt, että jos puolen tunnin päästä vieläkin odottelen, niin soitan yksityiselle ja meen suosista sinne, en rupea odottelemaan ja riskeeraamaan kun kyse on mun lapsestani! No sitten justiin soittivat TK:sta ja lääkäri oli määränny mulle lääkekuurin jonka pitääs auttaa.... Oon nyt pari päivää syöny erittäin pahoja hevosen kokooosia pilleireitä kolmesti päivässä mutta niin vain loppui supparit ! Eikä ole kramppejakaan tulltu.
Viikon päästä taas kontrolli ja kolmen viikon päästä lääkärille....
Kyllä tämä prinsessa koettelee; mutta visusti pidän haarat kiinni sinne 30 viikolle ainakin !!!
Mun miehen serkullahan oli sama juttu ensimmäisen raskauden aikana. Heidän tyttö syntyi TAYS:ssa 23+4 ja menehtyi. Toisessa raskaudessa sama juttu; joutui prenalle viikolla 20+ ja kohdunsuu sidottiin ja vauva syntyi "vasta" viikolla 35....
Mutta oon ihan hyvillä mielin nyt, kun sai nuo lääkkeet.

ja vauva potkii rakkoon, eli ei oo edes kääntynyt vielä; joka on tosi hyvä asia !

Tää on kyllä niiiiiiin iloinen, että raskausaika on kohta ohi! Vaikkakin tänään on ainakin toistaiseksi ollut hyvä olla niin henkisesti kuin fyysisestikin.
(olipas kerrankin hyvä hymiö...)

Niin vaan tääkin porukka täällä lisääntyy, kivaa! Onneks itsellä jo loppusuora häämöttää!!!
Ja käsillään läträä vesikipossa , katsoo aina ennen kuin laittaa kädet
veteen, että huomaako kukaan ja itse pyörittää päätään
sanoen"eieieieiei" eli hyvin tietää tekevänsä kiellettyjä juttuja.
Ihana!
Just aprillipäivänä miehen kanssa autossa juteltiin, että olis hyvä päivä tehdä positiivinen raskaustesti :D

Sit selitin sille kaikki mitä oon omankin Th:n kanssa puhunu että nyt vasta pahoinvoinnit alkanu loppumaan enkä oo sen takia syöny niin paljon kun normaalisti kun on jääny kaikki ylimääräset herkut tms. pois. Sit se käski mut vaa'alle ja pikkusen oli tullu lisää viime neuvolan jälkeen niin anto sen asian olla. Sit se sano että "Mä laitan sulle lähetteen klamydia-testiin." Kysyin, että miks ihmeessä ja se vaan sano että varmuuden vuoks. En tiedä oonko outo, mutta tunsin itteni jotenki tosi loukatuks!? Kolme vuotta oltu nyt Jarkon kanssa yhdessä ja kaksi vuotta siitä naimisissa ja yks lapsi jo niin ajatteleeko se, että kun on nuori niin paneskelee jokaisen vastaantulijan kanssa...?