Tänään on Hyvä Päivä!
Olen lottovoittaja ( ei tullut ihan päävoittoa, mutta 13,20€ kuitenkin joten saa onnitella! )

, synttärisankari, ulkona on aivan mahtava ilma ja olo eiollenkaanahdastaitukala, joten tänään on oltava hyvä päivä! Tuli tuossa mieleen, että oliskohan tää pikku-ukko nyt kääntynyt pää alaspäin(?) kun on niin paljon helpompi olla ja hengittää... Sitten vielä äitini itketti mua heti aamutuimaan viestillä: "Kiitos lapseni yhteisestä, ihanasta 35 vuoden matkasta. -Äiti"
Neljän maissa pitäis lähteä juhlimaan kummityttöä ( täytti eilen 2v) ja siskoaan (1v). Ostin kummitytölle nuken syöttötuolin ja pikkusiskolle sitten oman nuken, niin ei tule tytöillä riitaa enää. Ne pitäis vielä paketoida-onneks on neliskanttiset paketit. Mun hermot kun tunnetusti ei kestä minkään valtakunnan paketoimisia... Ilta vissiin hurahtaa tv:n ääressä vaalivalvojaisten merkeissä. Ostettiin tulisia hornetteja istujaisiin, kun teki niiiiiiin mieli.
Kävin eilen ostamassa vielä viime metreillä uudet hiekan väriset reisitaskumammahousut kun vanhat ratkailee liitoksistaan eikä enää pysy kasassa vaikka kuinka niitä ompelin/parsin. Esikoinen oli hyvä kun housuja yritin paikata, katosi mua ihan suu auki: "Äiti, osaatsä OIKEESTI ommellakin???"

No mutta nyt on siis upouudet housut ja ne menee hyvin vielä sektion jälkeenkin eikä paina haavan kohdalta.
Klamydiatestistä... En ole koskaan joutunut siihen/multa ei ole sitä otettu. Onkohan joku paikkakuntakohtainen juttu vai mikä lienee, mutta aika oudolta kyllä kuullostaa ainakin mun korvaan...
Tämmösillä fiilareilla siis mennään tänään... Mies jo totesi mun kärsivän vakavista mielialan vaihteluista (
AI MITEN NIIN MUKA???!!!) kun koko viikko on ollut tätä kaikkea:
Viikot käy nyt tosissaan vähiin, sektioon olis enää 5 viikkoa... APUA!!! Vastahan tää raskaus alkoi ja nyt ollaan jo taas tässä pisteessä. Ja toisaalta, ONNEKS ollaan!
Nyt ruuanlaittoon ja sitten lahjat pakettiin.
Ihanan aurinkoista päivää kaikille!