Uudelleen raskaana?

Oi onnea  Alissa! :) <3
Ja onnea myös kaikille muille plussanneille! :)

Mulle on kans meinannu vähän iskeä vauvakuume, mutta elämäntilanne ei oo kyllä vielä sopiva. :)
 
Onnea Alissa23 ja muut plussanneet!
Täälläkin eka ultra takana ja onnellinen odotus käynnissä :)
 
Paljon onnea Kaiza!! :)) Meitä taitaa olla aika paljon lokakuisia, jotka ollaan uudestaan raskaana (siellä fb:n puolella vissiin jo useampikin:)).
Mulla on tänään ultra, jänskättää kun saa vihdoin tietää kuin pitkällä tässä ollaan......=))
 
Oikein mahtavaa että on Näin hienosti raskautuneita lokakuisia ;) Hauska kuulla kuinkas pitkällä alissa on ;) Itse jätän nyt rakastumiset väliin vaikka mieli vielä voisi kuudetta tehdä... Ja voin omakohtaisesti sanoa että on ollut raskasta ajoittain ;) ..kun näillä kahdella on ollut se 1 v 2 kk ikäeroa on ollut aika upeaa.. Mustasukkaisuutta ei ole hirveämmin ollut, ja isompi on alusta lähtien hoivannut isolla Halulla pienempäänsä ;) Kokemusta on myös 2 vuoden ikäerosta ja silloin oli jo mustasukkaisuutta ja eripuraakin isomman taholta. Lopettelin tuossa 1 kk sitten imetyksen, eli viikon vajaa 7 kuiseksi asti. Saman verran kahta edellistä imetin ja se on mulle passeli määrä. Tosin helpolla tämä ei lopettanut kun noin 2 kk yritin opettaa hörppyyttämällä Tuttipullosta, taikamukista ja ties millä lusikka konstilla.. Ei juonut. Kunnes sain taas hankittua tupperin mukin niin johan alko juomaan ;) Ei tosin ihan heti siitäkään mutta parinpäivän perästä kyllä... Edellinen tyttöhän lopetti itse rinnan kun rupesin viimeisintä odottelemaan ,eli rupesi hylkimään noi kuuden kuun korvilla ja oli pakko lopettaa tuputtaminen 7 kuisena ;) Täällä muuten noustaan tukia vasten konttaillaan ja kivasti menee noin muutenkin ;) Zemppiä kaikille ;)
 
No enpä paljoa viisaammaksi siellä neuvolalääkärissä tullu. Siellä on nyt uus lääkäri, kun edellinen jäi eläkkeelle. Eikä tää uus osannu sit käyttää sitä ultrauslaitetta kunnolla, se ei saanu sillä vauvasta mitään mittoja...!! Joten käsikopelolla arvioi, että mennään 7-8 raskausviikolla, ja laittoi sit lähetteen keskussairaalaan ultrattavaksi. Eli TAAS odotellaan, BLAA!!!
Mutta ainakin sydän paukutti ruudulla<3<3
Oma veikkaus viikoista on tällä hetkellä 8-9, nyt kun näki sen alkion koonkin siinä näytöllä... Saas nyt nähä sit.

Mie aattelin tuon meiän muksuille tuon ikäeron olevan passeli just tuossa mielessä, että esikoinen ei varmaan osaa olla kovin mustasukkainen vauvalle, kunhan muistaa huomioida häntäkin sitten tarpeeksi. :) Mut auta armias, jos esikko ois ehtiny uhmaikään, sit ois voinu olla hankalaa. Joten siinä mielessä (toivossa) aattelen, että tää raskaus tuli nyt passeliin saumaan. :)

Tää pahoinvointi on kyl hurjaa, vaikka pysyykin jotenkuten kurissa syömällä. Nyt ei vaan taho tehä mieli syödä mitään, joten olo on kehno koko ajan. Ja siihen väsymys päälle. Täytyy vaan toivoa, että tällä kierroksella tää paha olo ei kestä sinne rv15 asti niinkuin E:a odottaessa...X/
 
RiikkaTe, jos satut käväseen täällä linjoilla niin sulla on varmaan ollu jo rakenneultra? Saako udella saitteko tietää kumpi on tulossa ja maltatko paljastaa...? :DD Sulla on varmaan jo ihana masunen<3
 
Jepjep..kyllähän teitä monia on tullu ikävä,ku ootte lähteny naamiksesta   mut siellä siis monet edelleen....ja juuh,raskautumisasiaa täälläkin,eli täällä myös odotellaan:laskettu ois nyt siis 30.12.2012....saapi nähdä,tuleeko ens vuoden puolella meidän neiti.Mun isä oli muuten syntynyt 31.12..
 
nijaje: Onnea! Muistanko väärin vai onko masuasukki nyt kuudes? Vai viides?

Meilläkin nyt ihan virallisesti yritetään, ekasta kierrosta ei vielä napannut. Lisää yritystä siis! :D
 
Voi vitsi! Tulin tänne katsomaan, mitä lokakuisille kuuluu.. Ja täällähän ollaan kovasti plussailtu! Onnea kaikille, aivan ihanaa!!!! emoticon


Itselläkin on vauvakuume ollut jo tammikuusta asti, mutta ajattelin, että nyt pitää nauttia esikoisen vauva-ajasta täysin rinnoin. Mutta nyt on tullut kuume siihen pisteeseen, ettei enää voinut odotella. Ensimmäiset kuukautiset yrittämisen jälkeen loppuivat juuri ja toivon kovasti, että raskaudutaan! :) Olisin suuresti ihmetellyt, jos olisi napsahtanut nyt ekasta kierrosta, kun oli paljon stressattavaa ikävistä asioista. :(

Voi tätä ihmismieltä, kun se menee sekaisin vauvoista ja raskaaksi tulemisen odotuksesta!
 
Heissan, pitkästä aikaa käyn tällä palstalla, kiva lukea kuulumisia. Ja tänne myös on pikkuinen tulossa, tosin IHAN alussa ollaan vielä...
 
Munkin on pitän jo jonkuu aikaa kirjotella tänne kuulumisia. Kakkosta ois tännekkin tulossa, jos vain kaikki etenee hyvin <3 Kesäkuussa sitten mahdollisesti tulisi uusi vauva meille. :)
 
Niin ja mä oon ent. Sipa. Vaihoin merkkiä, mikä välillä onnistuu ja välillä ei... :|
 
Onnea Sohvis ja nennaq, ja Dodominollekin onnittelut nyt myös tätä kautta!! :))
Mahtavaa kuulla, että on uusia plussanneita täällä lokakuisissa.<3

( . ) Täällä masu on jo iiiiso. 26+3 meneillään, kolmisen kuukautta pikkusiskon laskettuun aikaan.:) Potkuttelut on alkaneet muutaman päivän sisällä tuntua entistä vahvemmin ja selkeämmin, tyttö on saanut voimaa lihaksiin lisää ihan selvästi. Masu hytkyy joka monotuksella kuin vimmattu!
Tänään tuli tuhlattua puolet äitiysavustusrahasta pikkuprinsessan vaatteisiin. Voi nyyh, ne on niin suloisen pieniä ja vaaleanpunaisia.<3
 

Voi ei...:( :(

Pahoittelut!!! Tosi harmi.:(

(me ei muuten päästäkään siihen seuraavaan miitinkiin, joten nähdään vasta ens kuussa sitten...:/ )

 

Mitähän kuuluu kakkoskierrokselta jo jakautuneille?:) Olis mukavaa kuulla päivityksiä...=)

Täällä alkoi tänään rvk 35. Eli vielä muutama viikko odottelua...:P

 
Takaisin
Top