Useamman lapsen äidit

Ihana ketju! Tuolla muuten löytyy myös toinen lähes vastaava "suurperhe kuumeilijat" :)
Meillä löytyy kolme ja neljännestä haaveillaan, loppukuusta tietää josko ois tärppi käynyt, palailem sitten tänne enempi jutusteleen jos plussa tulee.
 
Millon muuten meinasitte kertoo isommille lapsille uudesta tulokkaasta? Me ollaan ajateltu vasta ekan ultran jälkeen, ihan vaan siks et eivät innostu liian aikasin jos kaikki ei menekkään niinkuin suunnitelmissa :)
 
Me kerrotaan sit joskus ekan ultran jälkeen. Aattelin jos mahd pitkään yrittäis olla hyshys.... tai no, kyllähän muutkin kuulee ultran jälkeen :grin

Aikaisemmin jo koitin kysellä, onko vinkejä toimiiko reilut 5 ja 2 veet kerrossängyssä?
 
Sanko meillä 2 isompaa majoittuu yöksi kerros sänkyyn, joten kyllä:) meidän pitäs hommata toinenkin kerrossänky jossain kohtaa...
 
Anteeksi, huutelen joka ketjussa :D Mellä nämä kolme nuorinta on 2, 3 ja 4v ja meillä kolmikerrossänky ja tämä 2v muutti sinne alimpaan tuossa reilu kuukausi sitten ja hyvin toimii että 4v kolmosessa, 3v kakkosessa ja 2v ykkösessä :)
 
Meillä on 2v ala sängys ja 3v yläsängys mökillä ja hyvin toimii :) mä kerroin eilen ultran jälkeen esikoiselle kin näkyi syke lähinnä kyseli miksi olin lääkärissä mutta 3 vuotiaan ainut huolen aihe oli että onko masussa pimeää :D
 
Ihana❤️ mä en uskalla senkään takia kertoa että toi 5 ja 3v on semmosia hölöjä et varmasti kertoovat kaikille vastaan tulijoille et isi on laittanut vauva siemenen äidin masuun:D me siis edellisen aikaan sanottiin niille että isillä on semmosia vauva siemeniä joita isi sit laittaa äitin masuun ja siitä kasvaa sit se vauva❤️ kova oli kuulustelu viimeksi ja samaa epäilen nytkin... Vanhin likka onkin jo kysellyt et koska isi laittaa sen siemenen mun masuun:wink on se kun 5-v vauvakuumeilee:,)
 
Noo kyllä ne vaan aikamoisii hölösuita on :wink osas tuoki jo illalla kertoa isäni naiselle asiasta mutta tiesi kyllä jo asiasta :)
 
Täällä kysellään vieläkin, että tuleeko vauva. :D Vähemmän jo, onneksi.

Ihana tuo pohdinta, onko masussa pimeää! :)
 
Mua vaan jotenkin kauhistuttaa se ykäsänky, pysyykö siellä oikeesti.
Kauhuskenaariot et unenpöppörössä tippuu, oksentaa yläsängystä tai....:nailbiting::p mutta lähinnä tuo tippuminen. Jotenki oon himoinnu tuota Unipuun sänkyä, sais tarv erikseen ja silleen.

Mutta kiva kuulla että tyytyväisiä kerrossänkyilijöitä löytyy :)
 
Meillä on mun ja mun sisarusten vanha unipuun sänky. Alasänky vasta käytössä, esikoinen nukkuu siinä ja kakkonen vielä pinniksessä :)
 
Meillä on pojat jotenkin viime aikoina ollut tosi mahottomia..ja mäkun ollut flunssassa niin tuntunut pitkiltä.päiviltä. onneks mies tuli kotiin tänään! Kuopuksella pukkaa uhmaa. Huoh. Pinna on välillä loppu.
 
Meillä on kerrosänky ja lapset ovat nukkuneet siellä siitä lähtien, kun ovat olleet 3,5 ja 5v. Hyvin ovat pysyneet, tosin nuoremmalla on alasängyssä kunnon turvalaidat. En nyt muista sängyn merkkiä, mutta on suomalainen ja sellainen mistä saa sängyt myös erilleen ja niiden pituutta voi säätää.

Mä oon muuten katsellut lasten vauvaleikkejä tippasilmässä. Eihän se välttämättä kerro mitään, mutta molemmat suhtautuu pienempiin tosi ihanasti ja heistä tulee kyllä loistavat tuplaisosisko ja isoveli. Ja meidän tää neljävuotias eilen illalla ensin piti kättä mun masulla ja sitten silitteli sitä masua, vaikka ei siis tiedä koko vauvasta vielä mitään! Oli jotenkin tosi herkkis ele. Ei ole aiemmin sellaista tehnyt. :Heartpink
 
Kärhö kiitos, tuli sit aamun itku numero 3:,) ei hitto tän itkemisen kanssa, menee hermo!!!! Meilläkin nää on kyl niin ihania isosiskoja kaikki et varmasti menee tän viidennenkin kanssa hyvin:) ainut mitä saa pelätä kun ovat niin innokkaita hoitajia että eivät kolauta vahingossa vauvaa päähän:eek:
 
mulla esikko on 10v ja toinen on 1v9kk huomenna. ultran jälkee kerron esikolle asiasta varmaa sit inshaAllah. saa nähä miten reagoidaa, tyttö on mus kiinni ja syö rintaa edelleenki joten saapi nähä miten asiat menee kun raskaus inshaAllah etenee. tyttö on kyl tosi fiksu ja ymmärtäväinen mut temperamenttia löytyy kyl sit tosi paljon ja omistushaluinen. saa nähä millai pikku apuri mulla tulee olemaa ku tyttö ois 2v5kk inshaAllah sit ku tämä kolmonen syntyy inshaAllah.
 
Gatusa, toivottavasti et pidä mua tökerönä mut pakko kysyä, sori! Mitä tarkoittaa inshaAllah? Mä kun oon tämmönen perus juntti niin en tiiä:)
 
Takaisin
Top