kuukiurustakesään
Piirimestaruustason postaaja
Pari päivää pientä vuotoa oli kun alotin Cerazettet, mutta sen jälkeen ei oo menkkoja näkynyt tai kuulunut. Oon kyllä 1-2 kk välein tehnyt raskaustestin ihan varmuuden vuoksi. :)
Hellis, pitkä poika tosiaan! Meillä vasta lopetellaan koon 68 käyttöä. Ja äp:n violetit koon 60 housut on edelleen käytössä, alkaa käydä lyhyiksi ja lörpöttää mahdottomasti vyötäröltä... On tainnut housujen mitotus mennä vähän mönkään. Emma on nyt arviolta 70 cm ja 7,9 kg.
Hellis, pitkä poika tosiaan! Meillä vasta lopetellaan koon 68 käyttöä. Ja äp:n violetit koon 60 housut on edelleen käytössä, alkaa käydä lyhyiksi ja lörpöttää mahdottomasti vyötäröltä... On tainnut housujen mitotus mennä vähän mönkään. Emma on nyt arviolta 70 cm ja 7,9 kg.
Muokattu viimeksi:
Meidän poika kun oikeesti tosi, tosi aktiivinen aamusta iltaan, niin mulle tuli aina sellainen olo, että mikäs nyt on vikana
Pari iltaa sitten rauhoittui kainaloon oleileen ja minä kurkin, että saiko se nyt jonkun kohtauksen ja tänään meni tohon matolle pötkötteleen, niin minä oon ihan, että apuva, mitä täällä tapahtuu
Veljeni saa lapsen tyttöystävänsä kanssa 
kysyin jo mieheltä että oliko tää oikeesti viimenen meille, ni oli kuulemma, ei enää
Itsekin olen kyllä oikeasti samaa mieltä, vaikka minut valtaakin tunne, ei enää vauvan tuoksua meillä
Haikeeta, niiiin haikeeta