Uniongelmat

Nyt sain tilapäisen unilääkkeen. Lääkäri sanoi että parempi katkaista unettomuus kun siitä aiheuttavasta kärsimyksesta, stressista isompi haittaa kun siitä että otan yhteenä iltana lääkkeen. Epäilii että raskaus pistänyt mun kehon niin sekaisin plus siihen vielä henkisesti erittäin raskas vuosi mikä tän aiheuttanut. Toivottavasti parantuisi näillä ja kuukauden päästä pääsen vielä johonki terapiaan missä kaiketi opitaan rentoutumaan.
Toivottavasti sikiölle ei vaan aiheuti mtn. Pari viikon päästä onneksi rakenneultra
 
Mielenkiintoisesti muuttunut mun yöheräämisten ajankohta. Aiemmin heräsi 3-5 aikaan ja uudestaan sit 7-9 (11-12 herätys arkena). Nyt rytmi on niin että ekaa kertaa herään joskus keskiyöllä ja 2 välillä ja uudestaan sit vielä aika tarkalleen 7:00. Ja herätys nyt 10-10:30..
 
olen itse ollut aina sellainen aamuvirkku ja aikaisin illalla nukkumaan, no nyt raskauden myötä tuntuu tai no ainaki alku vaiheessa tuntui että nukuin koko ajan :D ja olen huomannut että nyt olen alkanut näkemään unia sekä hyviä että pahoja ja toisinaan niissä ei ole mitään järkeä :D aikasemmin näin todella todella todella harvoin tai sitten en vain muista mutta nyt muistan kaikki unet mitä olen nähnyt! ehkä jotain hormonaalista tai sitten unirytmi töiden takia sekaisin
 
Mä herään kans 2-5 välillä yöllä ja sit tyttö herää 5-7välillä ja haluaa tutin. Päivällä väsyttäis ihan hirveesti, mut jos neiti ei nuku, niin sit en saa minäkään nukkua
 
Takaisin
Top