Unet

Olipahan taas viime yönä... Syntyi kuin syntyikin. Seurasin sivusta omaa synnytystä. Tytöllä olikin pippeli. Hän oli down ja pahasti rakennevikainen. Mutta se tunne. Se suojeluvietti ! Minun vauva vaikka olisi mikä - se kyseenalaistamaton rakkauden määrä oli huikea ♡
 
Mä näin viime yönä ensimmäisen vauvaan liittyvän unen. Syntyi pieni tyttö. Kun kätilö nosti vauvaa ja sanoi "onneksi olkoon, täältä tuli tämmöinen pikkuneiti" niin me yhteen ääneen miehen kanssa: "MITÄ??!!" :hilarious:
 
Mä näin viime yönä unta etten ollutkaan enää raskaana. Ei oikein selvinny mitä oli tapahtunu mut ei ollu vauvaa ei. Oli aika musertava tunne! Mutta mite ihana oli herätä ja tajuta että siellä se pieni edelleen potkii❤️
 
Mulle on kolme ultraajaa "luvannu" tyttöä. Silti mä unissani hoidan poikaa. En tosin tänä yönä. Nyt vaan toivoisin, että saisin nukutuksi !! Ilman unia, ilman ajatuksia. Kuin tukki - edes 8 tuntia. (Tai olisko 4 realistisempi toive?!) Kyllä jännittää kuinka pää kestää sitten, kun valvomiselle on syykin. Sitten, kun ei enää ehdi nukkua aamupäivää tarvittaessa. Ehkä ulkoilma ja odotetut vaunulenkit tuo voimaa.. Toivottavasti hormoonit hoitaa hommansa myös sitten!
 
Miulla kävi monestikki niin aiemmissa ja nytki oon nähny unen missä on poikavauva, mutta tyttöjä aiemmatki lapset ja tulevaaki tytöks veikattu.
 
Yyh unet olleet kyllä jotain karmivaa viime kuukausina!:grumpy:
Aina jotain outoa vauvaan liittyen, viime yönä olin viulutunnilla, jossa mun opettaja nosti mua vauvamahasta ilmaan, jotenkin et saisin "paremman soittoasennon"... Vauveli ei unessa häiriintynyt lainkaan, se vaan pyöri äreänä.
Joskus myös näitä et oon juonu alkoholia ja sit yhtäkkiä tajunnut et oonki raskaana! Ja voi sitä paniikkia:dead: Sit herää ja aah!
 
Yyh unet olleet kyllä jotain karmivaa viime kuukausina!:grumpy:
Aina jotain outoa vauvaan liittyen, viime yönä olin viulutunnilla, jossa mun opettaja nosti mua vauvamahasta ilmaan, jotenkin et saisin "paremman soittoasennon"... Vauveli ei unessa häiriintynyt lainkaan, se vaan pyöri äreänä.
Joskus myös näitä et oon juonu alkoholia ja sit yhtäkkiä tajunnut et oonki raskaana! Ja voi sitä paniikkia:dead: Sit herää ja aah!

Mulla on ollu ehdottomasti eniten noita alkoholi ja tupakka unia! Vähintään kerran viikkoon teen jompaakumpaa ja sit iskee paniikki ja hirvee morkkis!
 
Mie näin viimeyönä unta että imetin meijän vauvaa. Aiemmin oon kaikkia kolmea imettäny vaan sen 1kk, että saas nähä miten tän kans käy. :)
 
Just.. jonkun mielestä ihan paras joululahja tähän tilaan oli benjihyppy :-) Onneks oli vaan unta enkä ees ehtiny sillan kaiteelle seisomaan!
 
Takaisin
Top