Unet

Mira83

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Tammimammat 2017
Toukokuun äidit 2019
Raskaus- ja synnytysunille oma ketju:

ennen plussaa näin useammankin raskaus/ synnytysunen. Viime yönä näin unta et olin menossa sinne ekaan neuvolaan. Se oli kyllä keskussairaalassa ja meiän äiti oli kovasti kyyläämässä et mitä mä siellä teen kun ei olla sille vielä kerrottu...

Esikoista odottaessa näin ehkä 1-2 raskaus/ vauvaunta, en yhtää synnytysunta, kai jonkun plussausunen ja jonkun lapsiunen. Hyvin hyvin vähän siis. Nyt tuntuu et viikolla 9 oon nähny jo enemmän. 17 vuotta kuumeilleena ennen esikoisen plussausta oon ehtiny kyllä synnytys/ odotus/ lapsiunia näkeen jos jonkinmoista!!!
 
Mie näin viikkoo ennen testiin saatua plussaa unen jossa synnytin 4.8kg vauvan :D toivottavasti ei oo enne! Vähän vähempi sais kyllä painaa. :D
 
Ai kauhee mikä uni, toivotaan tosiaan ettei oo enneuni:smug:
 
Mä olin viime yönä baarissa mun äidin ja kaverin kanssa baarissa, jossa oli tosi hyvännäkönen baarimikko.. Olin raskaana näillä viikoilla kun nyt oikeesti enkä ollut kertonut vielä raskaudesta. Olin ihan pulassa että mitä juon, kun en halua vielä kertoa.. Mietin pääni puhki mikä juoma on minkäkin väristä ja keksin sitten pyytää irish coffeen ilman alkoholia siltä hyvännäköiseltä baarimikolta ja se tietty sit arvas et oon raskaana ja sehän harmitti :D ja kerrottakoon nyt että olen parisuhteessa onnellisesti esikoisen isän kanssa, käyn baarissa ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään ja mun äiti eikä tää kaveri juo ollenkaan kenen kanssa siellä olin :D mistä näitä tulee!? :D
 
Mä näin edellisenä yönä unta että olin kuninkaallisesta suvusta ja ku vauva synty nii ihmiset lähetti hälle kaikkia kultaisia ja timanttisia lahjoja meidän upeaan linnaan :D

Vähän ennen tätä raskautta näin unta että synnytin poikavauvan ja sairaalan henkilökunta hukkas sen vauvan johonki eikä ketään yrittäny etsiä sitä tai ottanu mun hätää tosissaan :D
 
Ai kauhee mikä uni, toivotaan tosiaan ettei oo enneuni:smug:

Mutta parempi vaan että sinne asti päästäis. Sama sen painon kanssa, eiköhän ne jotkut oo isompiaki ponnistelleet :D
 
Olin viimeyönä äitin kanssa pihakirppis tapahtumassa, josta äiti nappas rattaat heille :D oikeastaan oli niin todentuntuinen uni et vois olla totta :D äiti vois ihan tosissaan kirpparilta ostaa heile kaikenäköistä. En vaan ymmärrä miksi unessa osti rattaat :`D
 
Meillä on nt-ultra huomenna ja viimiset pari yötä oon nähny painajaisia vaikka mistä epämuodostumista ja siitä että olen kuvitellut koko vauvan olemassaolon. Mulla on nyt vielä koko viikonloppu töitä, kiva kun on ihan zombina siellä kun ei oo saanu kunnolla nukuttua. Onneksi saa kohta tietää mikä on tilanne oikeesti.
 
Mä näin yks yö unta et mulla alkoi ihan hirveä verenvuoto, onneksi oli vain unta!
 
Yhtenä yönä näin unta että olin lähtenyt kaverini kanssa ryyppäämään ja menimme baariin. Muuta tähdellistä siellä ei oikein tapahtunut, mutta kun heräsin, olin ihan paniikissa että eihän mun pitäisi ryypätä kun olen raskaana! Kuvittelin siis vielä unenpöpperössä herätessäni että se oli ollut totta...

Joskus vuosi sitten näin unta että sain poikavauvan ja olin siinä unessa niin äärettömän onnellinen ettei ole tottakaan. Vauvan hymy valaisi koko maailman :Heartred Yksi ihanimmista unista ikinä.
 
Ite en viel nii oo näistä unia nähny mut pakko tulla tämä kertomaan :D

Mun mies näki viime yönä et vauva oli syntyny ja me oltii autolla liikentees ja se vauva oli takapenkillä kissankuletuskassissa! :D mies oli siin sit ollu huolissaa et se pitäs turvakaukaloon saaha ettei mitää satu mut ite kassikuljetuksessa ei muute sille mitää outoa siin ollu :D
 
Mä heräsin tänä aamuna painajaiseen, jossa vuosin verta.. Oli niin todentuntuinen, että melkein meinasin herättää miehen ja pelotella senkin. Mutta kävin eka vessassa ja onneksi ei ollut totta.
Mä oon viime päivinä miettinyt paljon tuota lasketun ajan muutosta (sikiö 2viikkoa pienempi ultrassa) ja välillä pelkään ettei kaikki olekaan kunnossa. Mutta olisihan se lääkäri huomannut asian ultrassa.. Silti ajatukset näköjään tulee uniin. :sad001
 
Mä näin unta kans keskenmenosta. Sit muutama viikko keskenmenon jälkeen tein positiivisen raskaustestin ja en uskaltanu uskoo siihen ku pelkäsin et se näyttää edelleen sen edellisen raskauden mukaan.
 
Mä näin unta, että sain vauvan ja hän oli poika. :Heartblue meillä oli hirveästi porukkaa ihailemassa vauvaa, joka oli niin rauhallinen ja seesteinen. Mut hassua tässä unessa oli, että vauva oli ihan mun serkun näköinen! :laughing001
 
No tää uni ei mitenkään liittynyt mun raskauteen ja jännällä odotan tuleeko pitämään paikkaansa!

Näin unta että tuttavani lapsi (tuttavalla oli la eilen, mutta vielä on vauva masussa pysynyt!) oli noin 3-5kk ikäinen ja oli meillä hoidossa! Oli niin nätti tyttö ettei tosikaan ja aivan ihanan rauhallinen lapsi :Heartred hih, mieleeni on painunut nyt hyvin tämä unen lapsi ja mielenkiinnolla odotan, että tuttavani lapsi oikeasti syntyy ja vähän kasvaa niin pääsen vertailemaan onko yhdennäköisyyttä :3
 
Mä vetelin toissa yönä kielareita Antti Tuiskun kanssa..... :dance008 enkä siis tosiaan oo kyseisen herran fani :laughing002
 
Ite näin muutama yö sitte unta että synnytin kauheen aikasin, mutta terve poikalapsi syntyi. Se alko heti sitte imemään tissiä kun putkahti ulos... nojoo mitähän tästäki vois ajatella :D
 
Näin toissayönä unen että synnytin tytön. Oisko enne :wink
 
Takaisin
Top