Unet

Hyi kauhea.. näin sit viimeyönä unta missä ensin synnytin (vieläpä kotona ja miehen kans kahestaa), mut lopulta sitä vauvaa ei missää ollu. Eli sen jälkee kun olin synnyttäny ja oltii ihan onnessaa nii sitä vauvaa ei enää löytyny mistää ja meidän piti vaa niellä se suru et mitää vauvaa ei koskaa ollukkaa. :sad001
 
Mä näin kans kauheen painajaisen jota en viitti tähän ees kirjottaa ku sen verra raaka. Hyi olkoo. Mikä nää unet oikee saa aikaseks. Plus et vauva unien lisäks oon nähny kauheen eroottisia unia :D
 
Mulla vahvistunut koko ajan odotuksen aikana poikaolo, mutta viimeyönä näin unta, että synnytin tyttövauvan. Hän oli todella hyväntuulinen ja se rakkauden tunne oli niin aito vielä herätessäkin! Unessa pusuttelin vauvaa ja hän hymyili ja naureskeli mulle koko ajan. Vaalea tukka oli hänellä myös :love7
 
Yks yö näin unta missä rakenne ultraajan (maija vilkkumaa) kanssa nähtiin että ihan selkeästi tyttö. Eilen näin unta että imetin tyttö vauvaa. Ja yks yö ostin lapselle lelu kaupasta auton jonka kyydissä oli kolme leninin päätä ja hyllyyn jäi lasten hitler piirroksinen ruokailu setti...
 
Voihan unet.. mä nään normaalistikin ihan sekopäisiä unia, mut nyt selvästi edellinen keskenmeno kummittelee. Synnyttämässä oon ollu jo monet kerrat mitä surullisemmin ja kummallisin tuotoksin. Pahimpia en viitsi mainitakaan, mutta ehkä hulvattomin oli synnyttää semmoinen 7 kiloinen tummaihoinen poika vaatteet päällä. Enkä mä edes epäillyt isää siinä kohtaa. Mietin vaan kiivasti, että mistähän sukuhaarasta nämä geenit on hypänny (tietääkseni ei tummaihoisia suvussa ole) ja samalle yölle kerkesin synnyttää toisenkin - kilpikonnan! :-D
Lisäksi olen nähnyt paljon unia, että vauva on onnistuneesti olemassa mutta olen unohtanut hoitaa sitä.
 
Joo tuntuu kyllä, että raskausaikana unet on mitä kummallisimpia! :-D mullakin melkein joka yö joku sekopäinen uni...
 
Mä vaan nään unia että kaverit tekee outoja asioita :D esim yks yö eräs toveri halus että tehään hernekeittoa tiskikoneessa ja oli sitä varten ostanut pussillisen sekoittajia ( kolmion muotoisia muovipaloja jotka laitetaan herneiden kanssa sinne tiskikoneeseen) ja hän sit suuttu mulle hirveesti kun olin tekemässä keittoa kattilassa.. :D
 
Näin viime yönä unta että olin rakenneultrassa ja siinä näkyi että on poika, sitten yhtäkkiä vauva vaan tipahti ulos lattialle, oli kyllä jo normikokoinen, ja ultraaja sanoi että noin voi joskus käydä. Vauvan toinensilmä oli kalvon peitossa ja toista silmää ei ollut.. Hui kauhee... Sitten näin toisen unen missä aloin vuotamaan verta... On vissiin jotain alitajuista keskenmeno pelkoa tai jotain...
 
Mä näin toissayänä unta et olin 37+ viikolla ja sektioon menossa ja pohdin et menipä tää odotus äkkiä...
 
Mä oon tähän asti selvinnyt ilman sen kummempia unia.. Nyt kuitenkin näin unta, jossa olin synnyttämässä 5,2kg vauvaa. Siinä vaiheessa mietteet lääkkeettömästä synnytyksestä vaihtuikin kiireesti epiduraaliin. Muutoin unessa senkin kokoinen jötkäle tuli liki ravistellen ulos. Toivotaan, ettei ollut mikään enneuni!
 
Viime yönä näin unta et tää raskaus oli menny kesken ( näillä viikoilla) ja mieskin oli mut jättäny. Vaikka ollaan oltu nyt yli 4 vuotta yhessä. Esikoista en ees muistanu koko unessa.
 
Unessani olin juhlissa, joissa tanssittiin. Mua alkoi tanssittaa eräs ala-asteaikainen tuttu. Ihastuin siihen vallan niiden tanssien aikana. Muistin kyllä että mulla on omakin mies, mutta hän ei ollut juhlissa, ja jatkoin vaan tanssia. Erityisen hyvin jäi mieleen kuinka tuo tanssikavaljeerini yhdessä kohtaa piti ihanasti kättään mun mahan päällä.
Samaisiin juhliin liittyi jotain häröjä kohtauksia, joissa tyttökaverini kanssa odotin koska mun synnytys alkaa. Vaikka ei mulla mahaa ollut vielä nimeksikään... joku tällainen pömppis kuin nytkin. Juhlapaikassa oli jopa yhdessä huoneessa synnytyssänky!
 
Mä vetelin toissa yönä kielareita Antti Tuiskun kanssa..... :dance008 enkä siis tosiaan oo kyseisen herran fani :laughing002

Mä näin unta pari pävää plussan jälkeen et pussailin Armanin kanssa!!!! :D

Mut oltiin edellisenä iltana katottu armania ennen nukkumaan menoa, ja pussailtu kaikki mainoskatkot, et se on aika helppo selittää! :)
 
Oon nähnyt unissa, että tyttö tulee :rolleyes: Sitten oli muutama yö sitten uni, jossa synnytin ja ensin sylissä olikin vauva, mutta sitten se muuttui koiravauvaksi :D uni oli muutenkin tosi outo. :D
 
Mä näin painajaista jossa vauva oli kipeä ja ihan raukka ja yritin päästä sairaalalle ja siellä pisteltiin ja muuta enkä voinu tehä muuta ku silitellä poskea ku toista sattu ja se oli HELVETILLISIN tunne ikinä! Nii voimaton:sad001 Heräsin sit iha hikisenä ja itkusena ja muutenki oli päällä pahat liitoskivut enkä meinannu pystyy liikkuu..
 
Takaisin
Top