Unet

Pitkästä aikaa viime yö oli yhtä vauvaa :D muuten varsin todentuntuista, mutta jännä juttu, että muutaman päivän ikäinen myytti mm. seisoi omilla jaloillaan ja laittoi kaupassa tavaraa alahyllyyn (muistan jonkun siinä maininneen, että on kauppiaan tytär selvästi. En tiedä mistä se kauppias siihen tuli, mutta että tyttö olisi. Mehän ei siis tiedetä kumpi on tulossa..).
 
Mä taas unohdin toissayönä imettää... Siis eihän sitä voi ees unohtaa, mullon joku alitajuinen imetyskriisi menossa ja pelko sen epäonnistumisesta vissiin :D
 
Mä näin viimeksi niin hassua unta, että hengailin Ville Valon kanssa. :D Seko uni taisi johtua siitä, että töissä luin jonkun tuomaa laadukasta 7 päivää lehteä, jossa kerrottiin Ville Valon löytäneen uuden naikkosen.
 
Oho näin unta että vedet meni ja synnytys käynnistyi. Sit vaan konttasin ympäri lattioita ja toistelin mielessä Pojun nimeä ja huusin mun siskolle jatkuvasti :D jotenkin en sietänyt siskon läsnäoloa mut isä, isän vaimo ja mies oli ihan ok plus kaikki muut jotka hyöri siinä ympärillä :D
 
Näin aamulla mun toisen raskauteen liittyvän unen :D Siinä kelalta sai raskauden loppupuolella ns. paljastuslaatikon, jossa oli lapulla lapsen sukupuoli + siihen sopivat tossut. Mä sit avasin sen siinä unessa, ja löysin punaiset tossut :D Viimeks tosin mulla oli vittuileva poika xD Mitäköhän mun pää yrittää selittää mulle :P
 
Anoppi kyseli eilen onko meillä punkkaa ja vastasin että kaksikin löytyy mutta pitää ostaa se jalallinen amme kun ei olla enää mitää 20 v miehen kans ja selät molemmilla reistaa...

No näin unta, että olin menossa saunaan ja huikkasin miehelle että riisuu pikkusen pian ja tuo sen mulle kylppäriin niin samalla ku oon suihkussa niin pesen hänet... :) vauva oli muutenki mukana unessa, muistan että hänellä oli päällä kolmet vaatteet ja viimesiä ihmettelin kun oli keltainen body ja siniset potkuhousut ja mun mielestä ei sovi tytölle... :P
 
Näin unta et vauva liikku niin paljon ja voimakkaasti että näin mahanläpi sen kasvonpiirteet ja silmien värin :D ja sit se oli hetken isänsä sylissä, ilman syntymistä... Ja niin usein nää mun unet tapahtuu lapsuuden kodissa/ ympäristössä.
 
Ihme uni viime yönä.. meille on luvattu tyttöä tulevaksi, mutta unessa meille olikin syntynyt poika, joka jo muutaman viikon ikäisenä vastaili mun kysymyksiin ihan selkeästi puhuen. Lisäksi vanhenematta lainkaan unen aikana vauva rullaluisteli mun kanssa (ja minä en siis edes omista rullaluistimia)! Ota nyt tästä selvää :hilarious:
 
Mä oon kans alkanu uneksia, että tuleva onkin tyttö eikä poika, jota siis odotetaan tulevaksi. Sehän se oliskin just tyypillistä murphyn lakia kyllä: kaikki nimeä myöten ois poijjaalle valmiina niin sit ilmoille putkahtaakin pieni ruususuu-rimpsessa. :D No, riemulla me hänet vastaanotettaisiin eli mitäpä tuosta. 4.11. on ylimääräinen ultra niin voihan sitä vielä kysellä, jos pelivälineet näkyis. :wink
 
Mulla just sunnuntaina kysyi lääkäri tyksissä että joko tiedetään kumpi tulossa ja sit ku sanoin että poika sieltä kait pitäis olla tulossa niin lääkäri sanoin vaan että kyllä.
Mie nään vaan jotain sekalaisia unia ja tosi levottomia mut ne ei liity mitenkään raskauteen tai vauvaan.. Tai jos liittyy niin lähinnä ehkä niin että olen unessa ison mahani kanssa pyörimässä jossain :D
 
Näin unta, että erottiin miehen kanssa. Häröintä oli, että siinä unessa olin myös lapsena eli periaatteessa minä ja mieheni oli samalla mun vanhemmat. Omat vanhemmat ei mitenkään hyvissä väleissä eronneet niin sinänsä ei mikään ihme, että moiset unet puskee läpi nyt kun mennään myöhäisillä viikoilla.
 
Taas vauva uni :) Vauva oli syntyny ja mies ei osannu yhtään hoitaa vauvaa oikein ja märmätin siitä koko ajan :D
 
Mä otin unessani kuvia vauvan pinnasängystä. Yhtäkkiä kuviin ilmestyi pieni ruskeahiuksinen tyttö, hiukset olivat pitkät, mutta hiusraja oli kummallisen korkealla. Nätti tyttö ja hiukset ihmetytti, kun mun vauvat ollu aina blondeja, itse olen kans. Mies on punatukkainen.

Olin ihmeissäni enkä kehdannut näyttää kuvia kellekkään, koska vauva palasi takaisin mahaani kuvaussession jälkeen.

Myöhemmin unessa ajattelin että onko korkea hiusraja jonkun sairauden oire ja ajattelin googlata tätä...

Huh Huh...
 
Näin tossa jokunen yö sitten unta siitä että menin tapaamaan mun siskoa keskisuomeen. Samalla jostain kumman syystä näin äitini ja muistan että Keskustelin siinä unessa raskaudesta äidin kanssa..
En siis ole missään väleissä äidin kanssa edelleenkään ja se vähän häiritsee..

Lisäksi kyseisen unen lopussa päätin kertoa äidille miten pettynyt olen hänen toimiinsa ja siihen miten hän on asiat hoitanut noiden nuorien sisarusten suhteen. Ihan siinä lopussa muistan sanoneeni että syytän äitiä kaikesta siitä paskasta mitä henkisesti ollaan me lapset kärsitty äidin välinpitämättömyydestä ja sanoin että kun tää lapsi syntyy niin lapsen ja mun kannalta parasta jos he ei koskaan tapaa toisiaan..

Jotenkin tuntuu tosi karulta tuo kaikki ja oon miettinyt tota asiaa tässä jonkin aikaa mutta itellä on ehkä sellainen olo että vaikka en koskaan antaisi äidille anteeksi niitä asioita niin ne on nyt tietyllä tavalla kuopattu. Olisin ton unen takia halunnu vielä kerran sinne psykologille mennä kun oli aika mutta jotenkin tää lenssu vie voimat!
 
Mä näin toissa yönä unta, että lähdin synnyttämään ja synnytys kesti vain 20 minuuttia. Synnytyksen jälkeen vauva heikonlaisesti lähti syömään rintamaitoa.
Vissiin alkaa alitajunta jo valmistautua tulevaan synnytykseen.
 
Jos se noin menee, että alitajunnassa alkaa valmistautua tulevaan, mulla taitaa olla h-hetkeen vielä pitkä aika :p En oo taas aikoihin nähny mitään mikä vois vauvaan liittyä, saati että synnytysjuttuja. :joyful:
 
Pitkästä aikaa viime yönä.. Mulla oli pieni vastasyntynyt vauva töissä mukana. Mennessä aina imetin (ehkä 5min max) ja pakkasin pienen sitten isoon käsilaukkuuni vaatekaappini perälle. Siellä vauva sitten odotti, ihan hiljaa koko pitkän päivän. Ja taas työpäivän päätteeksi imetin muutaman minuutin. :eek: Aika järkyttävää toisaalta, mutta vauva oli jo kuitenkin niin todellinen! Äää, jokohan pian ihan oikeasti..?!
 
Mies oli taas nähnyt unta että vauva syntyi.. En muista mitä se sanoi siinä tapahtui jne mut jotain kuitenkin :)
 
Takaisin
Top