Unet

Nyt aamusti kun nukahdin uudestaan näin unta, että olin synnyttänyt ison ja painavan vauva. Vauva ei itkeny yhtään enkä sen takia tienny et pitäskö mun imettää vai ei. Mulla ei ollu ostettuna vaippoja tai harsoja. Unessa vauva oli tyttö :-D
 
Oivoi, ensimmäinen synnytysuni nähty :D Vanhempieni luona yksinäni sängyllä istuin kun supisteli. Seuraavassa hetkessä heräsin märästä sängystä, lapsi maailmassa, joka oli tyttö. Vain pienen hetken oli vauvan näköinen, kunnes muuttui kissanpennuksi :'D
 
Viimeyönä oli vauva syntyny ja se oli tyttö, jonka epäilen meille tulevanki :) no ehkä 9.8 saa tietää, tosin esikoisesta ei saatu tietää kun neiti istu aina ultratessa :)
 
Mies näki viimeyönä unta, että olimme lääkärissä. Lääkäri kertoi, että on nyt tiedossa ongelma, olette kai nähneet elokuvan käsi joka kehtoa keinuttaa? Että olisi Tälläinen lastenhoitaja joka kyseisessä elokuvassa tulossa elämäänne ja siksi vauva itkee kun kaipaa lastenhoitajan rinnalle. Minä olin kuulemma kovasti puhunut hoitajan puolesta kun mies taas koitti estää aikeeni... :D
 
Hmm.. Pitäisköhän koittaa saalistaa tuo leffa jostain ku en vieläkään ole sitä nähnyt.. Äiti joskus kielsi katsomasta sen niin jäi sitten kun unohdin koko jutun..
 
Mä näin viime yönä unta, että vauva olisi poika. Unessa olin muka tosi pettynyt, vaikka ihan tässä muutenkin poikafiiliksillä mennään. Esikoinen on poika, joten veljekset olisi ihan loisto juttu :Heartred Vaikka toki tyttökin enemmän kuin tervetullut. Keskiviikkona mennään ultraan kurkkaamaan Kirppua, ehkä selviää, oliko enneuni vai jotain ihan muuta. Mutta pettynyt en suostu kyllä olemaan, oli hän kumpi tahansa (tai jos jättää jännityksen sukupuolestaan jouluun... ) :)
 
Mä synnytin pojan viime ja edellisyönä. Se on se mun intuitio vaikka tytöksi todettu jo.

Viimeyönä vaunuteltiin maalaishuutokaupassa ja hoidettiin heppoja. Vaihettiin vaippaa pienessä vessassa ja unohdin imettää kolmena ekana päivänä joten kun tarjosin rintaa niin vauva pörräs sen pihalle... :D
 
Mä näin viime yönä unta, että vauvan kasvonpiirteetkin näkyi vatsanahkan läpi. Koko vauva näkyi selvästi, kun se nousi istumaan ja moikkaamaan isäänsä.
 
Alise, mä näin viime viikolla ihan samanlaista unta! :D

Ja oon nyt huomannut että vaikka itse uni ei koskisi vauvaa tai raskaana oloa, niin oon kyllä raskaana lähes poikkeuksetta kaikissa unissa.
 
Aika hauska, että jollain muulla on samanlaisia unia :D Se venyvä vatsan iho oli aika villin näköinen, näin jälkeen päin ajateltuna jopa melkoisen ällöttävä. Unessa toki oli vaan suloista nähdä oma vauva, joka vielä selvästi halusi moikata isäänsä.
 
Näkisinpä minäkin vauvaunia.. toissayönä pelastauduin häiriintyneen saksanpaimenkoiran hampaista (olen koiraihminen, koko ikäni ollut niiden kanssa tekemisissä ja sakemannit vielä niitä lempikoiria :eek: ) ja viime yönä meidän kuistilla kimppuun kävi karhu! Mitähän seuraavaks..
 
Mä näin viime yönä unta, että vauva syntyi ja jo pari tuntia synnytyksestä olimmekin kotona. Muistan ihmetelleeni miten tää nyt näin rivakasti meni?

Kotona äiti ja mies olivat tehneet jotain aasialaistyyppistä kookos-curry-keittoa, jota he yrittivät syöttää vauvalle lusikalla. Hetken touhua katseltuani välähti, että ei, sitähän pitää imettää. Imetyksestä ei tullut mitään ja kirosin miksi päästivät sairaalasta pois ilman mitään opastusta.

Että sellasta :hilarious:
 
Mies näki unta, että olin riipassut kännit hänen työpäivän aikana. Ihmetteli kovin tullessaan kotiin, sanoin ettei yks känni nyt mitään haittaa :D

Selviä epäluottamuslauseita noi hänen unet minun kyvykkyydestä äitiyteen :P
 
Muokattu viimeksi:
Tyttäreni oli nähnyt unta että olimme tropiclandiassa. Mun vauvamaha oli irronnut ja ollut uimassa vauvojen altaassa ja mulle kasvoi uusi maha tilalle :D :D
 
Mä nään parisuhdesotkuja unissani, ex-säni on aina pääroolissa ja tosiaa en oo puhun yli 3vuoteen sen kans edes :hilarious: Erottu on yli 5 vuotta sitten:joyful:
Aina kuitenkin odottaessa olen hänen matkaan lähdössä :bag: Noin muuten kun ei mitään siihen liittyvää ole eikä päivisin ajatuksissa käy.
 
Taannoin näin unta että kun ponnistin, ponnistin pelkkää kakkaa, loppujen lopuksi koska en osannut ponnistaa oikein vedettiin lapsi imukupilla-unessani tämä väline oli kyllä tulisuudelma, se juuri millä viemäreitä avataan-ja sain syliini vauvan joka oli ihan peen peitossa ja haisi kamalalta ja vaan rääyin että viekää se kauas minusta ja minä haluan kylpyyn... voi taivas :yuck::dead: sen jälkeen oonki miettiny että minkä näköne imukuppi oikeesti on ja mitä jos oikeesti synnyttäessä vain kakkaan enkä osaa ponnistaa oikein... kaikkee sitä joutuuki pohtimaan:hilarious:
 
Mua vähän jopa ihmetyttää että en ole nähny oikeastaan yhtään vauvoihin liittyen unia.. Luulis että enemmän näkisin semmosia..
 
Mä oon nähnyt vaan kerran. Mut sen perusteella näin ihan riittävästi :D Meijän pieni pariviikkonen oli kolme vuotiaan näkönen ja kokonen ja se vittuili koko ajan :/ Ei ollut kiva muksu. Muuten on unet jäänyt normaalii vähemmälle. Tosin voi johtuu herättelevästä karvapallostakin, ettei oikeen näe / muista unia :P
 
Mä oon nähny vauvasta paljon unia jo pitkään. Oon nähny hänen kasvonsa ja kutsun häntä nimellä. Miehelle eilen sit sanoin vihdoin, että mun unissa vaavi on ollu sen ja sen niminen koko ajan ja mies nimestä tykkäs. Itku tuli kun tuntu niin hyvältä.. jännä nähdä pojan synnyttyä, onko hän sit myös sen näkönen, mitä mun unissa. Vähän spooky kyllä, mutta ihana ajatus. :)
 
Takaisin
Top