Unet

Alise

Puuhakas puhuja
Joulumammat 2016
Minkälaisia raskauteen liittyviä unia teillä on ollut?

Minä näin melkein heti positiivisen testin jälkeen unta, että vauva oli syntynyt ja me olimme unohtaneet ostaa vauvalle turvakaukalon. Meidän piti siis kävellä vauva kainalossa läheiseen lastentarvikemyymälään ja sieltä takaisin sairaalaan, että pääsimme autolla kotiin. Mies oli unessa kovin sitä mieltä, että turvakaukalo maksaa liikaa ja että voisimme ihan hyvin ajella vauva sylissä. Onneksi hän ei oikeasti ole niin pihi :D
 
Mä näin ennen plussaa unta et oon raskaana :D Muita raskauteen liittyviä unia en oo nähnyt ainakaan vielä.
 
Mie näin unta synnytyksestä. Enkä muista oliko samassa unessa vieläpä kaksoset vai miten. Vähän periaatteessa pelotti se sali kun oli tosi pimeää siellä :D
 
Mie näin unta synnytyksestä. Enkä muista oliko samassa unessa vieläpä kaksoset vai miten. Vähän periaatteessa pelotti se sali kun oli tosi pimeää siellä :D
Minä näin viime yönä unta, että join viiniä ja sitten vielä jotkut snapsitkin kaverin kanssa. Kysyin kyllä äidiltä luvan ennen snapseja :D
 
Mä näin viimeyönä unen, että miehen kaveri tuli luokseni, alkoi suutelemaan intohimoisesti, kaati mut sänkyyn ja rakastelimme, koko yön :-D huh, se tuntu aikasta mahtavalle ja aamulla vähä ujostutti :-D
 
Mä näin viime yönä unta että ultrassa (joka ens viikolla) paljastui että kohdussa oli kaksoset. Ne oli kaks sellaista peikon näköistä palluraa :grin kyllä oli hässäkkää unessa ja ihmettelin ääneen lääkärissä että ei voi olla kun oireitakaan ei ole enempää kun ekassa raskaudessa :grin
 
Tämä ei varsinaisesti ollu uni, mutta yksi ilta kovin väsyneenä kävin nukkumaan ja kun suljin silmäni niin näin sankyni vieressä matolla alle 1v pojan, suloinen hymy kasvoilla siinä se istui ja kattoi mua kunnes avasin silmäni.

Liekö tulevaisuutta näytetty... :)
 
Oon nähny unta keskenmenosta ja ennenaikasesta synnytyksestä. Ekassa unessa verta alko tulemaan kun olin pissalla ja samalla huomasin pöntössä verisen pienen ihmisen :sad001 . Toisessa unessa makasin sängyllä selällään ja yhtäkkiä alkoi alavattaa krapata ja oli pakko ponnistaa ja sit heräsin kauheeseen pissahätään :D
Sit oon nähny myös alkoholinjuonnista unta. Jotenkin unessa ajattelin et ei haittaa vaikka jois alkoholia, mut sit parin siiderin jälkeen lopetin. Unessa totesin, et en mä voi juoda ku oon raskaana :D :D
Mieskin on nähny näitä vauvaunia, häne unes meille on tullut kolmoset.
 
Hei nyt muistin että oli mulla toinenkin uni. Siinä suutuin veljelleni ja isälleni ihan mielettömästi kun eivät auttaneet mua laittamaan lastenhuonetta kuntoon! Ja pinnasänky oli kokoamatta. Olin ihan hiilenä ja huusin vaan kaikille :D
 
Olen myös nähnyt muutaman kerran unia meidän vauvasta, eka kerralla hän nukkui kotona omassa sängyssään... En nähnyt kasvoja ja vaatteetkin muistaakseni oli sen verran neutraalit etten tiennyt kumpi oli Toisella kerralla näin unta jossa olin ultrassa, näin kasvot, oli niin kaunis (oletan tyttö) ihanat silmät.. Mutta hänellä oli vaatteet päällä, valkoinen velour-puku Joten vieläkin mysteeri onko tyttö vai poika tulossa Se toivottavasti selviää viikonpäästä , rv11 3D ultrassa
 
Näin viimeyönä keskenmenosta, aivan kaamee uni! Pönttö oli täynnä verta :sad001 Onneks oli vaan uni!! Eilen just sanoin miehelle, et pelottaa et sykkiikö sydän viel :sad001
 
Näin unen ennen kuin plussasin että olin raskaana :) nyt oon nähnyt painajaisia että mies jättää mut toisen naisen takia ja mä jöän yksin odottamaan vauvaa. Samoja unia mitä ekassa raskaudessakin..
 
Mie näin unta että mulla oli vaunuissa olkkarissa pieni vauva jota silittelin ja kutittelin :D niin söpö pieni vauva :)
 
Mä näin viime yö unta että synyttin. Ekaksi siin unes mun mies vei mut just siihen sairalaan minne en missään nimessä halua synnyttää ja sit meille tuli kova riitä ja sit yhtäkkiä olin jumissa mun lapsuudenkotissa josta en millään meinannu päästä synnärille. Sit kun pääsin synnärille niin vauva syntyi 30min sisällä :D tosi hassu uni
Muoks: unohdin että siinä unessa mun istukka ei irtonut ja sit neljä kätilö repii napanuorasta niin kova et sattui tosi paljon :D
 
Muokattu viimeksi:
Ihania tommoset unet :D mua vaan ihmetyttää etten nähny zombi unia viime yönä, kun katsottiin resident evil game playtä.. Yleensä jos katon tommosia niin näen varmasti zombi unia.
 
No nyt mullekki näytettiin vauva :Heartred pieni poika hän oli. Puin häntä ulos imetyksen jälkeen kun mies lähti vaunuissa lykkimään.
 
Mun kaikki raskaus unet on hävinneet.. Mutta viime yönä palasin takaisin vanhaan työhöni matkaoppaana :) en kyl ihmettele, kun eilen tajusin että nyt ei sit enää voi vaan ottaa ja lähteä ulkomaille töihin miten mieli tekee.
 
Takaisin
Top