Noniin, nyt viimeinkin pääsen tänne kirjoittamaan :)
Nt-ultra oli tänään ja kaikki oli siinä hyvin

pituutta oli 6 cm ja niskaturvotus 1,0mm, laskettu aika päivän edellä neuvolan ajasta eli 29.5., mutta pysytään siis listan mukaan tuossa vanhassa 30.5.
Nähtiin niin paljon kaikenlaista mm. sydämen lyönnit (ja kuunneltiin niitä kanssa), haukotus ja sikiön pyörähdykset :) ja tietysti ultraaja kertoi ja näytti paljon kaikkea muutakin. Pään mitta 2 cm ja reisiluun 8mm! hihi, voi pientä
Itkua ei tullut, vaikka ajattelin että alan heti itkemään kun nään sikiön, olin vain niin häkeltynyt näkemästäni. Yritettiin vatsan päältä eka, mutta taaksepäin kallistunut kohtu niin saatiin parempaa kuvaa alapään kautta. Saatiin ihania kuvia ja mittoja sikiöstä, mutta ainut ongelma oli, ettei sikiö meinannut suostua kääntymään sivuttain, että saisi itse niskaturvotus mitan :) paineltiin noin 15 min mun mahaa ja jouduin hyppimään mutta ei, se tykkäsi kattoa suoraan "kameraan"! Ultraaja pyysi toisen henkilön lopulta avuksi ja lopulta hän joutui ultraamaan mahan päältä aika lujasti painaen. Kiva, kun alkoi olemaan vessahätä ja kaikki paineli mun mahaa