Ultrakuulumisia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaaha, vai että tuollainen poikatrendi sitten päällä! Mulla on edelleen enemmän tyttö- kun poikaolo, mutta ylihuomenna selviää... jos selviää :grin Hirveen jännää! Ajateltiin ultran jälkeen mennä jotain vauvatarviketta jo ostelemaan. Jos olis vaikka alennuksessa jotain fiksua.

Täällä ei vissiin missään oo kerättynä että kumpaa kellekki olis tulossa. Tuntuu että täällä on "poikatrendi" mutta olis hauska nähä että missä suhteessa kumpaaki tulossa.

Kiitoskuukiurustakesään laskuoperaatiosta! Tuntuikin että poikia oli tulossa enemmän, vaikka tytöt eivät olekaan niin vähemmistöä kuin ensin luulin:)

Ja asiasta viidenteen... Mulle on viime päivinä pulpahtanut ajatuksia mieleen ylimääräisestä 4D-ultrasta. Ikinä ei ennen ole ollut hinku siihen, ja tavallaan pidän sitä turhana kun rakenneultrassa ei mitään hälyttävää löytynyt.

Mutta... Tämä nyt on (juu, ihan oikeasti tällä kertaa...) viimeinen raskaus, ja ihminen (=minä) on utelias eläin. Sitä paitsi luulin että se maksaisi 4-500, mutta hinta taitaakin olla "vain" 250€ kieppeillä esim Felicitas-klinikalla Helsingissä mikäli tulkitsin hinnastoa oikein.

Pitäisikö, tämän viimeisen kerran? Olenko kamalan itsekäs, onhan ultra aina ultra ja sinänsä tutkimus, ei mikään leikki, ja turhia tutkimuksia nyt varmaan on järkevä välttää. Apua, kertokaa hyvät ihmiset mitä nyt pitäisi tehdä?:)

Juu kiitos kuukiurustakesään tutkimuksesta! Kiva nähdä vähän jakaantumaa :)

kpa79, minä sanoisin että anna mennä! :) en näe mitään itsekästä asiassa, koska itsehän teet rahoillasi mitä haluat. Eikä tuo tosissaan ole paha hinta, mukaan saa vielä dvd:kin, tai siis niin olen kuullut :) Pitäähän elämässä vähän "revitellä" ;)

En minäkään tiedä, miksi ihmeessä et menisi, jos mieli tekee ja rahasta ei ole kiinni :) Eihän ultraäänistä kuitenkaan lapselle haittaakaan ole. Siitä vaan!

Mööh! Melkein kaikki muut on saaneet tietää kumpi masussa asuu. Meille ei millään suostunut näyttämään. Siveä sikiö :) No kyllä se viimeistään toukokuussa selviää :)

Kiitos, olette ihanan kannustavia!:) No saisihan sillä rahalla paljon ruokaa ja kaikenlaista, mutta toisaalta sattuu olemaan vähän ylimääräistä joululahjarahaa jemmassa millä maksaisi osan jo... Enkä ole käynyt baarissa moneen vuoteen enkä edes sattuneista syistä ostanut vikkonloppuviiniäkään pitkään aikaan enkä juurikaan vaatteita enkä reissuja, joten...;) Jotenkin tuntuu vain hupsulta mennä vain huvin vuoksi. Ääh. Damn. No, mietitään vielä ja katsotaan mitä tapahtuu:)

Voi teitä onnekkaita ketkä olette jo päässeet uudestaan asukkia katsomaan, jouluhässäkän sun muun keskellä en edes vielä muistanut odottaa tulevaa rakenneultra aikaa mutta nyt ei kyllä meinaa housuissaan pysyä! 19.1 on meillä siis aika, enää kaksi viikkoa mutta silti. :) Ihanaa nähdä asukki, varsinkin nyt kun jo monta viikkoa potkuja tuntunut. Vähän kyllä ruvennut myös joku jännittämään siinä.. Ei kyllä edes haluta sukupuolta tietää.. Tai mä olisin ehkä halunnu mut mennään jännityksellä sitten loppuun asti. ;)

Mun kertomus viikko takaperi.Ahdisti mua ajatuski et oon jalat auki ja mieheni siel.no tiesin et sain naislääkäri ku pyysin.sit se oliki joku vanha mut iha hyvä vaa sittenki.oli mukava,raihallinen ja asiallinen. Ja olinha mä valinnu sellase mekon et sain peitettyä jalkoja mieheltä:-D sit oliki rennompaa kun näin pikkusen ja mies katto hetken mua silmii joka ei haitannu muuten kielsin kattomast mua hehe ja sit käänsi päänsä näyttöön ihailakseen aarre lastaan,ei siin nolottanu enää:)♡ ja nyt oon päättäny etten mee istukkapunktioo,en pysty ottaa riskei keskenmenoo,en antais anteeks.mies tukee onneks vaik testin ois halunu.oon kokenu nii pal pahaa elämäs et selviin tästäki,jos pikkune tulee muhu yhtää hän on taistelija sielu.itsekkäi juttuja päätökseen vaikuttaa kans.joko virhe tai ei,annan mahollisuuden elämään.menny täs kolme yötä aamuyöst heräten jo muutamaks tunniks miettii asioi,ressaa:( kiitos et sain purkaa tuntei tänne:') Hmm♡

jenzku92: Pääkaupunkiseudulla ainakin alkoi nyt 1.1 -> NIPT testien teko, joka on pelkkä verikoe, ja antaa samat tulokset mitä istukka- tai lapsivesinäyte, ja keskenmenoriski on 0%.
Kysäseppä asiaa teidän neuvolasta tai ultran tehneestä sairaalasta :)

Aijaa.turusta oon itse ja huomenna istukkatestii menossa jo.
Luin et tulehdus voi muuttaa tuloksia eli antaa liikaa..tais olla nt tulosta ei verikoetta. Ja mul ikä muka laskettii mukaan riskiin.oon 22vast. Jostai taulukost katoin ni siin alko25v vast ja riski oli siinki alle1%luokkaa saada todennäköisemmi poikkeuma.

Takaisin