Ultrakuulumisia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko monta jotka eivät aio ottaa sukupuolta selville? Me ei haluta ottaa selville sitä, saa jännittää toukokuulle :)

Tänään käyty rakenne ultrassa toukka oli hyvin kasvanu ja ei vissiin tykänny et ultrattiin ku potki niin kovasti että tätikin huomas :D kuvaa ei saatu ku oli naama mun selkää kohti :) isäänsä tullu ku näköjään tykkää yhtä paljon kuvattavana olosta :D ja ei varmaan sukupuolta olis saanu selville vaik oliski halunnu :) no ei me kyl ois haluttu tietää ku halutaan jännätä kevääseen saakka <3

Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista.. :)

Me ei aiota kysyy sukupuolta kun ei kysytty esikoisestakaan.. Kiva ylläri sit synnärillä.. :)

Mekään ei kysytty kumpi on tulossa. Toukokuussa sen sitten näkee. Kätilö oli vaan positiivisella tavalla yllättynyt, kun kerrottiin ettei haluta tietää. kuulutaan kuulema vähemmistöön, että yleensä melkein kaikki haluaa tietää.

Hih, rakenneultra takana, ja *ylläripylläri*, poika tulossa:) Ja tietenkin, tärkein: kaikki näytti olevan kunnossa, 424g vauvaa siellä hengaili. Istukka vinosti edessä, kuten arvelinkin.

Nyt on mukava, lempeä ja rauhallinen olo kun vauvalla vaikutti olevan kaikki hyvin. Sain jopa sieraimista oikein hienon käsityksen;)

Ultrassa käyty. Kaikki näytti olevan ok. Siellä se köllötteli, kuten aiemmassakin ultrassa, selin :) Lääkäri meinas ensin että saadaan tulla uudestaan pian käynnille, koska pieni piilotteli kasvojaan, mutta sitten laittoi sen 4d:n päälle ja kasvotkin tuli esiin, saatiin kuva sivuprofiilista. Ja muutkin mitat lopulta. Ja kysyi että entä sukupuoliasiat? Sanoin että joo jos vaan näkyy niin.... ja pippeli löytyi, josta myös saatin kuva :) Me ei kyllä miehen kanssa ihan hahmoteta siitä mitään mut...:) Nyt sitten pitää odotella et miten nuo radi asiat menee, ja tuleeko uutta ultraa asian tiimoilta vielä.

Aamulla ois rakenneultra, positiivista jännistystä ilmoilla :) olispa terve ja kaikki hyvin. Sukupuolen näkemistä oon malttamattomana odotellu että ei ollenkaa haittaa jos saadaan tietää :D tää mami ryntää samantien alennusmyynteihin jos selviää.

Olipa ihan kamalaa mennä kun edelliset asiakkaat tuli itkien ulos.. :/ onneksi meillä oli kuitenkin kaikki kunnossa ja ilmeisesti poika tulossa. En kyllä ylläty jos synnärillä tuleeki tyttö, sen verta huolimattomasti se lekuri sitä sukupuoliasiaa meille selvitti.. :D

BabyPerhonen. Auts, inhottava tilanne tuo :sad001

Mullakin oli maanantaina rakenneultra, kaikki hyvin mutta hän alkoi niin visukintuksi ja iski jalkansa ristiin ettei kukaan osannu sanoa juuta ei jaata, kätilö tokaisi vain että kysy viikolla 30 uudestaa, sittenhän me taas ultrataan. Mä luulin että tämä on viimeinen ultra ellei tule jotain "hälyttävää".

Montas ultraa teillä oikein on?

Eka ultra kaikki hyvi. Seuraava pv veriseulat verrattii ultraan ni testeihi ens vk onko vammaa. Vuosie lapsettomuude jälkee näin sit:'''(

meillä oli ultra kanssa 29.12.. Ylläri pylläri meilläkin on jäbä tulossa :D... Jouduin käymään tauolla ultran jälkeen ja uusiksi ku ei herra suostunut kääntymään yhtään jotta saisi kunnon kuvia syänmestä. Kaikki oli hyvin vaikka koko vastasi -9pvää, mutta tsekkin suht pieni kokoinen(myös vauvana) ja ekassa ultrassa luulin olevani viikolla 12+5, mutta olinkin ultran mukaan 15+0. Nyt siis ei ole varmaa onko jäbä vain pieni poika vai olisiko laskettu aika pidemällä.. No joka tapauksessa laskettua aikaa ei muutettu :)

Etsijä: kaksi ultraa meillä ainakin vaan, tai just rakenneultrassa sanoi, että eipä nyt varaa sitten uutta aikaa, kun kaikki kerta oli hyvin.

Meillä myös toka ja näillä näkymin vika ultra käyty :) Kaikki oli kätilön mukaan hyvin mutta näyttää varmuudeksi lääkärille kuvan istukasta kun oli semonnen rölleröinen, muistaakseni oli kyllä kummallakin esikoisella myös samanmoiset niin suurempaa huolta aiheutunut omalle päälle. Ja sukupuoli kysyttiin, meinattiin kylläkin unohtaa vaikka miehen kanssa kumpainenkin se haluttiin tietää :D Ja kyllä vaan meni omat tuntemukset oikein, elikkä perheen eka tyttö tulossa! :Heartred Kyllä jännittää :P Saatiin myös pimpistä kuva mukaan, itse erotan siitä ainoastaan reisiluun mutta miehen mielestä se on päivänselvä tyttö :D

Niin ja kiva kuulla ettei oltu ainoita keillä ekassa ultrassa siirrettiin la.ta reippaasti eteenpäin, n.2½viikkoa, ja nyt toisessa oli -5pv, ei siirretty toistamiin la.ta kun ei mennyt yli tuon 5pv.n. tällä kertaa. Kätilön vakuuttelut ei kauhean hyvin uponneet, mutta hieman oma huoli helpotti kun sai tietää ettei ole ainokainen :)

juu mulla se soitti ihan ylilääkärille ja kyseli pitääkö mun mennä seurantaan.. itse olin innoissani ku tarkoittaisi lisää ultria xD. Ylilekuri sanoi, että me ihmiset ei valmistuta tehtaassa ja kun kuiten kaikki luut, elimet yms oli samassa käyrässä ja ku ite ollu sen 50cm ja painanu noin 3,200.

Eka ultra kaikki hyvi. Seuraava pv veriseulat verrattii ultraan ni testeihi ens vk onko vammaa. Vuosie lapsettomuude jälkee näin sit:'''(

Oliko sulla siis niskapussiultra nyt? Onks sulla laskettu aika kesä-heinäkuussa? Ei siis millään mahalla mut toukokuulaiset on sen verran pidemmällä niin tuli vaan mieleen :)

Takaisin