Ultrakuulumisia

Me käytiin tänään 38+3 ultrassa RaDin takia. Ei kuitenkaan mitään syytä huoleen isosta vauvasta. Kokoarvio tällä hetkellä n. 3,1kg :) Eli ei käynnistellä. Seuraava aika 40+1, jos mitään ei tapahdu ennen sitä :)
 
Ultrassa käyty. Painoarvio tänään 38+4 3,9 kg, eli isohko mutta normaali. Määräsivät sokerirasitustestiin. Tässä vaiheessa tosi jee. Mitä nyt ymmärsin lääkärin konekivääritekstistä, kohdunsuu vähän kypsynyt. Uusi aika ens viikon pe eli 40+1, katsotaan uudestaan tilannetta. Saa nähdä, jäänkö sinne.

Tää on just sitä mitä pelkäsinkin, että nyt olen huolissani ja alakuloinen. Ystävänikin vauva arvioitiin olevan laskettuna aikana 4,5 kg, syntyi 40+5 ja painoi 3,8 kg. Melskaaja voi painaa ihan mitä vaan käytännössä. Ärsyttää. Voi kun kävis hyvin ja syntyis vaikka ens viikonloppuna... :shifty: Torstaina mulla on onneks osteopaatti, joka on myös akupunktiotaitoinen. Saattaa olla, että päädymme synnytystä käynnistävään hoitoon.
 
No niin. Komialla pojalla on arviolta painoa n. 4,2 kg ja on omalla käyrällään kasvanut ihan normaalisti. Arvio 42+0 olis n. 4,35 kg. Kohdunsuu ei ollut kypsynyt, joten varaudun kiltisti siihen, että vielä tässä menee aikaa. Lääkäri ärsytti kyllä paikkoja siihen malliin, että muutamia tosi tujakota suppareita sain tulomatkalla ja kotonakin, mutta siihen sitten loppui. Mutta... tulkoon kaveri kun tulee. Kyllä minä vielä jaksan odottaa! :Heartred
 
Takaisin
Top