Ultrakuulumisia <3

Tällä muinaisjäänteellä on tänään ar ultra. Jännittää :nailbiting: Mahaa koskee, onneksi ylävatsasta..
Ou diö loord, voi kun kaikki olisi hyvin :smiley-angelic001

Miten spring_greenin ultra meni?
 
Josko mäkin uskaltautuisin mukaan.. :D
Ar oli 27.6. jolloin piti olla 8+2, mutta kätilön mukaan alkio vastas 7 +1, syke löyty vahvana kuitenkin ja viikon heitto epäsäännöllisen kierron takia mahdollinen :) eka neuvola käyty ja ny ootellaan kuumeisesti nt-ultraa, jotta varmistuis LA :) nyt menossa joko 9+6 tai 8+5.. Tuli alussa luettua liikaa tuosta jäljessä tulemisesta, niin saanu lietsottua itselleen pelon, että onko siellä enää mitään.. Mutta kätilö tosiaan sillon sano että kaikki näytti niikun pitikin, että kai sitä vaa pitää luottaa ja jaksaa odottaa :D ar:ssa käytiin perhe-artella.

tsemppiä ultriiin! :)
 
Muokattu viimeksi:
Ultra takana. Huh. Löytyi sykkivä sydän :Heartred

Vähän huonosti sai kuvaa, kohdun seinämä kaventaa pussia. Lääkäri kysyi ensin, jotta supistaako. Mutta kun ei, niin aika ison näköiseen myoomaan päätyi. Halusi viikom päästä kontrolliin, ajan sain vasta samalle lääkärille 25.7. Vähän jäi sellainen, ei niin levollinen mieli.
 
Onnea hyviä uutisia saaneille! Helemi, toivottavasti myoomasta tai mahdollisesta myoomasta ei ole haittaa raskaudellesi, tsemppiä!

Aika monella vaikuttaisi ar-ultrassa arvioiduksi useampia päiviä nuoremmaksi kuin mitä luultu tai pitäisi olla. Jännä nähdä pysyvätkö ajat samana np-ultrassa tai muuttuuko vaikka takaisin päin :)
 
Meillä esikoinen oli varhaisultrassa 2pv pienempi ja nt-ultrassa 2pv isompi menkkojen mukaista la:ta, neljä päivää siis kirinyt välissä tai toki mittauksissa helposti sen verran heittoa :)

meillä maanantaiksi varattu yksityiseltä ultra kun raskauden kesto niin epäselvä mutta olo jotenkin luottavainen ja tekis vähän mieli perua. Ja kun neuvola menee varmuudeksi lyhyen kierron mukaan ettei seulonnat ainakaan myöhästy niin nt-ultra on aika pian o_O nyt olisi jo 8+1.
 
Pääsin varhaisultraan 8. viikolla kun mietitytti että josko olis monikkoraskaus (itse olin varma ettei ole, ja halusin vaan tietää että onko siellä mitään...) ja olin ihan satasatasatavarma että kyllä kyseessä on tuulimunaraskaus (ilman mitään hyvää syytä...) ja yritin itseäni tsempata huonojen uutisten varalle. No yllätys olikin aika melkoinen, kun lääkäri sanoi että pieni 15 mm möykky siellä näkyy, ja sydämen läpätyskin näkyi kuulemma "hyvin", itse olin erittäin skeptinen vielä tässäkin vaiheessa, ja itseasiassa olen vähän edelleenkin... :wideyed: Ultrakuva ei ollut ihan mikään tajunnanräjäyttävä, kun ei siinä näy kuin pieni vaalea kikkare, mutta oma ihana tuleva esikoiskikkare siinä on! :joyful::happy093:Heartpink

Nt-ultraan on vielä miljoona vuotta aikaa, tarkalleen ottaen varmaan tän kuun loppuun, mutta onneks sain marmatettua itselleni lääkäriajan 20. pvä ja siellä on kuulemma ultralaite, ja mähän en lähde vastaanotolta ennenku oon saanu nähdä livekuvaa babysta! :smiley-ashamed004
 
Eilen oli neuvolassa ultra, vastasi viikkoja 6+2 vaikka olin elänyt sen mukaan että eilen olisi 6+4. Ajattelen nyt kuitenkin et laskettu aika on silloin 27.2, jos nuo eilen saadut viikot pitää paikkansa niin laskettuhan onkin vasta maaliskuun eka päivä. :)
 
Mä peruin sen eilisen ultran yksityiseltä kun neuvolan laskuopin mukaan jo 8+5 menossa niin nt ultra aika lähellä :) sit mennään uudestaan jos liian pieni niinkuin ite epäilen että ainakin pari vk nuorempi :)
 
Odotetusti kontrolliultrassa ei näkynyt enää muuta kuin lähes tyhjentynyt kohtu. Sain vielä nuo cytotecit mukaan. Kyllähän tämä vieläkin kosketti vaikka viikonlopun jälkeen olinkin jo varma keskenmenosta ja ehdin prosessoida. Ei voi mitään, kenties meille tulee sittenkin kesävauva :)
 
Takaisin
Top