Ultrakuulumisia <3

Oho pahoittelut mamabel88 :sad001 täytyy maanantaina sitten soitella uudestaan. Soitin ultran jälkeen neuvolaan ja kysyin miten nyt menetellään tiistain neuvola-ajan kanssa, siellä kuulostettiin optimistisemmalta kuin mitä ultrannut lääkäri ja neuvolaa siirrettiin kahdella viikolla. Kuulemma lähetteen sieltä saa vaan jos alkaa vuoto tai tulee kovat kivut, mutta onhan tässä jossain vaiheessa pakko päästä jos mitään ei tapahdu kun ei nyt ny-ultraakaan voi odotella ja näin ollen viikoista ei olisi edes varmuutta vaikka elossa olikin..

Mulla on vielä kaikki samat raskausoireet, mutta vuotoa ei ollenkaan. Ultran mukaan oli siis 6+2 mikä ei plussatestien mukaan ole mahdollista, joku mittausvirhe olis ainoa toivo sille että helmi olisi kunnossa. Outoa vaan kun pieni olisi sitten lakannut kasvamasta jo kolme viikkoa sitten eikä kroppa vieläkään reagoi.

Mutta ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin! Tämä raskaushan oli meille ihan yllätys ja varsinkin miehellä oli kovasti sulateltavaa eikä kokenut olevansa valmis vielä isäksi. Mua huoletti että mies ei nyt saa haluta vauvaa vaan joutuu vaan sopeutumaan. Nyt kuitenkin tämän sulattelun ja ultran tuloksena miehellekin onkin puhjennut vauvakuume! :) Jos helmi ei tästä nyt jaksa kasvaa, niin sitten me päästään aloittamaan yritys oikeasti ja yritetään uudelleen!
 
Mulla valitettavasti summer kkm oireet jatkui vaikka kehitys oli pysähtyny :sad001 mutta toivotaan että oli vain aikaista sykkeelle, niinhän mullaki kävi! :)
Ja ihana että mieskin innostui :)
 
Niemja joo mä juuri googlailinkin että taitaa olla yleistä että oireet jatkuu. Nyt mua alkoi vähän kauhistuttaa tuo tyhjennys ja lääkkeet, ihan karmivalta kuulosti ihmisten kokemukset..
 
Mulla tuli lääkkeillä helposti pihalle mutta muuten kokemus oli kamala henkisesti ja lääkärit sitä vielä vähätteli. Ja mulle ei annettu mitää jatkohoitoja nii sain kohtutulehduksen jälkikäteen. Sekä k-sks että oma neuvola oli kamalia asian suhteen mutta onneks sain seuraavalla kerralla paremman neuvolatätin ja k-sks oli hyvä synnytyskokemus. :)
 
Täällä alkoi vaaleanpunainen hailakka vuoto. Tämä + ar-ultran kuulumiset enteilee kyllä nyt sitä että taisi pieni tosiaan lakata kasvamasta ja nyt tulla ulos. Täytyy odotella jatkuuko ja runsastuuko vuoto. Nyt ainakin pääsen soittelemaan huomenna neuvolaan siitä kontrolliultrasta johon kuulemma voin saada sitten vasta lähetteen jos vuoto tai kivut alkavat.
Mä nyt jatkoin tätä tähän ketjuun vaikka oisin ehkä voinu vuotoketjuun hypätä
 
Onnittelut hyviä ultrauutisia saaneille ja voimia teille joilla uutiset olivatkin huonompia :sad001

Me saatiin yllättäviä uutisia kun ultrasta löytyi sykkivä sydän ja noin viikkoa LAsta nuorempi pikkuinen. Vuotojen syynä oli istukan sijoittuminen kohdunsuulle. :)
 
Päästiin nopeasti naistentautien polille ultraan! Yllätykseksi ruudulla näkyi sykkivä sydän, mutta se löi vähän turhan hitaasti :sad001 lääkäri sanoi että sykkeen kuuluisi olla yli 100, tällä arviolta 60-70. Kasvua oli myös tapahtunut toivottavaa vähemmän viime torstaihin nähden. Kontrolliultra on viikon kuluttua. On mahdollista että pieni alkaa tästä kasvaa normaalisti ja kaikki menee hyvin, mutta ennuste ei ole näissä tapauksissa ole kai kovin hyvä ja onkin syytä varautua siihen ettei sydän ensi kerralla välttämättä enää lyö :sad001
 
Voi ei, voimia Summer! Peukut pystyssä että kaikki kääntyisi parhain päin ja seuraavalla kontrollikerralla saisitte hyviä uutisia.
 
Voi ei, olipas ikäviä uutisia! Toivo ei ole onneksi vielä menetetty ja pidetään peukkuja, että pienen kehitys etenee. :)
 
Voi kurjuus Summer, toivotaan että pieni nyt kuitenkin jaksaisi kun sykekin oli ♡ voimia!
 
Summerille tosi paljon voimia ja kasvamista pienelle ja sydämen vahvistumiselle! ❤
 
Tänään tuli käytyä ekassa ultrassa. Sikiö vastasi 9+2, joten LA siirtyy neljä päivää aikaisemmaksi. Oli vahvat sykkeet ja liikkui mukavasti. Pieni käden heilahduskin näkyi! :D Kaipa sen täytyy nyt uskoa, että sitä on tosiaan lapsi tulossa. Tähän asti on kuitenkin ollut pieni pelko, että onkohan nyt varmasti...
 
Heinäkuun höpötyksiin kirjoittelin, mutta tähän ketjuunhan tämä kuuluu. Tänään on ar-ultra meillä. Viikot on 7+3. Selailin nettiä, mikä tietysti on virhe, ja totesin ikäni puolesta olevani hautomona kauhea riski monellakin tapaa. Tehkää ihmiset nuorena niitä lapsia vaan :) No, toivotaan että tänään saadaan hyviä uutisia ja jatkokin menisi kivasti. Siitäkin huolimatta, että mamma on lähes kivikautinen muinaisjäänne :)
 
Spring_green, täällä kanssa yksi kivikautinen muinausjäänne joka tajusi vasta 35 vuotta täytettyään, että haluaakin lapsen/lapsia. Nyt sitten mittarissa jo 4 ja 0...OMG!!! Neuvolan täti ei kyllä ole ottanut ikääni suureksi kysymykseksi, kannustanut vaan lapsensantiyrityksissä.
 
Takaisin
Top