Ultrakuulumisia <3

Kävin pahoinvoinnin vuoksi neuvolassa lääkärillä heinäkuun lopulla. Viikkoja oli silloin 9+5. Lääkäri ultrasi samalla ensimmäisen kerran ja kohdussa näkyi pelkkä pallo. Ensi viikolla on varsinainen ultra ja toivottavasti "pallo" on saanut jo vähän vauvan muotoja :)
 
Toivottavasti pallo on ensi viikoksi saanut sätkivät jalat ja kädet :)
 
Eilen oli ensimmäinen ultra. Tarkkaa veikkausta la:sta ei ole ollut, mutta ultrassa varmistui, että hieman pidemmällä ollaan. Ts. 14+2 ultratessa. Iso pikkuinen siellä jo oli ja kovin aktiivinen. Riskilukuja ei saatu, kun siihen oltiin liian pitkällä, mutta otetaan ne sitten kakkosseulalla verestä tuossa vajaan parin viikon päästä. Hyvin näytti kaikki olevan. Kymmenen sormea ja varvasta ❤
 
Toivottavasti pallo on ensi viikoksi saanut sätkivät jalat ja kädet :)

Pallo oli saanut sätkivät jalat ja kädet! Oli kyllä upeaa nähdä vauva kunnolla ekaa kertaa. :Heartred Vaikka oli vielä pieni (12+1), niin aivan ihmisen näköinen ja hyvin liikkuvainen tapaus. Kaikki oli mallillaan ja vauva vastasi viikkoja. Rakenneultra on sitten lokakuussa.
 
Rakenne ultra? Mulla on vielä joku ultra mut ei se rakenne ollu. Voiko jo noin alussa saada tietää sukupuolen?
 
Joo rakenneultra on miulla seuraava. Kyllähän sen voi nähä ennen rakenneultraa, jos vaan osaa kahttoo. Mie nyt rv 15+3.
 
No nii te ootte sitte vähän pidemmällä. Mulle sanottu et 20 viikon jälkee vasta näkyy kumpi se on. Nii mulla vähän matkaa. Mä oon down syndroma tutkimuksissa nii sen takia mulla varmaa vasta lokakuun jälkee rakenne. Tosin en tiedä onki tosta toisesta tutkimusultrasta hyötyä jos niskuturvotus oli 0.3 mut mennää nyt
 
Perhonenz, laskin, että minulla näkyy olevan tuolloin 27.9. 20+4.
 
Miulla sillon 21.9 on rv 21+1. :)senhän sukupuolen voi nähä jo vaikka nytki, jos on tarkka ultralaite. Paljos siulla perhonenz on viikkoja nytte?
 
Takaisin
Top