Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä oli tänä aamuna nt-ultra ja kaikki oli kuten pitää, vastasi täysin viikkoja 12+4
Laskettuaika meillä 30.11 mutta pysyttelen tässä ryhmässä, sillä uskon hänen kuitenkin syntyvän joulukuussa.
Voi ihana, onnea ihanista ultrakuulumisista Mami_18! Mulla on ens keskiviikkona kans nt-ultra, tuolloin viikkoja 12+6. (Tai jos vu pitää paikkaansa niin 13+1.) Ei millään malttaisi odottaa.
Tänään ulrassa näkyi pieni mötkylä vastas 8+0 menkoista 9+5. Arvattavaa oli että on pienempi kun plussan sain myöhässä.
Muakin kiinnostaa tää sama. Mut siis mitä, pari viikkoako joutuu odottamaan riskitietoa! Ihan jäätävä aika :banghead: Onkohan Turussa sama systeemi?Jos nt-ultrassa kaikki näyttäisi olevan hyvin, niin onko suuri riski että verikokeiden tuloksista sitten selviäisi erikseen jotain hyvin kriittistä?
Minulle sanottiin että vaikka kokeiden tulokset on jo olemassa, niin lausunnon saantiin menee ultran jälkeen vielä pari viikkoa.
Muakin kiinnostaa tää sama. Mut siis mitä, pari viikkoako joutuu odottamaan riskitietoa! Ihan jäätävä aika :banghead: Onkohan Turussa sama systeemi?
Okei! En tiennyt, että Tyksissäkin tehdään noita, luulin että kaikki ois Mäntymäessä.Mulle sanottiin tyksissä perjantaina, että viimeistään maanantaina pitäisi näkyä omakannassa.
Muakin kiinnostaa tää sama. Mut siis mitä, pari viikkoako joutuu odottamaan riskitietoa! Ihan jäätävä aika :banghead: Onkohan Turussa sama systeemi?
Esikoisen nt-ultran aikaan asuttiin Turussa, eli syksy 2017. Tuolloin ei ainakaan saanut tuloksia suoraan ultran päätteeksi, vaan piti odottaa lappua kirjeitse kotiin. Lapun tulossa meni se reilu kaksi viikkoa, mutta oma kannassa näkyi tulokset viikkoa aikaisemmin, kun Posti on niin hidas.
Okei! En tiennyt, että Tyksissäkin tehdään noita, luulin että kaikki ois Mäntymäessä.