Miten teitä on ohjeistettu menemään labrakokeisiin ennen nt-ultraa? Mulla lääkäri kirjoitti papereihin "week 10". Jollakin suomalaisella nettisivuilla luin, että paras aika labrakokeisiin olisi mennä kun 10. viikko tulee täyteen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten teitä on ohjeistettu menemään labrakokeisiin ennen nt-ultraa? Mulla lääkäri kirjoitti papereihin "week 10". Jollakin suomalaisella nettisivuilla luin, että paras aika labrakokeisiin olisi mennä kun 10. viikko tulee täyteen.
Kontrolli ultrassa käyty ja laskettu täsmentyi nyt vastaamaan omia laskujani eli menossa 9+2. CRL 24.7 mm. Olen huojentunut, ekassa ultrassa alkion mitat olivat liian vähän omiin laskuihun verratuna. La 14.12. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Mulla on ultra terveyskeskuksessa torstaiaamuna. Ei ole aikaisempaa kokemusta ultrasta rv:lla 9 tai 10, joten tyhmiä kysymyksiä esitän paremmin tietäville. Tehdäänkö se sisätutkimuksena vai mahan päältä, vai vaihteleeko paikasta? Onko mitään vinkkejä, tyyliin että ei saisi käydä pissalla aamulla ennen sitä vai onko mitään väliä? Kauankohan tähän toimenpiteeseen yleensä menee?
Mulle neuvolatäti kirjoitti lähetteen labraan alk. rv 11+0 vasta. Näyttää olevan aika paljon vaihtelua. Tuntuu, että tuo on jo tosi myöhään..
Mulla on ultra terveyskeskuksessa torstaiaamuna. Ei ole aikaisempaa kokemusta ultrasta rv:lla 9 tai 10, joten tyhmiä kysymyksiä esitän paremmin tietäville. Tehdäänkö se sisätutkimuksena vai mahan päältä, vai vaihteleeko paikasta? Onko mitään vinkkejä, tyyliin että ei saisi käydä pissalla aamulla ennen sitä vai onko mitään väliä? Kauankohan tähän toimenpiteeseen yleensä menee?
Ihanaa Hippiäinen kuulla!
Itsellä sama jännitys huomenna edessä. Kontrolliultra siis.
Meidän pienen sydän oli lopettanut lyöntinsä jo melkein kolme viikkoa sitten. taas.. raskaat ajat ja toimenpiteet edessä.
Poistun la listalta, jos vain osaan.