Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täysin viikkoja vastaava rauhallinen pikkupoika oli siellä
Onneksi tuli tällä kertaa silmälasitkin mukaan että näki tarkasti kaiken! Kätilöllä oli hassu huumori kun tulosti sukupuolesta todistusaineiston kouraanMeillä oli myös tänään ja huh kun meinasi lähteä taju ja yökky oli lähellä ku painelivat niin intensiivisesti vatsaa ja katsoivat paikat moneen kertaan läpi!Täysin viikkoja vastaava rauhallinen pikkupoika oli siellä
Onneksi tuli tällä kertaa silmälasitkin mukaan että näki tarkasti kaiken! Kätilöllä oli hassu huumori kun tulosti sukupuolesta todistusaineiston kouraan
![]()

Meillä kaikista kolmesta pojasta on saatu kuva varustuksesta![]()

Mulla on lähipiirissä kaksi tyttövauvaa vuoden sisään, ja molemmat kyllä sai rakenneultrasta kuvan genitaalialueesta mukaan. Mun mielestä vähän kummallista/epäsopivaakin jopa, mutta kai se on sitten hauskaa. Toisaalta jos itse olisin ultraaja, niin voisin kuvitella et ottaisinkin "todistusaineistona" kuvan ns arviostani, kun onhan sukupuoli usein vanhemmille melko tärkeä tieto ja on tietty virhemarginaalikin noissa.Hahah! Onkohan se joku poika-käytäntö kun en muista mitään tällaista tytön kohdalla? Voi sitten miehet ylpeänä esitellä muille että meilläpäs tälllainen![]()

Mekin saatiin nyt genitaalikuva mukaan, ei saatu viimeksi. Tosin ultraaja sanoi, että oli huono asento ja näkyvyys ettei sukupuoli ole nyt kuin veikkaus, että tiedä sitten mikä se genitaali siinä kuvassa sit on.
Np-ultran varovainen poikalupaus meni sitten hutiin, tyttö siis olisi tulossa. 

Uskomatonta, miten raskaus tuntui saman tien moninkertaisesti konkreettisemmalta kuin ennen ultrausta