Ultrakuulumiset

Ihania ultrauutisia! :Heartred

Mä oon vielä vähän kahden vaiheilla käydäänkö varhaisultrassa vai ei. Esikoisesta ei käyty, mutta nyt on jotenkin malttamattomampi olo kuin silloin. Jos käydään niin varmaan parin viikon päästä kun olisi rv7+. Onneksi aikoja näytti olevan hyvin, niin ei tarvitse vielä päättää.
 
Pohdiskelin, että kuinkahan aikaisin ultrassa voisi nähdä tuon sykkeen?o_O oma olisi n 6+6-7+0 tulossa, mutta jos onkin vasta vähemmän vkoja, niin voisikohan näkyä jo esim 6+2!?
 
Pohdiskelin, että kuinkahan aikaisin ultrassa voisi nähdä tuon sykkeen?o_O oma olisi n 6+6-7+0 tulossa, mutta jos onkin vasta vähemmän vkoja, niin voisikohan näkyä jo esim 6+2!?
Mun puhelin nakkas mut jotenkin oudosti tänne, mutta tuun tuolta heinäkuisista huutelemaan että tosi monilla on syke näkynyt jo niinkin aikaisin kuin 5+5 :)
 
Onnea kaikille tähän mennessä ultrassa käyneille ja hyviä uutisia saaneille :Heartred minä en edellenkään vielä tiedä että pääsenkö koko ar-ultraan kun neuvolassa ilmeisesti lääkäri joka ei osaa ultrata :shifty:

Meiltä tulee yksityiselle lääkäriasemalle sen verran kilometrejä, ettei taida viitsiä lähteä kun ei ole mitään halpaa lystiä se ultrakaan.
 
Huh, olipas äitipolikäynti.. Mulla piti olla tänään vain diabeteskätilön tapaaminen eikä ultraa tai lääkäriä, mutta kätilö sit kuitenkin totesi että voitaishan me ultrata. Suostuin tietysti ja alkoi ultraamaan vatsan päältä, mitä kyllä näillä viikoilla hieman ihmettelin. Alkio siellä kuitenkin näkyi, joskin kätilö sanoi että on kyllä selkeästi pienempi kuin pitäisi. Otti mittoja ja ei se sitten viikoista niin paljon heittänytkään, mutta totesi lopuksi että ei kyllä näe sykettä ja nyt täytyy kutsua lääkäri paikalle.

Kerrattiin sitten lääkäriä odotellessa onko mulla raskausoireita, onko muuttuneet lähiaikoina jotenkin, onko poikkeavia kipuja tai vuotoja tms. Mitään outoa ei oo ollut ja tän kerroinkin. Alkoi sitten kertomaan jo lääkkeellisistä tyhjennyksistä, kaavinnoista jne. kunnes lääkäri saapui. Halusi ultrata alakautta ja hyvä että oli laitetta saatu edes sisään asti, kun voimakas syke kuului ❤️ Kaikki siis hyvin ja mitoiltaankin vastasi päivälleen sitä mitä piti.
 
Huh Levia, onneksi kuitenkin kaikki hyvin! Tuollaiset varmasti säikäyttävät. Outoa että halusi ultrata vatsan päältä :wideyed:
 
Takaisin
Top