Ultrakuulumiset

Saikos teillä kukaan 3d-kuvia vauvasta tai katsottiinko edes 3d:nä? Meillä oli edellisraskaudessa ultrat toisessa sairaanhoitopiirissä ennen kuin muutettiin husin alueelle ja silloin saatiin ihanat 3d-kuvat. Niistä näkyi piirteet niin hyvin ja kehystinkin sitten seinälle. Husin piirissä ei oteta 3d-kuvia ja jäin kaipailemaan tytöstäkin semmoisia.:sad001
Eipä saatu, ja muutenkin minusta aika epäselvät kuvat.. NT-ultran kuvasta saa paremmin selvän, tietty onhan vauva siinä pienempikin ja helpompi kuvata.. Olen nähnyt paljon selkeämpiä kuvia kun nämä meidän, mutta ei mahda mitään.. Eiköhän niitä kuvia ehditä ottaa sitten tällä puolella masua :)
 
Meillä ei katsottu 3d:nä missään ultrassa. Mua ei varsinaisesti haitannut, hyvin näkyi tyyppi muuten ja oli vaan kiva häntä päästä kurkkimaan. :) Ultrakuvatkin mitä saatiin oli ihan riittävän selkeät et muistoksi jäi kivat kuvat.
 
Ei meilläkään ole 3D:tä :sad001 Et Sienna sattunut käymään Eksoten ultrassa? Koska mekin saimme pelkkiä epäselviä kuvia sekä nt:stä että rakenneultrasta!!
 
Saikos teillä kukaan 3d-kuvia vauvasta tai katsottiinko edes 3d:nä? Meillä oli edellisraskaudessa ultrat toisessa sairaanhoitopiirissä ennen kuin muutettiin husin alueelle ja silloin saatiin ihanat 3d-kuvat. Niistä näkyi piirteet niin hyvin ja kehystinkin sitten seinälle. Husin piirissä ei oteta 3d-kuvia ja jäin kaipailemaan tytöstäkin semmoisia.:sad001
Terveystalolla katsottiin ja saatiin kasvoista kuvia mukaankin. Meidän kunta ostaa ultrat siis Terveystalolta.
 
Eksotellapa hyvinkin, Imatralla.. :)

Meillä oli keskussairaalalla, mut näköjään samat huonot laitteet kummassakin kaupungissa :D En oo muilta paikkakunnilta nähnyt noin surkeita ultrakuvia, murr. Onko Eksote muuten lopettamassa Imatran ultraukset? Ihan kuin olisin jonkin uutisen lukenut aiheesta.
 
Meillä oli keskussairaalalla, mut näköjään samat huonot laitteet kummassakin kaupungissa :D En oo muilta paikkakunnilta nähnyt noin surkeita ultrakuvia, murr. Onko Eksote muuten lopettamassa Imatran ultraukset? Ihan kuin olisin jonkin uutisen lukenut aiheesta.

Joo on, se gyne jää eläkkeelle.. Harmi, hänellä on ollut tapana vielä ultrata synnytystapa-arvion yhteydessä, nyt joutuu tyytymään siihen että tk-lääkäri tekee tunnustelut.. Harmi, mutta eihän sille mitään voi..
 
Mulla oli rakenneultrassa istukka niin alhaalla, että saimme ajan ylimääräiseen ultraan. Aika oli tänään, ja istukka oli noussut ylemmäs eikä se vaadi enää jatkoseurantaa. Vauvallakin oli kaikki hienosti ja painoa oli jo 1,4 kg. Ei ihme että että maha tuntuu jo painavalta.
 
Mulla alkoi viimeviikolla oman perussairauden vuoksi viikoittainen ultraseuranta yliopistollisessa sairaalassa.
Tätä ennen on ultrattu kerran kuukaudessa. Näitä, ja tarvittaessa lapsivesipunktioita, nyt sit siihen asti, että päätetään käynnistää synnytys. Tavoitteena olisi päästä vappuun, jolloin turvalliset 37 viikkoa. Myöhäsissä ultrissa vauvasta näkee ehkä yhden kehonosan kerrallaan, kun se on jo niin iso :)
 
Poison Ivy, mitkä viikot sulla ollut tollon 10.4?

Mulla oli kontrolli 12.4 rv 31+6 ja vauvan painoarvio oli jo 2,3kg!!
 
CamCam, olikohan 29+4, jotain viikon 30 paikkeilla kuitenkin. Onkohan teille tulossa tosi iso vauva vai meille pieni.
 
Meillä ultrassa rv32 vauvat n. 1,8kg ja sitten 33+4 n.2,1kg.
 
Muokattu viimeksi:
Määki haluun kokoarviooooonnnn! Neuvolalääkärillä oli selvästi vähän huono päivä, eikä häntä kauheesti kiinnostanu. Hää oli vaan et "en mä näillä meidän laitteilla voi oikein sanoo"... Sf mitta ja lapsiveden määrät on normaalit, joten masukinki pitäis olla ihan peruskokoinen.
 
Takaisin
Top