Ultrakuulumiset

Meilläkin rakenneultra takana, kaikki oli kuten pitää. Sukupuolta ei meinattu millään saada selville,kun vaavi viihtyi kippurassa ja jalat ristissä. Oltiin jo luopumassa toivosta ja lopettamassa ultrausta,kun yhtäkkiä tyyppi päättikin leväyttää jalat haralleen ja tuli 100% selväksi että tyttö tulee. :D Isosisko on innoissaan.
 
Meilläkin rakenneultra takana, ja kaikki hyvin :Heartred pienen sukupuolikin nyt tiedossa, mutta vähän aikaa pidetään sitä ihan omana tietonamme, jossain vaiheessa kyllä kerrotaan muillekin :)

Ensimmäistä kertaa nyt uskallan vasta kunnolla olla onnellinen tästä asiasta, jotenkin kauhea pelko ollut vallalla tähän asti.. Nyt sitä vasta uskoo että oikeasti kaikki on kunnossa, ja voi alkaa tehdä hankintoja! :)
 
Teillä muilla on siis katsottu sukupuolta tarkemmin? Mikähän ihmeen pikaultraaja meillä oli, haaroväliä katsoi 10 sekuntia. Minun puolesta olisi voinut olla vaikka keuhkokuva siinä kohtaa, kun en mitään tajunnut. Pääasia tietysti että kaikki tärkeä oli kunnossa, mutta tuntuisi ensikertalaisesta vähän konkreettisemmalta tämä odotus, kun kätilö olisi näyttänyt tarkemmin.

Minullakin on nyt ensimmäistä kertaa suht varma olo ja annoin isän kertoa sukulaisille raskaudesta. Muuten ollaan oltu aika hiljaa asiasta.
 
Meilläkin rakenneultra takana ja kaikki oli hienosti. Sukupuolesta kysyttiin vasta ultrauksen jälkeen, että näkyikö, ei sitä mitenkään oltu pyydetty katsomaan. Rakenteita ja kasvoja katseltiin. Kuulemma on poika tulossa tälläkin kertaa. :)
 
Mä sanoin ennen ultrauksen alkua, että sukupuolen saa kertoa jos se näkyy. Katseltiin ihan lopuksi jalkoväliä aika kauan. Näin siellä kätilön osoittamat kaksi viivaa, joiden hän arveli olevan pimppi. Mulle tuli sellainen olo, että ehkä hän oikeasti oli varma tyttöydestä, mutta ei uskaltanut antaa lopullista varmuutta.
 
Mulle sanottiin jo neuvolassa et kannattaa ennen ultrausta jo sanoa jos haluu tietää sukupuolen kun sitä ei tosiaan siinä tutkita tai katsota eikä monet ultraajat sitä kerro jos ei oo kertonu et haluu tietää. Meillä sukupuoli sit näkyikin selkeesti heti alussa, kun kätilö näytti niin itsekin huomasin, en muuten olis osannu kattoo. En niistä ultrakuvista muutenkaan paljoa tajua :D
 
Kätilö kysyi meiltä aivojen ja luiden mittaamisen jälkeen, halutaanko tietää sukupuoli, ja vastattiin myöntävästi. Ehkä hänellä on vaan tuollainen pikainen tyyli katsoa haaruksia :D Kaikki muut osat selitti kyllä. Varsinkaan sierainkuvasta (joka oli alaviistoon) en olisi tajunnut yhtään mitään ilman selitystä.
 
Rakenneultraa odottaa kuin kuuta nousevaa, silti ihan älytön pelko persiissä ett entä jos... kun isimieskään pääse mukaan ni mentävä yksin.. toki siellä selitetään kaikki tarkasti ja itse kokee sisäistävänsä ko. infon autenttisesti ja muistavansa lopun elämää... mutta se jännitys... kumpikohan hän on tai vaikka synninpäästön olisikin saanut terveestä sikiöstä... ni se hetki kun lähdet ja se ovi napsahtaa sun takanas kiinni. Apua, enhän mä muista enää mtn ja onko mulla mun kaikki kamat kasassa ja mukana ja mitä ne sanokaan... kas monta puhelua tullu tähän mennessä yhdestä tai kahdesta numerosta... tiedän asiankin, mutten haluu heti soittaa kun sanoisin vaan etten muista mitn ja olisit ollut itte mukana.....Huoh. Ja minkä nimen mä haluun nyt lyödä lukkoon, et sitä sitte tarvii jahkailla tän kauempaa... oon mietiskelly nimiasiaa kauan.. plussasta asti... välistä ei meinaa yöunetkin malttaa tulla kun asia on niin kesken... :woot:

Olen puhunut. :oops:
 
Meillä rakenneultrassa selvis, että tyttö tulossa. Ihan erilainen vauva tuntuu jo olevan kuin isoveljensä, joka pyöri ja hyöri koko ajan ultraillessa. Tämä tyttö otti vaan rennosti ja pötkötteli kädet niskan takana. :)
 
Saikos teillä kukaan 3d-kuvia vauvasta tai katsottiinko edes 3d:nä? Meillä oli edellisraskaudessa ultrat toisessa sairaanhoitopiirissä ennen kuin muutettiin husin alueelle ja silloin saatiin ihanat 3d-kuvat. Niistä näkyi piirteet niin hyvin ja kehystinkin sitten seinälle. Husin piirissä ei oteta 3d-kuvia ja jäin kaipailemaan tytöstäkin semmoisia.:sad001
 
Takaisin
Top