Ultrakuulumiset

Ultra huomenna ja siihen on vielä ihan liian piinaavan pitkä aika... jännittää onko kaikki hyvin.. sukupuolella ei lainkaan merkitystä. En tunne liikkeitä vielä mutta voikohan se liittyä reiluun ylipainoon? Rv 21 2

Ultra huomenna ja siihen on vielä ihan liian piinaavan pitkä aika... jännittää onko kaikki hyvin.. sukupuolella ei lainkaan merkitystä. En tunne liikkeitä vielä mutta voikohan se liittyä reiluun ylipainoon? Rv 21 2

Jos istukka on edessä niin se vaimentaa myös.

Ultra ohi tyttöä vähän epäili.. jokin sydämen osa ei selkeästi näkynyt joten laittoi äitipolille lähetteen. Kaikki muu löytyi

Onko teillä jotka käyny jo rakenneultras ja saanu sukupuolesta lupausta niin näkynyt omaan silmään se sukupuoli siinä ruudulla vai onko se kätilö nähny sen vaan? Me kun ei haluttais sitä selvittää niin ajattelin että miten sen välttää jos näkyy kovin selvästi?

Mulle sanottiin neuvolasta että kannattaa sanoa heti alkuun jos haluat tietää. Sanoin että halutaan, se näkyi sitten kätilöille aika pian kun alkoivat ultrata ja kysyivät vielä että halutaanko tietää varmasti. Omaan silmään näkyi vasta kun näytettiin, en olis osannut kattoa.

Mulla esikoisen kohdalla näkyi selkeästi myös omaan silmään, kun oli jalat sammakkoasennossa. Ei kylläkään rakenneultrassa, vaan parin viikon päästä äitiyspolin ultrassa. Kannattaa varmaan ultraajalle sanoa, jos ei halua tietää, niin osaa varoittaa, ettei katso näytölle väärään aikaan.

Me ei haluttu tietää sukupuolta ja siinä vaiheessa ultraa kun oltiin tarkastelemassa jalkoja kätilö kysyi että onko haluja selvittää sukupuoli. Kun ei haluttu otti vain reisiluista mitat. En itse ainakaan näytöltä erottanut sukupuolta jos sellainen näytöllä vilahti.

Rakenneultrassa vihdoin käyty. Oltiin molemmat ihan hermona ennen sitä. Kaikki oli onneksi kunnossa. Vähän pienempi on kuin menkoista laskettuna, mutta odotinkin sitä, kun ovulaatio oli aika myöhään. Tyttöveikkaus saatiin. Imeskeli taas peukaloa kuten nt-ultrassakin. Mahassa oli lapsivettä eli harjoittelee jo syömistä.

Mulla on perjantaina. Miten tän ajan sais kulumaan ja ajatukset vaihdettua aiheesta toiseen, jotta olis helpompaa?? Ehdotuksia?

Rakenneultrassa näkyi kaikki normaalina ja symmetrisenä. Sukupuoli ohitettiin niin nopealla vilkaisulla, että kätilö sanoi veikkauksensa eikä osoittanut mitä kuvasta olisi pitänyt katsoa. Jatkossakin siis ostetaan sukupuolineutraalina kaikki vaatteet ja tarvikkeet :D Kesäkuussa sen sitten näkee, kumpi siellä on :D En viitsinyt kysyä enempää, koska ilmiselvästi huomio oli nimenomaan rakenteiden katsomisessa.

Minuakin pelotti paljon etukäteen. Yritin puuhastella kaikkea, jotta aika kuluisi ennen ultraa.

Meilläkin tänään oli rakenneultra aamulla [emoji23] mulla oli todella vahva poika olo ja kaikki testit ja kaikki oli sitä mieltä että poika tulee, mutta kappas sieltä taitaakin tultta pikkusisko meidän esikoiselle. Kätilö kyllä sano että varmaksihan sen näkee vasta synnytyssalissa [emoji1]

Takaisin