Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania uutisia Jahtu! Kyllä teille vauva tullee :Heartred

Mun pittää kyllä varmaan varata aika tuonne Meri-Oulun neuvolaan.. Nyt vasta 4+5 että jokusen viikon päähän sen kun sais ni ois jees.:)

Jesu-, mää oon Oulusta. Ollaan menossa yksityiselle ar ultaan. Mietin tuota Meri-Oulua (tjsp), mutta päädyin tuttuun paikkaan ja tuttuun lääkäriin :)

Sophie82 & Jahtu onnittelut hyvistä ultrakuulumisista, mahtavaa! :)

Fuego, meetkö mihin paikkaan ultrattavaksi? Mua tuo hintataso kyllä muissa paikoissa kiinnostais. :)

Jesu-, Gynekoon meen. Hintaa en muista, mutta suolanen se on! :) Näin esikoista odottaessa oon valmis satsaamaan, kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä.. :)

Itse asiassa mää kävin gynekossa esikoisesta ar-ultrassa sillon pari vuotta sitten. En mää muista tiennykkään sillon, heh. Oli hyvä paikka käyä vaikka se ultraajalääkäri oli vähä outo. Mutta viikkoja tais olla sillon joku 7+ ja oli ihana ku se laitto äänet päälle ja sai kuunnella sitä tykytystä :Heartred Emmää jotenki sillon tajunnu että niitä voi jo kuunnella siellä. Ja mulle ehoton plussa oli ku ultraus tehtiin vatsan päältä. Mää vähä vierastan sitä alakautta tehtävää ajatuksena. :grin Mutta tosiaan hinta oli jotain ~120€

Ai sekö voidaan tehdä vatsan päältäkin jo tuolloin? :o

Juu voidaan ainaki uusimmilla laitteilla ja jos ei oo vatsapeitteitä kovin paksusti tiellä :)

Tosiaan jos on hyvät laitteet niin kyllä ne voi sen tehdä. Se lääkäri sillon mulle sano että katotaan ensin vatsan päältä ja jos ei onnistu niin sitte tehdään alakautta. :)

Täälläkin ultrasta hyviä uutisia, kaikki niinku pitääki ja sydän hakkas <3
Viikot onki jo 7+6 eli pidemmällä mitä itekä aattelin oviksen mukaan ja la onki sit jo 29.4 mutta tänne mielelläni jään enkä tahtois siirtyy huhtikuiste puolelle :)

Juu Tirri jää vain! Tod.näk. Neuvola antaa mullekin lasketuksi ajaksi huhtikuun lopun, mutta omasta mielestä se on toukokuussa :)

Onpa ihanaa, kun niin moni päässyt näkemään ja kuulemaan jo ultraan hyviä uutisia! Toivotaan näitä lisää! :)

Mä jätän tällä kertaa ar-ultran väliin, koska edellinen menk kesken, vaikka kaikki oli ar-ultrassa hyvin. Samalla tavalla kävi ystävällenikin. Pitää yrittää kärvistellä sinne viikoille 12 :D

Huh että, mä jo ehdin ajatella että tää oli tässä kun alko ruskean vuodon mukana tulla tummanpunaista verta mutta onneksi pääsin samantien lääkäriin ja ultrassa kaikki hyvin, siellä se pieni sydän pumputti menemään ja itku meinas tulla :happy: koon perusteella nyt ois 7+1 (kuukautisten mukaan siis 7+4) eli aika lähellä oli..

Varasin nyt varmuudeksi yksityiseltä ar ultran 7.10. Sillon pitäis olla 8 + jotain :) elättelen kyllä toivoa että neuvolasta saisi, mutta enpä usko.

Täällä tuli ar ultrassa rv 7+3 tuomioksi tuulimuna. :sad001 Elämäni hirveimpiä järkytyksiä. Silmät muurautumassa umpeen itkemisestä.. Mutta ei auta luovuttaa, uutta yritystä kohden. Sain lääkkeet kohdun tyhjennystä varten, tuleva vkl menee ikävämmissä merkeissä kuin suunniteltiin.

Joka tapauksessa kaikille hirmuisesti tsemppiä raskauteen, hyviä vointeja ja hyvää syksyä!:Heartbigred

Takaisin