Ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taidan varata ar-ultran ensi viikolle kun työprokkis on ohi. Siinä kohtaa olis menty jo viime raskauden km yli. Toivottavasti tuolla on joku ja jaksaa pysyä kiinni.

Voimia Mirimerille uutisista.

Mää halusin varata ar-ultran sen takia että nään onko masussa ketään tai että onko oikeassa paikassa.. Tiiän kyllä että se ei ole mikään tae siitä etteikö vois vielä keskenkin mennä mutta siltikin haluan sinne ultraan varmistamaan. :)

Voi ei, pahoittelut Mirimeri! :sad001

Tirri_ ja Vieena, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :)

Mirimeri, pahoittelut tuulimunasta ja voimia! ❤️

Itse haluaisin kovasti tietää onko mahassa kaikki niinkuin pitääkin, mutta tavallaan ei ole niin suuri hinku ainakaan vielä päästä ultraan. Koska en vieläkään oikein sisäistä asiaa etttä olen raskaana. Niin pitkään omasta mielestä kuitenki yritettiin ja totuin jo nega tuloksiin.
Ehkä vielä tulen jossain vaiheessa hulluksi odottaessa ekaa ultraa, mutta ehkä mä jaksan. Esikoinen pitää kuitenkin kiireisenä xD

Onnea kaikille ihanista ultra kuukumisista ja pahoittelut mirimeri :( jaksamisia sinulle!!

Iiiik, aamulla on ultra!! Jännittää! Tänään on ollut olojen kanssa parempi, tietenkin sitä panikoi onko kaikki ok. Aamulla selviää, ainakin se onko raskaus oikeessa paikassa (se onkin ultran syy). Huomenna viikkoja pitäis olla 6+5, vaikka luulen että niitä on todellisuudessa vasta 6+2. Huomenna selviää.

Takaisin