Ultrakuulumiset

Nt-ultra takana, ja onnenkyyneleet vieritetty moneen kertaan. Kaikki siis hyvin, ja huomenna jos puhelin ei soi, niin sitten tulokset seuloistakin ok. Rakenneultra on 16.6. ja samalla sitten lääkäri ja katsotaan millaiseen seurantaan tahtovat perussairauden takia. Mutta nyt hetki taas nautitaan :Heartred

Onnea ihanista uutisista kaikille! :Heartpink
Itse vielä huomisen saa jännätä soiko puhelin, tai odottaako kotona kirje trisomia-verikokeista.
Mulla kans pikkuinen liikkui kovasti nt-ultrassa. Lääkäri totes tosiaan pitkän hiljaisuuden jälkeen, et kylläpä liikkuu niin, et ei meinaa mittoja saada. Vielä meidän lähtiessä tokaisi, että liikkuvainen kaveri tulossa. Toki kaikkea kuultua niin tarkasti pohdiskelevana aloinkin sit jo miettiä, et onko runsaat liikkeet hyvä asia... Tuli mieleen, et onko masussa tyyliin joku hyperaktiivinen kaveri. Kyllähän hän sit toki oli rauhassakin, et saatiin turvotus mitattua. Mut kyl ne runsaat liikkeet taitaa kuulua asiaan... :joyful:

Fannyeh, mulla kanssa rakenneultra 18.6. (muoks, tuli ar-ultran päivämäärä ja rakenneultran kuukausi) Siis 13.6! Mulla sellainen tuuri, että saan valita mihin Hus:in toimipisteeseen menen ultraan ja mulla on yhtä pitkä matka esim Jorviin ja Lohjalle. Neuvolassa vinkkasivat, että Lohjalla on 4d-ultra, joten päätös oli helppo. :) Toki siis joudun odottamaan sinne kesäkuun puoleen väliin, mutta en tiedä kannattaako maksaa silti tässä välissä sitä yksityisellä.

Muokattu viimeksi:
Missä teillä noita rakenneultria tehdään, kun on myös lauantaisin? Siis Fannyeh ja Connie.
Meillä poli on auki vain arkisin. :)

Ihanan onnekkaita te jotkut tuon 4d:n osalta :) Meillä ei ole sitä mahdollisuutta. Pohdittiin yksityiselle menoa, mutta käytin ne rahat sitten kuitenkin siihen varhaisultraan, kun en kestänyt odottaa :grin . Tosin ainahan se lottovoitto voi osua ;) . Minä en tajunnut eilen kysyä vauvan sykettä, olisi ollut kiva tietää. Mun ikivanha kotidoppler ei näytä lukuja. Mutta sitä lähdin kirjoittamaan, että ihanasti osaa mies olla ajattelevinen. Laittoi whatsappilla viestiä, että soitan kohta, älä friikkaa!

Jeii, trisomia-verikokeet olivat tulleet eikä mitään huolestuttavaa! Soitin siis neuvolaan virtsakokeesta.. Siinä oli normaalia enemmän bakteereja, mut vielä mennään karpalomehulla. En ollut ees ajatellut, et vois olla, mut sit tietty puhelun jälkeen tuntu, et joo, mahaan pistää, pakko päästä pissalle.. Mut katotaas nyt mehukuurin jälkeen, kun ma vien uuden näytteen. Vähän alko hirvittään se munuaisaltaan tulehdus.. Joo, tiiän - ylireagointia!

Hyvä huomio.. :D meillä siis ru 20.6 eli maanantaina! Miten olinki merkinnyt niin väärin. :shifty: Mä en yhtään tiedä onko täällä hämeenlinnassa mitään 4D-ultraa kunnallisella? En usko.... Joten harkitsen yksityistä, mutta silti mietin hiukan? :p

Voisitteko laittaa noihin tuleviin rakenneultrien päiviin myös mitä sillon on rv:tä kasassa. :) Olis kiva nähdä millasella haitarilla niitä jaellaan. Mä en vielä ole saanut aikaa varata, en tiedä missä vaiheessa saan luvan varata sen vai varaavatko sen paikanpäällä ens viikolla kun on se ylimääräinen "ennakko" rakennelutra rv 15+4.

Me varattiin ultra 3.6 ja silloin koossa rv20+3 :') eikä siihenkään ole enää kuin kuusi viikkoa!

Meillä ru on 14.6 ja sillon ois rv 21+3. Saatiin toi ru aika nt ultrassa ja meillä 4D ultralla katotaan pientä. Kun tosiaan meillä on ostopalveluna terveystalolta noi seulat ja ru.

Mulla on näköjään hieman aiemmin kuin monilla, 8.6. jolloin on 19+5. Kätilö aloitti sopivan ajan hakemisen edellisestä päivästä. Ja ihan hyvä näin, seuraava viikko ei olisikaan sopinut meille.

Takaisin