Ultrakuulumiset

Hyvä huomio.. :D meillä siis ru 20.6 eli maanantaina! Miten olinki merkinnyt niin väärin. :shifty: Mä en yhtään tiedä onko täällä hämeenlinnassa mitään 4D-ultraa kunnallisella? En usko.... Joten harkitsen yksityistä, mutta silti mietin hiukan? :p
Hämeenlinnan keskussairaalan äitiyspolilla saa myös 4D kuvaa rakenneultrassa.

Meillä on tuolla missä ultrataan 4D ultralaite mutta en tiedä käyttääkö kaikki sitä eikä kyl ainakaan sukupuolen selvittämiseen.nt-ultrassa käytettiin ja tuli kyl hyviä kuvia :) Tuli tässä joskus mieleen kun luin jotain blogia et jos mennään kesällä tallinnaan siellähän ois halpa käydä 4D-ultrassa :)

Ä-polilla odottelen ennakko rakenneultraa ja mä oikeesti pyörryn kohta jännityksestä ellei ne pian kutsu sisään! 11 min myöhässä jo... Vatsa ihan kuralla (johtuu tosin enemmän eilen syömästäni lakritsista).

Voi luoja, nyt viereen tuli istumaan ihme pariskunta... Nainen lörpöttelee kovaan ääneen lääkkeistään ja mies HAISEE! Enkä kehtaa vaihtaa paikkaa... Yritän vaan hengitellä suun kautta ettei tuntis hajua... Yöks...

Voi luoja, nyt viereen tuli istumaan ihme pariskunta... Nainen lörpöttelee kovaan ääneen lääkkeistään ja mies HAISEE! Enkä kehtaa vaihtaa paikkaa... Yritän vaan hengitellä suun kautta ettei tuntis hajua... Yöks...
YÄK! Toivottavasti et joudu odottelemaan kauaa.

WOOOHOOOOOO!!! Kaikki kunnossa! Mitään poikkeavuuksia ei löytynyt eikä lääkäri nähnyt tarvetta lapsivesinäytteellekään. :) Mount Everestin kokoinen kivi putosi harteilta. :) Siellä meidän pikkuinen vilkutteli ja liikku niin paljon ettei lääkäri meinannut pysyä perässä. :D Oli sama lääkäri kuin kahdella viime kerralla (vaikka viimeks sanoi että olis tän päivän poissa) ja nuiva edelleen mutta edes aavistuksen positiivisempi nyt. Hoitaja/kätilö mikä lie oli sitten yltiöpositiivinen lääkärin puolesta ja selosti mulle enemmän. Ja vihdoinkin sain kolme kuvaakin mukaan. <3

NYT voin vihdoinkin iloita raskaudesta varauksetta. :) Normi rakenneultra 31.5. rv 20+3 ja sillon miehenkin pitäis päästä mukaan.

Ihanaa Janna! Nyt sadetanssin jälkeen palkitse itsesi jotenkin että saat stressit kompensoitua! Laita mies keittämään simaa ja makaa itse sohvalla!:joyful: :happy

Takaisin