Ultrakuulumiset

Oijoi, onnea kaikille muillekin:happy::shy: Täällä oli kanssa nt-ultra ja kaikki oli tosi hyvin! Tänään rv 12+0, koko vastasi 12+2. Laskettu aika säilyi silti 31.10, meillä kun on pas, niin sitä ei kuulemma kauheesti siirrellä? Rakenneultra 20.6 juuri ennen juhannusta :oops::p

Kuukauden päästä 20.5. ru 20+1. Aika paljon tuntuu neuvola- ja sairaalakäyntejä olevan. Lääkärineuvola, tytön neuvola ja pelkopolikäynti vielä tuota ennen ja tavallinen neuvola sitten jo taas kesäkuun alkupuolella.

Nt-ultra takana ja vihdoin voi huokaista helpotuksesta!
Ultran mukaan kaikki ok.
Turvotusta oli 1.1.
Kovin uninen kaveri sattui olemaan ultrauksen alussa ja piti odotella hetki että heräillään.
Pienen murun herättyä alkoikin mahassa kova vilske. 
Rakenneultra olis sit 13.6.

Mun laskujen ja varhaisultran mukaan viikkoja olisi pitänyt olla nyt 11+5.
Ultran mukaan oli 12+6. :)

Liitteet

• _20160419_145432.JPG
    _20160419_145432.JPG
    506.1 KB · Katsottu: 56
Oottehan te jotka ette oo OmaKannassa nähny omia tuloksia katellu läpi ne kaikki "terveystiedot"-kohdan alaosiot? Mulla ainaki ihan ihmeellisesti löytyy sieltä esim. labratulokset "tutkimukset"-kohasta, mut sit taas ultran tiedot "diagnoosit"-kohasta :)

Mulle ne verikokeen tulokset on tullut näkyviin vasta tänään sinne omakantaan, ultra eilen. Eli ovat vissiin sitten "luovuttaneet" tiedot vasta ultran jälkeen.

Äääh, tänään soitin neuvolaan ja muutin lääkärineuvolaa viikko aikasemmaks, et mies pääsisi mukaan.. No, mies ilmoitti iltapäivällä, et pomonsa oli varannut hänelle koulutuksen 200 kilsan päähän juuri tuolle päivälle 10.5.. Että ojasta allikkoon. En kehtaa kyllä enää vaihtaa aikaa.. Mitähän lääkäri olisi miehestä halunnut, kun olisi kuulemma ollut suotavaa miehen läsnäolo..?

Tänään mulla olikin yllätysultra, kun en tiennyt että meidän neuvolassa on lääkärillä ultralaite :rolleyes:
Olipas ihana päästä näkemään taas pikku temppuilija, nyt jaksaa odottaa rakenneultraa johon tasan 3 viikkoa :)

Nittah, tosiaan erikoista että lääkäri odottaisi miestä lääkärineuvolaan. Mulla tässä ensimmäisellä neuvolalääkärikäynnillä oli gynetutkimus, johon en kyllä miestä tarvisi katsomaan :grin Muutenkaan miestä ei mitenkään sinne tarvittu.
Tosin jotain puhui siitä että oltaisiin keskustelu mahdollisista omista/ periytyvistä sairauksista, mutta se meillä kyllä jäi lyhyeen kun olen itse perusterve eikä suvuissakaan mitään periytyvää.

Nittah86 paljonko sulla on tollon lääkäri neuvolan aikaan vkoja? Siihen rv 16 -> kieppeille osuu se laajennettu terveystarkastus, johon ottavat miehet mielellään sillä siä puhutaan alkon käytöstä, elintavoista jne. Mut sen kyl pitää th, eikä lääkäri. Ja kun noilla lääkäri käynneillä ei oikein ole mitään tähdellistä, samat hommat kuin normi käynneillä ainut et lääkäri tekee sisätutkimuksen.

Yllätys: 15+1 viikot, alkuperäisen neuvola-ajan mukaan juuri toi 16+1, et varmaan just niitä elintapajuttuja olis terkka kysynyt. Mut audit-testi on jo tehty. Voin varmaan kysyä, et passaako, jos mun mies soittaa terkalle..

Niih, voithan sää kysyä sitä siellä neuvolassa käydessä. Tohon laajennettuunkaan ei miehen oo pakko osallistua, ja tosiaan se on yleensä ihan normi th käynti. Olikohan se lääkäri vaan sekoillut omiaan, mut ainahan voi kysyä.

Meillä ainakin aina vain toivottiin miestä mukaan muttei ne miehelle mitenkään pakollisia ollut. Eli sanoisin, että ei stressiä. Jos mies ei työn vuoksi pääse, niin sitten ei pääse! :)

Tänään np-ultra. Kyllä jännittää :eek: vaikka toisaalta aika rauhallinen olo.
Mun lapsia kans jännittää kovasti. Jänskäävät, onko kaikki hyvin, ja odottavat malttamattomina, että saavat kertoa uutisesta muillekin.
(en olisi alunperin halunnut kertoa raskaudesta lapsille ennen tätä ultraa, mutta esikoinen arvasi ja tinkasi asian, joten myönsin. Eivät ole kertoneet kellekään, hienosti ovat pitäneet salaisuuden, aivan kuten sovittiin).

Np-ultra takana, tai oikeastaa ultra, kun minä en osallistunut seuloihin.
Onneksi kaikki oli hyvin, pikkuinen viuhtoi edestakaisin ihan koko ajan, kun otettiin mittoja. Sitten, kun alettiin ottaa kuvia ja 4d-ultraa, niin vauva nukahti sikeästi, molemmat kädet naaman edessä. Eikä herännyt mitenkään, joten tuli kuvia ujosta vauvasta kädet kasvoilla :Heartpink
Kyllä mua jännitti, jalat tärisi, kun ajelin sairaalaan.
Oli 4-5 päivää pienempi kuin kalenterin mukaan, eli vastasi täsmälleen toista ar-ultraa. Mutta LA ei siirretty tuon takia.

Nyt kerroin lähimmälle työkaverille, hän vaihtaa ihan just osastoa, joten halusin lopultakin kertoa. :)

No nyt np-ultra mullakin takana. Jännitti niin paljon. Pelkäsin pahinta, mutta siellä se tyyppi viuhtoi menemään sellaista kyytiä, ettei mittoja meinattu saada otettua :D Sydän jumputti kovasti ja kaikki näyttin ultran perusteella olevan kunnossa. Turvotusta 1.0 ja pituutta 6.2cm. Nyt pitää vaan odottaa postissa vielä seulontojen tulokset, koska ne mun verikokeiden tulokset olivat niin alakanttiin. LA siirtyi päivällä.

Nyt on olo onnellinen <3 Toivottavasti on vielä niiden lopullistenkin tulosten jälkeen. Jännittää vielä nekin.

Kyllä tässä saa taas pinnaa kasvatella, kun rakenneultraa pitää jaksaa odotella kesäkuun ekaan päivään, siis melkein puoltoista kuukautta!

Nessu 14+0

Mulla on rakenneultra 31.5. ja hyvin maltan tässä ootella :) aika tuntuu muutenkin koko ajan vaan vilistävän ohitseni.

Ootan kyllä innolla saanko tietää sukupuolen. Itse haluan tietää, mutta vanhemmilta pitää aina salata. Mikä ei välttämättä ole ihan helppoa. Eikä sitä sitten muillekaan tuu huudeltua etukäteen, ettei vaan kantaudu porukoiden tietoon. Tosin yks kaveri varmaan kiskoo tiedon multa - se penää jo nyt saada tietää päättämäni nimet, malttamaton ressu :D

Rv 14+4

Mulla ru 18.6 ja tuntuu että siihen on ikuisuus! Vielä sellanen olo, että onko tää kaikki totta varmasti ja kasvaahan se siellä? :shy: Onko täällä joku aikonut mennä yksityiselle 4D-ultraan?

Takaisin