Odottavan aika todella on pitkä, täälläkin ensi viikon maanantai aamuna ultra ja mitä lähemmäksi mennään, sitä malttamattomammaksi tulen :D Meillä tuolloin 13+0.
Jännittää kovasti nähdä pikkuinen, ja se onko siellä varmasti kaikki hyvin. Ultran jälkeen kerrotaankin sitten kavereille ja sukulaisille vihdoin uutiset, kuvien kera. <3
Onko täällä muita Lohjalla ultrattuja/ultrattavia. Mä sain valita mihin menen ultraan HUS:in sisällä ja neuvolantäti vinkkasi, että Lohjalla olisi 4D ultra joten valkkasin sitten sen. Ja senkin takia, että sinne sai itse varata ajan. Käyttääköhän ne sitä 4D ultraa automaattisesti vai pitääkö mun pyytää sitä? Mulla siis vielä pari viikkoa aikaa nt-ultraan.
Itse en oo Lohjalta, mut me joudutaan käymään terveystalolla ultrassa ja siä on kans 4D ultra. Esikoisen aikana kätilö mittaili sikiön normaalisti ja lopuksi näytti sillä 4D ultralla pikkuista. Kannattaa varmaan kysyä sitä siä paikan päällä jollei joku täällä osaa vastata.
Viikinki ja Yllätys, mulla nt-ultra päivä teidän jälkeen eli ti. Tavallaan aika menee yhtä aikaa nopeesti ja hitaasti. Silti toivon, että tuo uktra tulis nopeesti ja sais pian vahvistuksen sille, että natiaisella on kaikki hyvin. Sit uskaltais taas hengittää. Ja ehkä jossain vaiheessa kertoa ekoille lähimmille perheenjäsenille ja ystäville. Ja pomolle. Ja vois jopa tehdä ekoja vauvahankintoja! :)
Meillä oli eilen nt- ultra. Turvotus 0,9. Kaikki näytti olevan kunnossa. Siellä se pikkuinen liikkui kovasti. Tuntuu vieläkin jotenkin uskomattomalle. Ehkä alkaa paremmin konkretisoitua ku maha alkaa kasvaa. Ihana oli nähdä pikku kaveria ja huokasta et kaikki kunnossa.
Sanokaapa voiko tuo ympyröity alue oikeesti olla pippeli?
Mä en nähny ainakaan siinä ultrassa mitään jalkojen välissä vaikka yritin vähän tiirailla sinne