Ultra

Ekan aikaan olin yksin, mutta nyt mietin että jos sattuis olemaan ensi viikolla joku päivä, niin olishan tuo mukava kun olis mies mukana. Ma neuvolassa varmaan selviää ultra-aika, niin jos sattuu ettei ole miehen työt alkanu ja saadaan tyttö jonnekin hoitoon niin joo. Muihin ultriin mulla pitää matkustaa 100km niin niihin ei mahda kyllä mies mukaan lähteä. Jos onkin vapaalla niin saa jäädä tytön kaa kotiin.

Mää en vielä tiiä tuleeko mies mukaan.. Musta on välillä tuntunu siltä että menisin ennemmin yksin, varmaan siksi että jos sieltä ei löydykään mitään elävää niin helpompi olla itkemättä jos mies ei oo siinä :D

Muokattu viimeksi:
Mulla oli tänään eka nla, niin siellä vilastiin ultralla. Tosin se laite on vuodelta kivi ja miekka mutta jotain siellä näky ja oikeessa paikassa oli. :)Muuta en tiiä. Täti ite ehotti että jos menisin ens viikolla uuestaan ku se muutos on jo niin huima viikossakin niin tiistaina uuestaan sitte ja jospa siellä näkys sydän sillon:Heartred eli en mee ainakaan yksityiselle ultraan ku voin käyä vaikka joka viikko neuvolassa:) ja nyt rv mun mielestä 6+3 , nla:n mukaan 6+6

Mulla oli tänään just ar-ultra (siis neuvolassa ultrattiin) kun oli vähän vuotoa ja viime viikolla ei vielä näkynyt kunnolla mitään. Nyt siis sen mukaan rv6+4, ens viikolla ekan neuvolan yhteydessä vielä kans ultrataan jos saatais tarkempi tieto kuinka pitkällä oikeesti ollaan, Kun oli pienempi mitä kuukautisista laskettuna.Sydänäänet kuului selvästi ja tykytys näkyi :Heartred aikaa on kuitenkin siihen, että ensimmäinen kolmannes on ohi ja huoli helpottaa. Pienet viikot vielä, mutta toivon et kaikki menee hyvin. Täälläkin siis ensimmäinen.

Vaude, ekoja ultrakuulumisia! Hieno juttu kun hyviä uutisia :happy:

Hienoja ultrakuulumisia :)

Myös mulla oli tänään rv6+5 varhaisultra, sydänäänet kuulu ja vauva näytti siellä köllöttelevän :) asun ulkomailla joten täällä vähän erilaiset tavat kun Suomessa, seuraava ultra on neljän viikon päästä jollon katotaan downin mahdollisuudet. Mutta tällä hetkellä fiilis on onnellinen kun oon pelänny ettei sieltä löytyiskään mitäänn :)

Mä varasin sen varhaisultran, vaikka ajattelin etten ois... Mut en pysty odottamaan sinne nt ultraan asti! :sad001 mulla jotenkin sellainen tunne, että haluaisin varmistuksen että tuolla masussa tosiaan elämää on. Miehen kanssa juteltiin ja se sano, että varaa se jos se sulle tuo mielenrauhan. :) eli aika on 25.1 ja viikkoja ois silloin 7+3. Eikös silloin ainakin pitäis jo jotain näkyäkin?

Desiree juu pitäs kyl näkyy..! Itsellä tosiaan 6+6.

Mulla ultrattiin eilen 7+0 kivikautisella laitteella neuvolassa, saatiin näkyviin kyllä mut karkas kokoaika. Tosin neuvolatäti sanoi et ei oo saanu mitään koulutusta eikä aina saa mitään näkyviin. Syke löytyi kyllä pienen etsiskelyn jälkeen :) Oli kyllä niin vanha laite, etten oo eläessäni nähny :D Kättärillä kun on ihan bränärit tällä hetkellä, et näkyy niin selvästi kaikki.

Vielä se plussan antaa. Hyvä juttuhan se kai on...?

view

Järvenhenki, kuva ei näy ainakaan mulla, mutta plussa on aina hyvä juttu :)

No hyvä, että pitäisi näkyä. :) en tosiaan koskaan ole viuelä varhaisultrassa käynyt...

Järvenhenki on hyvä, jos näkyy! :rolleyes: mullekaan ei vaan näy toi sun lähettämä kuva...

Mulla on ar-ultra 25.1 naistenpolilla ja silloin on 6+4. Toinen ultra ois ollu 29.1 tkssa ja silloin on 7+1. Menen ennemmin napolle, kun siellä on paremmat ultralaitteet.

Onpas monella tulossa ultria ajoissa :happy: Me tosiaan aiotaan nyt sinnitellä sinne nt-ultraan asti. Aika on todennököisesti vasta maaliskuun alussa! Että onhan tässä odottamista ennen meidän ultrakuulumisia :grin
Jännä kun kahdessa aiemmassa raskaudessa ollaan varhaisultrassa jo tiedetty että yksi tulossa. Oliskin pommi jos vasta nt-ultrassa selviäisi odottavan kaksosia! :grin Meillä ei kyl oo mitään sukurasitetta tai muuta. Mutta koska mulla oli normaalista poiketen ovulaation aikaan pientä veristä vuotoa, niin olen leikitellyt ajatuksella että mulla olikin joku megaovis ja irtos esim 2 munasolua :p Etenkin kun uskon edellisen kierron olleen ovuloimaton....

Hei miten muuten on, jos ei ar-ultraa ole niin kai niitä sydänääniä kuulostellaan jo ennen nt-ultraa?? Mulla oli viimeksi ar-ultra kun en tienny yhtään miten pitkällä olin.. nytkin se th puhelimessa puhui että siihen pääsisin, varmistunee maanantaina.

Mulla ainakin neuvolassa just katottiin ne sydänäänet, sillä just kun oli pelko, että onko siellä edes mitään. Että en tiiä ihan jos normaalisti menee niin miten on... ainakin kysymällä luulis saavan (:

Mulla on sen takia tuo ultra, kun keskenmenoja oli viime vuonna kolme ja koko elämän aikana kahdeksan. Ja kerettiin käydä lapsettomuuslääkärilläkin joulukuussa.

Takaisin