Ultra

Äh tekis kamalasti mieli varata varhaisultra, mutta toisaalta menin viime raskaudessa siitä vain enemmän hämilleni, omaperäisen yksityisen lääkärin takia. Katsotaan miten pitkään maltan mieleni :)
 
Me käytiin ekassa raskaudessa varhaisultrassa ja sain siitä vain vahvistusta peloilleni. Raskaus ei ollutkaan niin pitkällä kuin luultiin ja vaikka syke löytyikin, olin ihan varma, että jokin on pielessä. Ja sen jälkeen murehdin kahta kauheammin. Ja lopulta np-ultrassa oikeaan aikaan kaikki oli kunnossa. Tokassa raskaudessa ei käyty varhaisultrassa ja silloin verikoeseulasta jäätiin kiinni ja np-ultra näytti eka hyvältä ja vauva vastasi viikkojaan. Eli jos oltaisiin käyty varhaisultrassa oltaisiin saatu vain turhaa toivetta. Koska varhaisultra ei takaa onnistunutta raskautta tai poista keskenmenon riskiä ja ei täällä tehdä kunnan toimesta, säästetään se 100€ ja kärvistellään np-ultraan asti, joka on meillä 15.2. Jos jotain vaivaa tulee tms, sitten menen lääkäriin. Mun epävarmuutta tähän raskauteen ei kuitenkaan se varhaisultra poista. Ihanaa olisi, jos voisi käydä ultrattavana joka viikko - sopisi minulle.
 
Johonkin ketjuun kirjotin jo, mutta laitan nyt tähän "oikeeseenki". Eli ultran sain ens maanantaille 18.1 ja sillon viikot 6+6 :)
 
Viveka, huomasin kans et laitoin väärään ryhmään kun olin jo painanut! Mulla laskettu aika elokuun puolella :) mut seurailen teidänkin ultra juttuja niin tuli vahingossa tänne!
 
Mä taidan kanssa kärvistellä sinne nt ultraan saakka, vaikka mieli tekis varhaisultrassa käydä.

Tytsyyllä ihana pikkuinen siellä.:rolleyes:
 
Me saatiin np-ultra aika 26.2. Kamalan pitkä aika! No, onneksi 20.1. nyt yksityisellä se ultra niin näkee että onko siellä elämää :)
 
Viveka, mun mies tulee mukaan. Kyl se tuntuu sen verran isolta ja tärkeältä asialta että haluan että me molemmat olemme kokemassa sen. :)

Mites teillä muilla?
 
Mies tulee mukaan ultraan :) tulee myös ainakin ekalle neuvolakäynnillekin.. Viimeeks kävi kaikissa neuvoloissa, saa nähä miten nyt ehtii :)
 
Meillä tulee mies mukaan kaikkiin ultriin! Miehelle ultrassa pienen näkeminen konkretisoi raskauden, varsinkin näin alussa. Ja tuki on todella tarpeen jos kaikki ei olekaan hyvin.. mulle jääny vähän kammo ultrasta, en varmaan nuku moneen yöhön sitä ennen. No, "onneksi" siihen on vielä monta viikkoa. :nailbiting:
 
Me ollaan käyty kahden ensimmäisen kanssa yksityisellä varhaisultrassa. Nyt tällä kertaa ajattelin jos malttaisin odottaa ihan sinne nt-ultraan asti :happy: Kolme viikkoa pitäis jo odottaa sitä varhaisultraa varten. Ehkäpä siinä ajassa saa sit mielenrauhan ja jaksaa odottaa vielä muutaman viikon :)
 
Meillä kans mies tulossa mukaan, en haluaisikaan mennä ilman että yhdessä päästään.
 
Mulla vähän sama kuin Mantusella. Viimeksi kun nt-ultrassa selvisi että sikiö onkin kuollut jo kauan sitten, niin olisi kyllä ollut ihan hirveen kamalaa jos mies ei olisikaan ollut mukana.
 
Takaisin
Top