ultra

Tytsyy, siis epäiltiinkö et on alkanut kolmosraskautena? :s:o

Tosi monella on käyny niin kun meilläkin, että toinen kaksosista ei oo jaksanut :( Mä tosin ehdun nähdä kaverin sykkeen, että kyllähän siinä ysiviikolla ultrassa itku tuli, ku toista ei enää näkynyt.

Merivesiväri toi on kyl inhottavaa että ehdit jo sykkeen näkee :( harvinaista että sitten vielä keskeytyi. Mutta tärkeintä, että toinen jäi <3

Mannikka juu epäiltiin et olis alkanu 3, mutta sitten vaan 1 jatkanut kehittymistä ja pysynyt mukana kehityksessä oikealla viikoilla. 2 muulta ei ole sykettä löydetty ollenkaan.

Sen takia mulla nyt näitä ultriakin tiheämmin kun haluavat katsoa miten kehittyy tilanne ja häviävätkö 2 muuta vain pois :) pääsen taas 2 vko päästä katsomaan!

Tytsyyy, okei. No hyvä että seuraavat :)

Kaikki hienosti ja näytti normaalilta. Mutta koko vastasi 7+3 tänään pitäis olla omien laskujen mukaan noin 7+5 tai 7+6 mutta kaippa se hedelmöityminen on vaan sitten tapahtunut pikkasen myöhemmin?? Kuukautisista, jos laskee kuukautisten pituudella antaa laskuri just ton 7+3... Ei ehkä nyt kannata huolestua?

Kaikki hienosti ja näytti normaalilta. Mutta koko vastasi 7+3 tänään pitäis olla omien laskujen mukaan noin 7+5 tai 7+6 mutta kaippa se hedelmöityminen on vaan sitten tapahtunut pikkasen myöhemmin?? Kuukautisista, jos laskee kuukautisten pituudella antaa laskuri just ton 7+3... Ei ehkä nyt kannata huolestua?

Ei tarvii huolestua, on ihan normaalia, että koko heittää parilla päivällä :) Alkio on vielä niin pieni, ettei siitä tarkkaa mittaa vielä saa.

Niinu, pari päivää voi heittää ihan ilman mitään syytä :) kiinnittymispäiväkin vaihtelee..

Okei! No ompa ärsyttävää! Soitan kyllä heti maanantaina! :angry3

Saitko Kaisla2 ajan Kättäriltä? Tosi hermostuttavaa kun odottaa kutsua eikä yhtään tiedä milloin sen pitäis viimeistään tulla. Luulis nyt, ettei ihan viime hetkellä tulisi. Mua huolestuttaa, että jos tossa on jotain hämminkiä niin sit ei saakaan aikaa heti...

Kiva lukea muiden ultrakuulumisia kun ite viel viikko pitäs jaksaa venailla np ultraaa:)muita joille eka ultra toi np -ultra?

Mulla heittää 9 päivällä ja sitäkään ei pidetty epänormaalina. Luulen että johtuu epäsäännöllisestä kierrosta ja päättelin jotenkin, että nyt kierto olisi ollut taas pidempi, esim. 40 päivää (eli ovis onkin ollut myöhempään) ja hedelmöittynyt vasta kiertopäivinä 20-25 tms eikä esim. kp 14 joka olisi ollut 28 päivän kierrossa (joita niitäkin mulla ollut usein). En tiedä oonko ihan hakoteillä tän mun analyysin kanssa :D

Täällä neuvola 19.1 ja ultra 25.1, ihme kyllä en ole jännittänyt tai sen kummemmin laskenut päiviä noihin. Hieman pelottaa miten pääsen livahtamaan neuvolaan ilman että jään kiinni nimittäin neuvola on työpaikkamme viereinen rakennus :D

Naamioidut tai kierrät neuvolaan jostain takaoven kautta ;) ( tai kierrät neuvolarakennuksen kertaalleen ympäri ja hinaudut seinää vasten sisään) :D

Mulla huomenna ultra... Hypin seinille. En kuule dopplerilla vieläkään sydänääniä :'( Istukan ääni kuuluu aina vaan voimakkaammin.

Vaikee luottaa, ku pelottaa x(

Takaisin