ultra

Mua kans mietityttää varhaisultra. Olis hyvä tietää että on oikeassa paikassa jne ennen joulua kun varmaan joka tapauksessa paljastuu joillekin, mutta toisaalta viikkoja on ennen joulua niin vähän ettei syke välttämättä näy. Mutta eikös se koko kuitenkin kerro, että vastaa viikkoja? Jostain tosin luin, että mittavirheet on yleisiä näin varhain...Et onko ultrasta noin aikaisin yhtään mitään hyötyä. Noh, katellaan mitkä tuntemukset on ens viikon aikana ja voi olla ettei aatonaattona edes saa aikaa ultraan. (tai varmaan saa jos haluaa maksaa monta sataa, mutta ajattelin pitäytyä siedettävän hintaisissa paikoissa)

Lahdessa on Perhe-Arte. Kätilön tekemänä ultra 55+12€ toimistomaksu.

Iso kiitos tästä tiedosta :)
Heti peruin huomisen 130e käynnin terveystaloon ja menen keskiviikkona Perhe Arten ultraan.
Toivottavasti sieltä löytyy joku :angelic: viikkoja pitäisi olla 6+1

Merivesivärin ultrakuulumisia täälläkin ootellaan. Onko kenelläkään muulla ollu tänään ultra?

64b368bcc0f3ecb83f9bb3bd415af66b
Ultrassa kävi ilmi, että olenkin hedelmöittynyt viikkoa myöhemmin! :D pillereiden lopetuksen jälkeen kun niin äkkiä tulinkin raskaaksi eikä tarkkaa kierron pituutta ees tiedetty. Menkatkin oli niin epäsäännölliset Mutta syke löyty! <3 Nyt siis 6+1 :)

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja merivesivärille erikseen vielä onnittelut kaksosista! :)
Ite kysäsin lapsettomuuspolilta jossa ollaan asiakkaina, ett pääseekö kunnallisella varhaisultraan. En saanut vielä vastausta polilta, enkä oo vielä soittanu neuvolaankaan aikoja, pitäisköhän kohta kuitenkin soitella? :o

Hetu92:n ultratuloksesta innostuneena mietin pitäisikö kuitenkin käydä itsekin ultrassa ennen joulua 6+0! Hmm! :)

Ihania uutisia Hetu! Jäikö muuten millaiset kokemukset siitä lääkärissä/ultrassa käynnistä, kiinnostaa kun itekkin sinne samaan menossa. Varmaan ihan asiansa osasi :)

Muokattu viimeksi:
Hetu, tehtiinkö ultra alakautta? Vai vaihteleekohan käytäntö eri paikoissa? Vai onko siitä kiinni millä viikoilla menee?
Miten teillä muilla on ollut?
Pelkkää kyssäriä tämä täälä :D

Oon käsittänyt, että usein alakautta varhaisultra, (jos/kun vatsan päältä ei saada näkymään). Ei oo kyllä omaa kokemusta vielä :)

Alakautta tehtiin. Ensin katto et kaikki ulkoisesti ok, tunnusteli myös sisä ja ulkokautta kohtua. Sitten ultrasi ja onnitteli että "täällä elävä alkio" :D vanhempi osaava nainen tosiaan Lara. Näytti mulle myös mitä on missäkin ja sydän näytti vilkkuvalle tähdelle vähäniiku:D Sitten mittasi alkion ja siitä totes sen iän. Olikin mulla siis viikkoo nuorempi:) Mutta nyt mä varmaa jaksan oottaa siihe maksuttomaan ultraan :D

Muokattu viimeksi:
Huiiih jännää :)
En malta odottaa keskiviikkoon että näkee oman Minin <3 (toivottavasti!!)

Takaisin