ultra

Mahtavaa että monella on löytynyt syke!! Tuo varmasti helpotusta :)

Katjuliini79 ja merivesiväri, onko teillä suvussa kaksosia?

Minulla on mummulla..mennyt 8 lasta tekemään..tullu kaksi. Siihen aikaan ei ultria ollu. Meinas mummoni että jalkojen potku määrästä oli epäillyt

Vitsit ku itekki huvittais jo varhaisultrakäynti maksaa, mut kai pitää välipäiville malttaa. Hirveitä heittoja muuten yksityisten hinnoissa eri puolella maata! Mulla on kierto vaihdellut 26n ja 31n välillä, ni senkin takia varhaisultraan olis kiva mennä, ku en osaa sanoa tarkkoja päiviä millä menen (yritän tässä nyt keksiä jonkin järkiperäsen syyn mennä, eikä vaan sen takia että HALUUN:D). soittelin eilen neuvolaan, eka käynti on vähän ajoissa terkkaritädin aikataulujen vuoksi, niin menen 4.1.2016:) Paljon onnea kaikille vielä!:)

ihania ultrakuvia olette laittaneet. Melkein tekisi itsekkin mieli mennä ennen sitä np-ultraa. Mutta kun olen jo näille viikoilla (7+1) asti jaksanut olla, niin kyllä sitä vielä kuukauden jaksaa odottaa, että näkee pienen. En jaksa murehtia etukäteen, jos siellä ei olekkaan kaikki niinkuin pitää. Nyt nautin vaan tästä alkuraskaudesta. Ja vielä erityisesti onnea tuplauutisten saaneille.

Minä olen koko alkuraskauden juossut ultrissa/istukkahormooni seurannassa (kohdunulkoisen epäily) kivut ollu jäätäviä, on edelleen aaltomaisesti. Nyt löytyikin syke ja raskaus alkanut oikeassa paikassa, rv 6+4 vaikka kuukautisista laskien olisi 7+5. Olo on helpottunut(lieväsana). Epäili lääkäri että kivut saattaa johtua suolistosta tai vähänaikaa sitten kun synnytin 8kk että ei Ole kohtu palautunut vielä edellisestä rääkistä. Toiveissa olisi että kivut loppuvat viimestään rv 15 ellei siis ole suolisto ongelmaa.

Merivesiväri: olin itekki yllättyny kuin selkee kuva. Mut oli kyl taitava lääkäri. Ja sydämen lyönnit näky tosi selkeesti myös. ☺

Meillä oli tänään ultra 6+5. Syke näkyi vahvana ja hyvänä :Heartbigred
12380108_10153802348359267_2006976596_n.jpg

Muokattu viimeksi:
Sain ekan neuvola-ajan vasta 14.1. (8+1) ja kateellisena ihastelen täällä teidän ultrakuvia. Tulee vielä pitkät 4vk ennen sitä neuvolaa *lähtee googlailemaan yksityisiä ultria*:computer012

Mulla nyt rv 6 menossa ja eka nla on vasta 13.1
Malttamattomana odotellaan sinne plus että pääsis ultraanki äkkiä että näkys onko kaikki hyvin.
Ihania kuvia kaikilla ♥

Onpas moni käynyt jo ultrassa :) täällä meinataan sinnitellä sinne normiultraan. Millon siihen varataan aika? Neuvola meillä on reilun viikon päästä :)

Peppi88 sen jälkeen kun yhdellä kaverilla todettiin rypäleraskaus joskus viikolla 12, niin en oo mietti nyt hetkeekään varhaisultran merkitystä. Siinä oli hengenlähtö lähellä ja kaveri joutu käymään syöpähoitoja muistuttavissa hoidoissa pitkään.

Toisella kaverilla taad jouduttiin poistaa toinen munasarja ja munanjohdin kohdunulkopuolisen raskauden takia, joka ei oireillut ennen vuodon alkamista! Tämä myös hyvin vakava juttu ja varhaisultrassa tämäkin oltaisiin todettu aikaisemmin. Kaveri tosin ei edes tiennyt olevansa raskaana.

Mutta siis kyllä syötä löytyy muitakin kuin, että haluaa :)

Osaako joku sanoa, että pitäiskö 7+ viikolla varmasti näkyä jo syke vai onko varminta odottaa 8+0?

Takaisin