Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei kanta.fi ei näkyny riskilukua erikseen, verikokeiden tulokset oli yksittäin mutta en niistä ymmärtäny mitään kun ei ollut mitään yhteenvetoa. Ehkä ne sitten seuraavalla neuvolakerralla kertoo tarkan luvun.Mulla näkyi kaikki tarkat luvut kanta.fissä, downista tuli sitten vielä erikseen postissa suomennettuna, ettei mitään hätää. Mitäs se ikäriski-luku oikein muuten tarkoittaa? Riskiä johonkin tiettyyn vai vaan riskiä kehityshäiriöön yleisesti? Tuleeko pelkästään iän perusteella vai yhdessä joidenkin muiden lukujen kanssa? Tais olla mulla 1:201.
Hämeenlinnassa :)Missä kultu kävit? Kuulostaa ihan yhtä hyvältä kun meillä Tampereella :)
On. verikoe-niskapoimutulos kertoo vain downin riskin. Trisomiat kuulemma näkysi ultratessa rakennemuutoksina ja sitä katselua on siis sitten vielä rakenneultrassaOnko muut saaneet tietää aina tarkan riskiluvun verikoe/niskapoimu seulonnasta? Meille tuli tänään kotiin kirje jossa vaan todettiin että tulos on normaali eikä aiheuta jatkotutkimuksiin. Olis ollut kiva tietää tarkka riskiluku, mutta onko niin että sitä ei kaikissa paikoissa kerrota? Ja seulonnassa tutkittiin vain Down, ei muita trisomioita, onko sekin yleistä?
Ikäluku-riski on siis se riski vain downiin. Downin syndroomalasten riski kasvaa äidin ikääntyessäMulla näkyi kaikki tarkat luvut kanta.fissä, downista tuli sitten vielä erikseen postissa suomennettuna, ettei mitään hätää. Mitäs se ikäriski-luku oikein muuten tarkoittaa? Riskiä johonkin tiettyyn vai vaan riskiä kehityshäiriöön yleisesti? Tuleeko pelkästään iän perusteella vai yhdessä joidenkin muiden lukujen kanssa? Tais olla mulla 1:201.