Ultra-kuulumiset

Mulla oli tänään erikoislääkäri ja ultra Naistenklinikalla mun 1.tyypin diabeteksen takia. Kaikki hyvin ja vauvan painoarvio oli 639g. Seuraava aika viikolle 30. Tuntuu, että nuo on vähentänyt noita käyntejä tuonne, kun vertaa erikoisesta ja toisesta lapsesta. Silloin sai ravata sielä alvariinsa tarkastuksissa.

Katsoi myös kohdunsuun tilanteen, kun sanoin että välillä supistelee. Varsinkin jos töissä ollut rankka päivä. Onneksi supistelut eivät olleet mitään muutoksia aiheuttaneet.

Tänään oltiin 4D-ultrassa. Oli kyllä kiva taas käydä. Kaikki rakenteet tuli moneen kertaan tsekattua ja tietysti ne naamakuvat on aika ihania. Kovasti oli siskonsa näköinen!! <3 Hintaa oli kerääntynyt monta kymppiä lisää tässä 3 vuoden aikana... Melko kallista touhua... :/

Ihanaa Anskulainen! Meillä täällä ei ole edes mahdollisuutta käydä yksityisellä 3D/4D ultrassa, koska niitä ei täällä tehdä. Kurjaa. Kysyin sitten "naapurikaupungin" (matkaa vajaa 2h :grin) terveystalosta hintaa niin se olisi tullut maksamaan 350-390e. Niin jääpä käymättä! Ihana ois kyllä saada kuvia muistoksi ja nähdä pikkuisen piirteet, mutta tuota summaa ei kyllä laiteta mihinkään ultraan! Ihaillaan pikkuista sitten, kun hän syntyy. ♡

Oho! Onpa hinta! Meidän Terveystalossa päästiin sentään "vain" 280€:lla, mutta sekin oli musta aika paljon. :/ 3v sitten esikoisen aikaan sama kuvaus, samassa paikassa, samalla lääkärillä maksoi 220€.

On tuo hirvee hinta tuo 280e, ite oon menossa 25.9 ja maksaa 150e ei ois enempää kyllä varaa. Esikoisesta kävin ja sillo makso 220e joka seki tuntu hirveen isolta rahalta varsinkin kun kuvaus epäonnistui: (

On tuo hirvee hinta tuo 280e, ite oon menossa 25.9 ja maksaa 150e ei ois enempää kyllä varaa. Esikoisesta kävin ja sillo makso 220e joka seki tuntu hirveen isolta rahalta varsinkin kun kuvaus epäonnistui: (

Meilläkin nyt maksoi 150€. Se on vielä ihan kohtuullinen hinta.
Esikoisen aikaan oli vähän alle 200€ ja saatiin uusintaultraus samaan hintaan, ku ekalla ei onnistunu. Hyvä palvelu mun mielestä :)

Ihan epäreilua kyllä tuo hinnoittelu, kun on noin valtavia hintaeroja. :'( No, tietystikään joka paikkakunnalla tai lähistöllä ei ole 4d mahdollisuuksia ollenkaan, et kai pitää olla vaan tyytyväinen. Ois vaan tuolla välirahalla jo matkustanut halvempiin ultriin vähän kauemmaskin...

Ihan epäreilua kyllä tuo hinnoittelu, kun on noin valtavia hintaeroja. :'( No, tietystikään joka paikkakunnalla tai lähistöllä ei ole 4d mahdollisuuksia ollenkaan, et kai pitää olla vaan tyytyväinen. Ois vaan tuolla välirahalla jo matkustanut halvempiin ultriin vähän kauemmaskin...
No ne on joo :/ me oltais muuten menty Helsinkiin tähän samaan firmaan, mutta ei ollut aikoja kun Lahdessa. Helsingissä olisi maksanut sitten sellaiset 160€ :/ olis mullakin ollut muita tarpeita mihin käyttää se raha, mutta onneksi menin. Helpotti mun oloani, koska en ollut siihen mennessä tykännyt yhtään raskaudesta eikä mulla ollut mtn tunteita vauvaa kohtaan, mut nyt.. kattelen joka päivä vauvan ultra kuvia ja hän on niin kaunis pieni ❤️

Menisin itekin varmaan jos maksas jtn 150 tai alle. Täällä Oulussa kun on sen 300 niin ei oikeen viiti.

Mulla kävi tuuri, kun rakenneultraa piti tehdä kaksi kertaa. Toisella kerralla katsoi hetken 4D:llä ja sain puolikkaan kasvokuvankin pienestä mukaan <3

Menisin itekin varmaan jos maksas jtn 150 tai alle. Täällä Oulussa kun on sen 300 niin ei oikeen viiti.
300!!??!? :o melkein tipuin tuolilta. Alko ehkä päätä jomottaa :banghead: :D
Juu en mäkään sellaisia summia maksaisi, ihan hirveen kallista.

Niin on!! Ja taitaapa täältä löytyä vielä kalliimpiakin ja suht iso kaupunki vielä että luulis löytyvän kilpailua mut ei

Niin on!! Ja taitaapa täältä löytyä vielä kalliimpiakin ja suht iso kaupunki vielä että luulis löytyvän kilpailua mut ei

Joo siis Kuopion terveystalolla oli sen 350-390€ 4D-ultra... En tiiä oisko siellä mahdollista käydä muualla halvemmalla..

En ole oikeen perehtynyt mitä maksais tässä lähialueilla käydä. Ehkä suosiolla koitan sinnitellä sinne synnytykseen että pienen näkee. Tai sit joku päivä suoritan vähän surffailua ja koitan etsiä hintoja. Aika heikosti vaan netissä niitä kerrotaan :(

Meillä oli kontrolliultra tänään vauvan siron koon vuoksi. Siro oli edelleen, ja kasvaa alakäyrällä. Muuten kaikki oli taas ihan ok, ja varmistui nyt tytöksi:) Seuraava ultra kahden viikon päästä, jolloin taas kokoa ja kasvua tsekkaillaan. Miehen äiti on synnyttänyt myös pieniä tyttöjä, että voi ihan sieltä olla perinnöllistäkin.

4d ultrassa käyty, tyttölupaus vahvistui :) Neiti kasvaa hieman keskikäyrän alapuolella, nyt painoa 1.336 kiloo <3
58bd4baede99f1bf8a03ea07c239ae91

Viikon päästä olis kontrolliultra missä katotaan onko istukka noussu kohdunsuulta ylemmäs. Pidän peukkuja että olis.

Ite olin eilen saman syyn takia tarkistuskäynnillä ja onneksi oli istukka noussut. Vauveli oli n. 1200g ja kaikki muutenkin hyvin. Kohdunsuulla ei ollut onneksi tapahtunut mitään vaikka kärsin välillä kivuliaista supistuksista. Tällä kertaa selvisi sukupuolikin ja meidän Neiti marraskuu saa seurakseen Neiti joulukuun. :)

Takaisin