Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään oli meidän varhaisraskaudenaultra ja ihanaa, sieltä se syke tällä kertaa löytyi! Viikkoja lääkärin mukaan 8+2 eli aika samoissa mennään kuin oma arvioni oli (8+4). En nyt muuta vielä laskettua aikaa tuon perusteella, kun on niin pienestä erosta kyse.

Mutta kyllä tipahti kivikasa harteilta, kun sai kuulla lääkärin sanat "Haluatteko itse katsoa kun sydän sykkii?" :Heartred Etenkin kun tuota ennen lääkärin hiljaisuutta oli kestänyt jo tovin. Ehdin jo niin pahasti pelästyä, ettei tälläkään kertaa kaikki ole hyvin.

Edelleen kohtuullisen oireettomasti mennään, mutta katsotaan josko niitä alkaisi jossain vaiheessa tulemaan. Nyt lupasin itselleni, että alan nauttimaan tästä raskaudesta! Toki mitä vaan voi koska vaan käydä, mutta murehditaan sitä sitten myöhemmin, jos tarvetta.

Niin ja tosiaan nyt uskalsin varata myös ensimmäisen neuvolan, joka onkin jo sitten ensi viikon keskiviikkona.

Jee täällä on hyviä ultrakuulumisia ollut :) Itsellä ois vielä viikko kärvistelyä, ensi ti on ar-ultra. Silloin on viikkoja 7+1. Annelii, tiedä vaikka oltais synnärillä yhtäaikaa ;) Tosin esikko tuli jo kk ennen laskettua, jos on tälläkin yhtä kiire pihalle niin varmaan jo elokuun puolella tulee... Toivottavasti ei, sais pysytellä loppuun asti, josko vauva-aikakin menisi helpommin.

Juu Nelroni mulla kuunneltiin ainakin neuvolassa viimeks vasta silloin jollain 11+ käynnillä (sillä 8+ ei suostunu kokeileen) ja sano et aina ei silloinkaan kuulu riippuen kohdun asennosta yms, olikohan se vasta rv14 kun "pitäis" kuulua o_O

Ite kuulin viimeks rv8 ja nyt oli pakko koittaa ku eilen näky, siis sama viikko mut viimeks taisin kokeilla vasta viikon lopulla ja nyt on 7+2 mut kyllä sieltä tykytys löyty! Oli semmonen hiljainen, omien suonien ääni kuulu paljon kovempaa.. ehkä kuuntelukohta ei ollut ian optimaalinen. Mutta en viitsinyt kovin pitkään pikkuista kuumottaa.

*muoks ja onnea Likatsulle hyvistä ulrakuulumisista jotka ilmestyi tässä välillä :) *

Jee hyviä ultrakuulumisia taas, onnea Likatsu!

Snuzzlelle tsemppiä huomiseen ultraan, mahtaa aamupäivä mennä kovassa jännityksessä kun aika on vasta päivällä! :)

Siellä varhaisultrassa ei siis kuule niitä sykkeitä, mutta sykkivä sydän näkyy näytöllä! :Heartred

Me aletaan elää jännittäviä aikoja kun ensimmäiset neuvola-ajat joko meni jo tai odottaa meitä kaikkia. Eikä ole enää pitkä aika nt-ultraankaan mihin kaikki sitten pääsevät viimeistään näkemään lapsensa! Niin se vaan tulee kaikesta koko ajan enemmän todellisempaa :rolleyes:

Meillä ainakin varhaisultrassa kuului syke, ja käyrä näkyi näytöllä

Whaaaaat? Oikeesti? Epistä! :grin Me ei kuultu, meille vaan näytettiin se syke!

Aijaa, onpa kumma :D mä ihan säikähdin kun varottamatta alko kuulua kaiuttimista tykytystä

Siellon Hemskulla ollut uudemmat laitteet. :D Ei meilläkään kuulunut, näkyi vain. Mut meidän käyttämä paikka pieni, edullinen yksityisneuvola. Palvelu ja asiantuntemus kuitenki ensilaatuista. :)

Mä kävin ihan tampereen kaupungin ultrassa, mutta kai ne on sit uudet :D

Joo ja pitäs muka töitä tehdä ennen ultraa ja sen jälkeenkin vielä eli käyn hyppytunnilla siellä. Ukko ei pääse mukaan joten mä koitan saada kännykällä kuvattua sille sitä ultraruutua. :woot:

Sä saat Snuzzle sieltä varmasti pari tulostettua kuvaa siitä ultrasta mukaan, se lääkäri tulostaa sulle ne :happy:

Ruska15 eihän sitä koskaan tiiä :) Meillä esikko meni ky viikon verran yli. Mut toinenhan on ihan eri juttu.
Esikon neuvolassa tänään saatiin sitte sovittua oma neuvola minulle eli 3.2 pitäs lähtee käymään kaikki asiat läpi. Saas näkkee, ei varmaa ihan nii tarkkaa oo ku ekalla. Muistissahan nuo on.

Meillä oli kans eka neuvola tänään (8+0). Kauheesti lippusia ja lappusia tuli mukaan! Ensimmäinen kunnallinen ultra on heti 12+0, eli 25.2. Mietittiin että jos kuitenki käytäs tässä ennen vielä yksityisellä varmistamassa, että onko siellä mitään, kun niin epätodelliselta tuntuu. Onko kenelläkään tietoa Turun alueella yksityisistä vaihtoehdoista? Suosituksia tai jotain? Ottaisin vastaan todella mielelläni! :D

Takaisin