Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänne tuli toi ultra aika tänään. 25.2 sitten pääsee masuun taas kurkkaamaan. Onneksi jo kerran kurkattu että elämää löyty ja oikeasta paikasta niin ei ihan liikaa stressaa enää... Mutta kyllä se vaan on odottavan aika pitkä...

Hei nyt pikkusen positiivisuutta kehiin! Tehdäänkö sopimus, että jokainen edes yrittää ajatella tän päivän positiivisesti, melkein jokatoinen viesti näissä ketjuissa on negatiivissävytteinen.

Nyt pikkusen luottoa ja uskoa meidän syyskuisiin!!!!!!! :grin:smiley-angelic003:happy093.Noniin tsempataan!!! :talk017

Enpä ole kirjoitellut tänne pitkään aikaan kaikesta kiireestä johtuen. Kuitenkin eilen olin ar-ultrassa ja siellä varmistui että masuasukki on kyydissä sydän sykkien. Viikkoa oli n 8 ja la arvio oli 8.9 eli vastaa myös omaa käsitystä raskauden kestosta. Oireita ei vieläkään juuri ole joten sain lisävarmistusta raskaudelle, sitä tarvitsin.

On kyllä huolia ja murheita meillä kamalan paljon ja se näkyy näissä viesteissäkin. Vaikka onhan täällä saatu mielettömästi ihania uutisiakin jo! :)
Mä lupaan omalta osaltani yrittää vähän skarpata, niin kauan kun ei oo oikeesti syytä huoleen, niin turha itse lietsoa sitä huolta ja murhetta... :rolleyes:
Helpommin sanottu kun tehty! :shy:

Eilen tuli semmonen ahaa-elämys, että eka neuvolahan on siis jo ENSI VIIKOLLA! :o Pääsi hiipimään lähemmäs tuo päivä tällai salaa ku on keskittyny vaan muuttojuttuihin. Sitten kun se eka neuvola on käyty nii pääsee varailee ultraa. Saa seuraavan päivämäärän mitä tuijotella :D

Neuvolan aikaan mennään viikoissa 7+6, onkohan mitään mahiksia kuulla vielä sillon sydänääniä? Mulla kun on noita mahanpeitteitäkin yli oman tarpeen...

Pakko niitä varmaan on kokeilla etsiä, kun saan dopplerin käsiini. :) Lupasin itselleni ja miehelle, etten panikoi jos ei kuulu vielä.

Joo ei kannata panikoida vaikke heti kuulu kun itsekin löysin mut välillä pikkunen menee piiloon :)

Mielipidekysymys, tuskin kovin mielellään kokeilee etsiä sydänääniä. Usein vast joskus 10+ yritetään. :)

Mielipidekysymys kannattaa kysyä jos alkaisivat kuuntelemaan :) Sen takiahan ei kuunnella ettei turhaa huolestu, mut jos itse pyytää niin luulis et yrittää :)

Mä aion vaatimalla vaatia niitä sydänääniä kuunneltavaksi, mut toisaalta mä meenkin vasta 10+3 neuvolaan, et ehkä ne jo pitäis kuuluakin jos meinaa kuulua ylipäänsä :rolleyes:

Harmi kun mun lapisista kirjoitetut raskauspäiväkirjat on Suomessa, olis kiva lukea milloin olen kuullut kotidopplerilla sydänäänet. Pitää niitä selailla sitten muutaman viikon päästä kun tullaan talvilomareissulle.

Mulla on ainakin positiivisia ajatuksia täällä. Sain aikaistettua torstaisen varhaisultran huomiselle (klo 13.00) kun en malta odottaa torstaihin asti! :grin

Eikö ne varhaisultrassa (yksityisellä) yleensä jo tässä vaiheessa löydä sydänäänetkin? Huomenna olis 7 + 1 mulla...

Snuzzle: Pitäis kuulua! Muistaakseni jossain luki, että +42vrk viimeisistä kuukautisista? :happy:
Onko teidän miehet olleet ar-ultrassa mukana?

Snuzzle, mulla ainaki löyty syke eilen 7+1 :) Ja löytyy ne jo aikaisemminkin jos raskauden kesto on arvioitu oikein! Oli hassun näköinen ku papusella oli se ruskuaispussin jämä pienellä säikeellä siinä niin ihan ku sillä olis ollu ilmapallo siellä :D

Muokattu viimeksi:
Takaisin