Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ei kuunneltu ekassa neuvolassa ainakaan viimeks. Silloin oli 9+0 ja eri neuvolatäti. Neuvolatäti vaihtu täällä loppuraskauden aikaan, niin en tiiä miten tää uus täti sitten. Mulla on kyl tällä kertaa neuvola jo aikasemmin, kun on jo kahden viikon päästä.

Mulla on ensimmäinen neuvola 8+0.. Eli siellä tuskin kuunnellaan mitään :(

Mä tarkistin ni kuulin siis omalla dopplerilla ekat 7+ eli rv8! mutta aika hakeminen oli.. ne oli jossain paljon alempana ja syvemmällä ku oletti ja kuulu vaan hetken. Saas nähdä oliko vaan kovasti tuuria vai löytyiskö taas

Harvoin niitä kovin aikasilla viikoilla kuunnellaan ja musta hyväkin. Ettei sit turhaan tuu huolia, jos ei kuulukaan. Niin moni asia vaikuttaa siihen kuulemiseen.

Me oltiin esikoisesta se ultrassa femedassa. Tästä kakkosesta en ole vielä varannut, mutta pitää ehkä pian varata. Nyt viikkoja 6+6.

Saakohan ihan pientä lasta ottaa ultraan mukaan? Meillä on tyttö niskapoimu-ultran aikaan reilu 7kk. Istuisi kaukalossa vaikka väärin päin ettei näe... Mietin vain jos ei saada hoitopaikkaa.

Yleensä ohjeistus om käsittääkseni se, että lapsia ei saa ottaa ultraan. Mutta voihan asian varmistaa etukäteen, jos näyttää siltä, ettei saa hoitajaa. :)

Mä luulisin että jos isä on mukana ja voi tarvittaessa ottaa lapsen ja poistua ja on niin pieni että pystyy oleen esim kaukalossa noin, niin ei siinä varmaan yksityisellä oo mitään ongelmaa ottaa mukaan..? Vähän isompi on asia erikseen ku ei voi estää näkemästä ja voi suhtautua aika pelokkaasti/ äänekkäästi semmoseen että äidille tehdään jotain..

Ihania uutisia Rinkeli :)

Meille kans varailtiin aikaa tänään ja kovasti saatiin neuvolatädiltä onnittluja. On siis sama kuin poitsullakin. Nyt ois varattuna ar ultra kunnallisella 26.1. Eli 2 viikkoa pitää odotella. Neuvolakäyntiä ei erikseen varailtu ku 27 päivä on poitsun käynti niin siinä samalla sitten suunnitellaan jos ja kun tuo kaveri on matkassa kuten pitää:happy:

Ultran siis saan epäsäännöllisen kierron vuoksi. Neuvolassa laski et LA oliskin 5.9. Itse sain laskureilla 8.9. No tuolloinhan sitä saa varmistuksia, mutta laskeskeli että nyt olis menossa siis 6+2.

Jotenkin todellisempaa kun jo jotain seurantaa varaillut :smiley-angelic003

Olipas "mukava" ylläri kuulla että varhaisultrasta saa ainakin tuolla meidän käyttämällä terveysasemalla maksaa pyöreät 200 euroa... :shifty:

Onnea loistavista ultrauutisista Rinkeli :)

Snuzzle
mille asemalle olette menossa siihen ultraan kun on noin kallis?

Alkaa jännittämään kun meillä olisi ylihuomenna aamulla aika siihen ar-ultraan. :smiley-angelic006

Heppunen Terveystalo. Täällä ei montaa yksityistä asemaa olekaan. Toinen jota kattelin, oli semmoinen jossa kiertää samat lääkärit kuin Terveystalossa ja noilla lääkäreillä oli ultraamisessa jokaisella omat hinnat. Liikkuu kuitenkin jokaisella pikkaisen alle taikka yil kahden sadan.

Tänään varattu eka neuvola, joka on helmikuun alussa. Samalla varattiin eka lääkäri joka on kuun puoles välis. En malta odottaa, että pääsen näkee. 'pitkät viikot tulee.

Tänään jo sain varattua lääkäriajan neuvolan kautta torstaille 15.1., vaikka oon silloin vasta 4+6, kun on joitain lääkkeitä joista pitää heti päästä eroon.

Samalla sain sitten sen ekan neuvola-ajan, sekin jo 28.1. eli rv 6+5. Jännittää!

Takaisin