Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toi pissaaminen on kyl ilkeetä. Mulla on vielä semmonen et en pysty antaa näytettä neuvolassa. Pissa ei vaan tuu, vaikka ois kuinka hätä. Viime raskaudessa sainkin kotiin pissapurkkeja ja otin kotona näytteen juur ennen neuvolaan lähtöä. Ei niitä pissapurkkejakaan kyl ollu kiva kannella käsilaukussa.

Mä sain neuvola-ajan 29.1. Mietin vielä sitä ar-ultraa, että menisikö vaiko eikö..

Esikoisesta sain lääkärikaverilta noita pissatikkuja ja teinne aina nla aamuina kotona. Kakkosesta tein ite ennen käyntejä nlan vessassa ja raportoin vaan tuloksen. Siellä siis on vessassa tikut ja mukit. Kätevää! :)

Onnea hyvistä ultrakuulumisista!! :)

Kiitoksia kaikille onnitteluista :) Kyllähän siitä helpottava olo tuli mutta nyt "jarrusukat jalassa" kohti vkoa 12 ja siitä vielä eteenpäin kohti syyskuuta :) Sain mielenrauhan. Meitsin vauvveli oli siellä <3 Onnea muillekin onnistuneista ultrista ja tsemppiä niille jotka ekaa ultraa vielä odottavat, kyllä siellä kaikki hyvin on ;)

Itellä jännittää tosi paljon ku viimeksi tuli km päivää ennen ku ois ollu eka neuvolakäynti. En edes kerenny nähä ultrassa sitä maha-asukkia. Nyt vaan koko ajan toivoo että josko nyt menis paremmin.

Onko se teidän mielestä ihan kamalaa jos mies ei pääse varhaisultraan mukaan? Nyt näyttää siltä että joudun menemään tuonne yksin kun ei ultra-ajat ja miehen työt natsaa millään tuolla viikolla. Kai mää siellä yksinkin pärjäilen mutta mietityttää että onko se ihan "omituista" jos siellä ei toinen puolisko ole mukana...

Ei se mitenkään omituista ole! Eihän kaikilla voi aikataulut sopia yhteen :) Sinne vaan rohkeesti, saathan sinä sieltä sitten kuvat mukaan mitkä voit miehelle näyttää :)

Ja kiitos Sannis ! :)

Ei se kamalaa ole! Eiköhän monet joudu käytännönsyistä käymään yksin. Esim. just miehen työt, lapsen hoito tms voi olla este. Meillä mies tekee toisinaan työreissuja, ja niihin on vaikea vaikuttaa. Eli on ihan mahdollista että itsekin menen yksikseni joskus. Kuvista sitten voi mieskin katsella :)

En miekään nää pahana asiaa. Jos vaan ei kerran mukaan piäse niiin ei. Esikon kohdalla kun on nt mies tuli päivystysvaatteet päällä ja oli ns. lounaalla/tauolla ku työpari samaan aikaa istu kahvilla ja odotteli. Ja natiainen oli kaikkee muuta ku yhteistyöhaluinen niin yksinhän mie sinne jäin ku toisen pakko oli mennä.

Eihän noille työvuoroille mitään voi. Meilläki kävi hirmusen hyvä tuuri, että mies pääsee mukaan ku meillä voi olla viikkoja, ettei nähdä ku pari tuntia viikossa.

Ihana lukea ihania ultrauutisia, toivottavasti myöki saatais hyviä uutisia YLIHUOMENNA. Nyt pitäis jaksaa viel huominen töissä ja saada kaksi yötä nukuttuu ennen kuin saadaan lisää tietoa... iiik, kumpa kaikki olis ok ja sydän sanois pumpum ♡

Kiitos teille, tuli heti parempi olo. :happy: Kummasti sitä meinaa kaikenmaailman pikkujututkin tässä muka huolettamaan ja usein ihan turhasta...

Snuzzle meillä päästä mies ainoastaan esikoisen varhaisultraan, mutta nt.- ja ru.h on päässyt tulemaan.

Ja lääkäri neuvoloiden ultrissa oli vaan esikoisen viimeisessä. Ultria ollu molemmissa 3+nt. ja ru.

Näin vuorotyötä tekevinä täytyy sanoa Snuzzle että olis aika ihme jos mies tulisi aina neuvolaan mukaan pääsemään,todella haasteellista löytää molemmille käyviä aikoja :wink tokihan varmasti ainakin yritetään että ultriin pääsis mukaan ainakin jos niin pitkälle päästään.
On:sain tilattua neuvolan,olis 22.1.ja ei kuulemma ultrata kun niin vanha laite! Tuntuu ihan karseelta,ihan ihmisten kiduttamista .Täytyy vielä ton ukon kanssa keskustella jos kuitennii kävisi yksityisellä alkuraskauden ultrassa vaikka hää aikasemmin oli sitä mieltä että kannattaako tuosta ny maksaa.mutta löysin yksityisen joka olis suht edullinen eikä mun pää ehkä kestä tätä epätietoisuutta enää montaa viikkoa :sad010 harmittaa kun ei pysty yhtään tästä nauttimaan kun vaan hirvee pelko persiissä koko ajan..
Muoks Tilasin ultran ensi viikolle,ennen neuvolaa.Tietää sitte missä mennää.

Muokattu viimeksi:
Pitäisköhön mun ottaa susta LilyF mallia ja tilata kanssa aika varhaisultraan. Meillä on niin päin, että mä oon sitä mieltä, ettei kannattais ehkä siitä maksaa, mutta mies sano, että jos se satajotain euroa on hinta mun mielenrauhasta, niin se maksetaan. En vaan tiedä, mistä se raha repästään tähän hätään..

Mä oon nyt vaan niin varma, että tää on tuulimuna. Hemmetin testit ja niiden himmeet viivat! :/

Edit. Ääh, se on niin pirun kallista lystiä. Eikä mulla mikään vuoda tms, niin lienen nyt vaan hysteerinen tän asian kanssa. Kaipa mun täytyy vaan oottaa sinne nt-ultraan saakka. Ehkä neuvolassa suostuttaisiin yrittää kuuntelee sydänääniä jo aiemmin..? Vaan tuunko sitten vaan hullummaksi, jos ei kuulu mitään?

Miksi elämän ihanimman asian pitää aiheuttaa näin paljon huolta :(

Muokattu viimeksi:
Itse päädyin lopulta säästämään sen ultran vaikka aluksi meinasinki mennä. Nyt odotan et pääsee kuuntelemaan toivittavasti sykkeet :)

Ottakaa ihan rauhassa noiden testiviivojen kanssa, ei se että ne ei tummene tai jopa peräti haalistuu, ole välttämättä merkki siitä että jotain on vialla. Itsekin säikähdin viime viikonloppuna kun testi oli huomattavasti haaleampi kuin sitä edellinen, mutta kyllä siellä ultrassa vaan näytti että kaikki hyvin :)

Takaisin