Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Nipper! :)
Kauheesti poikia tulossa, alan olla varma että oma on tyttö, kun eikös se sukupuolijakauma aika 50-50 ole :D

ootteko katsonut, ketkä saanut jo sukupuolen tietää, että pitääkö kiinalaisen kalenterin kanssa paikkaansa???

Toi sukupuoli juttu on kyllä hauska. Tuntuu, että muilla on kauheen vahvat mielipiteet kumpi meille tulee. No, me ollaan vaan sanottu, että tyttö tai poika aika varmasti tulee :D ois kyllä kiva jos rakenneultrassa sitten selviäis.

Meille tulee aivan varmasti siis tyttöjä, kerran näin paljon tulee poikia. Ollaan erotuttu aina joukosta, kun syntyi paljon tyttöjä, meille tuli poika ja kun muut sai vain poikia, meille tuli tyttö :D

Toi kiinalainen syntymäkalenteri on hauska. Piti paikkansa kahdessa ekassa raskaudessa, nyt povais tyttöä. Saas nähä. :)

Ihania uutisia nipper! Onneks olkoon myös pojasta! Toivottavasti pääset vihdoin nauttimaan raskaudesta! :) :)

Onnea Nipper! Jouduittepa ihmeen kauan odottamaan tuloksia!

Meillä oli tänään neuvola (vkoja15+5) ja huhhuh...sydänäänet kuului voimakkaasti. Kyllä helpotti! Nyt uskallettiin isommille sisaruksillekin vauvan tulosta kertoa. Ens kuussa onkin melkein joka vko jotain aikaa varattuna, et seuraava jännitys toukokuun alkuun... Uskaltaiskohan pikkuhiljaa alkaa oikeesti odottamaan?

Huippua hooyo! Meilläkin huomenna neuvola, toivottavasti päästään kuunteleen sydänääniä kun ultrassa niitä ei kuunneltu :headphone:

Neuvolassa käyty tänään. Sydänäänet kuului selvästi :Heartred Tuossa jo ehdin vähän huolestua kun oireet helpotti, vaikka tiesinkin että yleensä näillä viikoilla helpottaa. Ehkä sitä nyt jo uskaltaa ruveta nauttimaan olostaan, ainakin niin kauan kuin olo on näin hyvä :happy:

Kiva että pääsitte sydänäänet kuulemaan hooyo ja Hecu :) Mä kans vielä välillä epäröin kertomisen suhteen :oops: Tai lähipiiri ja pari kaveria tietää, mutta esim mun sukulaiset on kaikki vielä ihan tietämättömiä. Toisaalta haluaisin jo nyt kertoa, mutta toisaalta odottaisin sinne rakenneultraan että siellä kaikki on ok...

Kiinalainen syntymäkalenteri veikkas tyttöä. Samoin kaikki muut mahdolliset sormustestit ja muut on ennustaneet tyttöä. Se fiilis mulla on itelläni ja muillakin vahvana :p Saa nähdä :)

Me päätettiin, että kysytään muutaman viikon päästä rakenneulrtassa sukupuolikin, jos tyyppi sen vaan suostuu paljastamaan. Toki eniten jännittää se, että kaikki on kunnossa :)

Viime viikolla lääkärissä syke kuului hyvin ja kaikki näytti muutoinkin valoisalta.

Minä myös eilen neuvolassa käynyt :) arvot kunnossa ja sykkeet kuunneltu siinä 150 pintaan <3 sf-mitta oli sen 18cm ja rv18+2....kovasti pelkään että tämäkin raskaus mennään yläkäyrillä :/

Lääkärikäynti ohi, kestihän se jopa 10min...! Oli kyllä ihan turha käynti, lääkäri oli sellanen mukamas-mukava eikä osannu sanoa juuta eikä jaata mihinkää. Valitin kaikki maholliset kilpirauhasen vajaatoiminnan oireet joita mulla on (ollut jo monta vuotta), niin tämä laittaa lähetteen vain tsh-verikokeeseen! Pyh, siitä mitään näe, olisin halunnu lähetteen laajempaan tutkimukseen. No, kaiken lisäks lieviä kauhunhetkiä koettiin sit siinä vaiheessa, kun sykkeitä ei meinannutkaan löytyä... Mut kyllä se Oili-Elmeri sieltä kuitenki lopulta löyty:)

Takaisin