Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko muille tamperelaisille kuinka tullu sitä rakenneultra-aikaa? Neuvolassa sanottiin, että menee johonkin toukokuun alkuun luultavasti (tänään 15+1), mutta sitä aikaa ei oo vielä kotiin tullu.

Keksimamma, mulle se varattiin samalla kun oli nt-ultra. Mulla on 12.5 ja sillon 20+1.

6c74efe4ec74bbed43dde0e3d55dd9c5

Vehkeet löytyi, eli voin nyt sanoa et meän pojalla sykkeet on n. 150-155 :)

Onnea Mozar! Tuli kyllä tippa linssiin täälläkin, ihana kuulla noin hyviä uutisia! :)

Mä kävin tänään neuvolassa sykettä kuuntelemassa. Kaikki oli hyvin, syke 140. :happy093 En tiedä miksi sitä vieläkin niin kovasti jännittää, kun ollaan näinkin turvallisilla viikoilla. :)

Katoin just, että meidän tytöllä oli näillä viikoilla syke 150, eli jos siitä pitäis jotain päätellä, niin vois olla poika tulossa. Mutta toisaalta vauva saattoi vaan olla uneliaalla päällä. :)

Voi vitja onpa mielenkiintosta nähdä noi vehkeet tuossa ultrakuvassa! :woot: Ei siis ollut mitään hajua että miten selvästi ne näkyy mutta kyllähän nuo nyt erottaa. Ei sulla ois laittaa vielä kokokuvaa niin hahmottaa vähän että miten se vaava siinä on?

Meidän vaavan sykkeet on olleet 144-147 eli poikaakos se siis tuon mukaan meinais?

Jos tuo hitaampi syke -hommeli on sama myös aikuisella ihmisellä niin sitten en tuohon teoriaan usko, koska itselläni on aina ollut hidas leposyke, eli noin 50 (vaihteluväli noin 48-52).

(ja apua nyt mä vasta tajusin että mä kuulostin varmaan joltain kaameelta pervolta kun intoilin noista vehkeistä tollain) :grin

En mä siis niistä vehkeistä itsessään intoillut vaan siitä että ne tosiaan erottaa itsekin siitä kuvasta sitten noin, ainakin saattaa erottaa jos vaava on hyvässä asennossa. Kun mä olen ressaillut sitä että onko se mitenkä arpapeliä kuitenkin että näkeekö niistä mitään vai ei... Ja vaatiiko hurjan kokeneen kätilön joka osaa sen tulkita...

Viimeviikolla poika oli niinkö tuossa asennossa, eli haarakyykyssä pietti aluksi jalkoja niin syvällä lantiossa ettei meinannut nähdä, mut sitten pomppasi tuon verran :) Ja tällä kertaa se oli sit pää lantion uumenissa, mut tuo missä jalkojen sivuprofiili on niin on vähän erikulmasta kuin pippelikuva. Jos tajusit :D se kuva mis pippeli näkyy ulokkeena, niin on pyllyn alta aivanko se istuis ultralaitteen päällä :D
Mut kyl tuo ultraaja sanoi jo viimeviikolla et poika tulossa, livekuvassa itsekin hoksasin heti et vehkeet löytyy! Ja pojan kyl itse erottaa :D En tiedä sit kuinka tytön erottaa. Mut kyl ne kätilöt osaa helposti katsoa vaikkei itse tajua :)

Liitteet

• 1427974731976.jpg
    1427974731976.jpg
    154.9 KB · Katsottu: 88
  • 1427974816421.jpg
    1427974816421.jpg
    70.9 KB · Katsottu: 89
Nonii johan tääkin hahmotti että mitenkä päin siellä ollaan! Kiitti! :)

Ihana juttu MoZar! :joyful:

Ja voi että Nelroni, onnea siis poijjasta ;) Aika veikeen näkönen tossa just missä sanoit että vähän kuin istuisi ultralaitteen päällä :joyful:

Jooh, eli tänään varattu aika rakenneultraan. Siis tuntuu niiiiiin pitkältä ajalta kun ei pikkusesta kuule tai näe mitään yli kuukauteen.. yhyy :( Jaksan samasta asiasta valittaa mutta kun ärsyttää :D

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille! Tuli itsellenkin tippa linssiin kun tajus että on tää meidän tilanne koskettanut teitä muitakin hormonihuuruisia mammoja :-D mutta tosiaan, tää meidän tilanne 1:5-tuloksesta kromosomiterveeseen vauvaan toivottavasti antaa edes vähän toivoa ja mielenrauhaa samassa tilanteessa oleville. Ja olihan mulla sit niissä verikokeissakin häikkää (joiden takia sit on yks extra ultra rv.28). Mietin tässä et ne verikokeet oli otettu liian myöhään plus mä olin erittäin stressaantunut mm.töiden takia. Eikös vereen erity jotaon stressihormonia tms.? Joo, oon täs 2,5-viikon aikana miettinyt näitä asioita paljon, liikaakin. Ja nyt kaiken miettimiseen kuluneen ajan voinkin käyttää vaikka alkamalla käymään pojan pieniä vaatteita läpi :-D

Nelronille onnittelut poikauutisista! Mäkin olin tiistaina näkevinäni ultrassa pippelin, mutten ollut täysin varma. Semmonen uloke haarovälissä siis :-D mut tais se sit olla se kuitenkin :-)

Ylemmässä 17+2 ja alempi 18+1 :) Mut siis kuinka hyvin siin ultratessa näkee kaiken, niinkö nuo jalatki kunnon lihaskimput :) Kuvia ei niin selkeinä saanu ku toinen potki ja kääntyili :) Mut ku tämä poika ei halunnut esitellä itseään kunnolla kummallakaan kertaa, ensin oli jalat lantion uumenissa ja nyt pää :) Mut nyt kyl niin onnellinen olo ku kaikki olo pojalla kunnossa <3

Takaisin