Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea matkaan MoZar! Toivottavasti osutte sinne 80% alueelle, niin ette joudu siitä keskeytyksestä päättämään.
Meillä oli tänään lääkärineuvola. Trombi löyty nopsaan ja kaikki normaalia. Tosi ihanasti kannustivat neuvolapsykologin luokse, kun pää hajoo valmistumispaineen ja uhmaikäsen kanssa. Ite olin sitä mieltä, etten rupeis kuluttaan ruuhkaisia, kunnallisia palveluita, kun jollakin muulla on varmasti vaikeemmat ongelmat, mut saivat ylipuhuttua.

Tsemppiä moZar! Mahtava asenne sinulla kyllä! :)

Keksimamma, mahtavaa että kaikki oli hyvin :) ja ei se neuvolapsykologi varmasti pahaa tee. Ja ei voi ajatella, kuin muilla on isompia juttuja..

Meillä oli kans tosiaan eilen neuvola :) hemo tippunu edelliskerrasta sen verran paljon että pitää rueta jotain rautavalmistetta syömään.
Sykkeetkin löydettiin vaikka kovasti kaveri yritti karkuun mennä :) kohtu on kuulemma todella pinnassa ja saattaa alkaa liikkeetki tuntumaan aika pian :)
Ja veikkaspa tuo neuvolatäti että saattaa kasvaa maha aika isoksikin :D

Mullakin toinen neuvolakäynti oli eilen, kaikki oli hyvin ja vauvan syke 160. Kaverille sanoin asiasta niin oli heti et tyttö tulee kun on korkea syke :) Mulla on kyllä ollut poikaolo alusta asti et saapi nähdä kumpi tulee. Seuraavaks olis neuvolalääkäri ens kuun lopussa ja ennen vappua rakenneultra, jännää!

Ootteko ajatellut kysyä sukupuolta? Me ollaan miehen kans mietitty et olis kiva saada selville jos vain mahdollista :)

Hienolla asenteella menet Mozar! Nyt ei muuta kuin tsemppiä kokeisiin ja toivottavasti tulosten saantiin ei mene kauaa ja kaikki olisikin hyvin!

Me ollaan halukkaita tietämään kirppumme sukupuoli ultrassa, pitää toivoa että sieltä se sitten näkyisi :)

Me kans halutaan tietää kumpi tulee :)
Uskon vahvasti että poika tulee mutta ihan vähän toivon tyttöä kun kaikki sisarusteni lapset on poikia :)

Kyllä me tahdotaan sukupuoli tietää, jos maha-asukki sen suostuu näyttämään :)

Mulla on vahva poikaolo vaikka melkein toivoisin tyttöä :) ja jos vaan kaveri levittelee jalkojaan rakenneultrassa niin ilman muuta halutaan tietää. Jo sekin että hirveen monet vaatteet käy vaan jommalle kummalle, ja sukupuolineutraalitkin näyttää mun silmään poikien vaatteilta. Helpottaa hankintoja sit jollain tavalla, vaikka mä en mitään pelkkää vaaleenpunasta varmaan tytölle ostaiskaan. :D

Mekin kyllä halutaan sukupuolet tietää jos sinne asti päästään. Rakenneultra vasta 6.5. Tässä raskaudessa ei ole ollut selvää poika tai tyttö oloa. Edellisessä raskaudessa olin ihan varma jo alusta, että on tyttö, ja tyttöhän se oli :)

Meillä mies haluaa kysyä sukupuolen. Ite olin ajatellu et ei kysyttäs, kun en kuitenkaan pysty luottaa siihen arvioon kokemuksen perusteella. Itellä on tyttö olo, mut saa nähdä sitten..

Meillä on vähän sama juttu että halutaan tietää pikkusen sukupuoli. Mies tosi varma että kyllä sieltä poika tulee. Itselle ei niin väliä, kuhan pääsen pitämään vauvelia sylissä! :)) Seuraava ultra on sitte 21.4, kivasti ennen vappua ja melkein samana päivänä ku pikkuveljen synttärit. Tulee ihan kyyneleet silmiin välillä kun kuuntelee pikkuveljen juttuja ja miten paljon se odottaa tulla enoksi!

Mä en ole noista kahdesta vanhemmasta halunnut kysyä sukupuolta ja jotenkin ajattelin että en tästä tulokkaastakaan kysyisi. Tämä on nykyisen mieheni ensimmäinen lapsi ja mies haluaisi tietää sukupuolen etukäteen. Itse en jotenkin luota UÄ niissä asioissa, mutta kun me mennään jatko seulatutkimuksiin niin sieltä saadaan 100% varma tieto. Eli tästä kysytään sukupuoli. Poikaolotila on ollut, sen verran harmaita hiuksia on jo mulle aiheuttanut :-D

Meillä on ultra vasta kesäkuussa! Saatiin valita, niin otettiin se viikoille, joilla aborttia ei enää edes tarjota vaihtoehtona, jos jotain poikkeavaa löytyy. Suhtaudutaan molemmat tosi nihkeesti seulontoihin ja abortteihin eikä haluta olla siinä systeemissä mukana. Samahan se meille ois ollu mennä aikaisemminkin, koska aborttia ei tehtäisi kuitenkaan, mutta nyt ei tartte sit ees taistella painostusta vastaan. Jos siis jotain ongelmaa on. Toivottavasti tietenkään ei ole.

Mä haluaisin tietää sukupuolen jo silloin, jos se vain on mahdollista. Se todennäköisesti helpottaisi suhteen luomista siihen lapseen. Muille ei varmaan kerrota kyllä, vaan halutaan pitää se salaisuutena syntymään asti. Tässäkin mieli voi tietty muuttua vielä tuohon mennessä, mutta nyt suunnitelma on tämä.

Joo mulle on kanssa odottaneet kaverit kertonu että kahdessa ultrassa molemmat lääkärit sanoivat että juujuuu tyttö tää on ja sitten kun oli menny siihen 4d ultraan niin poikahan siellä oli! :)) Eli mäkin varauksella otan vastaan tiedon. Mullakin on MoZar nyt tällä viikolla ollu semmonen poikaolotila, se on kyllä jännä tunne!
En tiiä onko tässä keskustelussa vielä puhuttu 4d ultrasta? Ootteko ajatellu semmoseen mennä?

On se ainaki satasella alkava luku! En varmaan ite viitti pistää semmosia summia siihen. Mutta jotkut kaverit vaan myy sitä kokemusta että olis hintansa väärti.

Mulla on muistikuva et toi 4D ultra maksaa ihan useamman satasen tai ainaki joskus makso. Meille näytettiin np-ultrassa 4D:nä hetken aikaa ja muutama kuvakin saatiin. Mut ei kyllä muuten koeta tarpeelliseksi 4D ultraa.

Takaisin