Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos! <3 ja täytyy kyllä sanoa että oli ihana kätilö ultraamassa. automaattisesti varas itselleen myös sen seuraavan ultran, eli kai sitä voi toivoa?

Niin toki se rakenteiden katsominen on tärkeintä, mut en mä tiedä miks piti niin tyympeenä vastata. Toivottavasti sattuis huomenna mukava ultraaja, tosi monet on sanonu saaneensa vähä huonoa kohtelua tuolta meidän äitipolilta. Neuvolassaki siitä on sanottu.

Mä oon edellisis raskauksis molemmis joutunu käymään tosi paljon ylimääräisis tarkastuksis, ja suurin osa on kyllä mulle ollu mukavia, toi oli ainut kerta kun jäi vähän huono mieli.

Ihania ultrakuulumisia, onnittelut! :)

Meilläkin kaikki hyvin. Pieni ei oikein suostunu hyvään asentoon niin kaks kertaa ultrattiin mahan päältä ja kaks kertaa alakautta. Mutta lopulta käänty just oikeaan kulmaan❤️ olihan se taas ihana nähä pientä ja oli kasvanutkin. Nyt 7,25cm hujoppi <3

Nt annettiin ihan suosiolla mitata, se oli normaali 1,0. Eli kaikki hyvin. Taas tuli sellanen järisyttävvä onnen huuma että meille tosiaan tulee VAUVA! O.o :) <3

Ultrassa käyty tänään ja kaikki hyvin, jeeeeee! 6,2cm näytti kaikinpuolin ok. Hr 154/min. Hymyili leveästi kun kuvattiin. Nt 1,8 kuulemma vastaus tulee 2 viikon kuluessa joten 42v joutuu jänskättämään vielä miten niitten kanssa käy. Vatsa on tosissaan pullahtanut ulos isosti vaikka vasta 12+4. Normisti vatsasta olen tosi hoikka (laiha) eikä tosiaan voi enää erehtyä jos vatsani näkee siis että en olisi raskaana. Lääkäri sanoi että istukka edessä. Ja mukavasti loppuun sanoi että juna on nyt täydessä vauhdissa eikä tyyppi enää sieltä pois kyydistä lähde. Lihaskasvain tai olikohan se myooma 3cm kokoinen löytyi kohdusta mutta sanoi että ei se tuota mitään ongelmia... Kuulemman 30% tän ikäisistä niitä jo löytyy muutoinkin. Kuka tietäisi noista lisää? En ole vuotanut enkä muutakaan. Tosi kiva fiilis. Menin hiplailee stokkalle lasten vaatteita, en kuitenkaan ostanut mitään. Vielä kun sais hyvät uutiset niistä riski arvioista kaks viikkoa toivottavasti kuluu nopeasti. Ei taida montakaan olla enää jotta nt ultra edessä. Tsemppiä kaikille! Paula

Onnea taas kaikille hyvistä ultrakuulumisista, ja tsemppiä vielä seulontatuloksia jännääville. :)

Mulla ei näy mitään tuloksia tuolla omakannassa, ei edes, että näihin tutkimuksiin oisin osallistunu. Muita tietoja sielä kyllä on, eli ei ole suostumusjutuistakaan kiinni. Ilmeisesti täälä päin maailmaa ei vaan millään haluta kertoa mitään tutkimustuloksia... o_O

Meillä on huono tilanne, tai mistä minä tiedän, voi olla että meillä on huono tilanne. Ollaan oltu lapsettomuushoidoissa mukana, mikäli tulee positiivinen tulos, niin rv7 on ultra. Tämä ultra osui johonkin rv 7+4 ja alkion koko oli aivan liian pieni, hento syke näkyi kun tuijottamalla tuijotti, mutta ei lääkäri luvannut mitään, uusi utra kahden viikon päähän, siihen on nyt vielä viikko ja mä sekoan! Pelkään että tämä on mennyt/menee kesken, ettei sydän jaksa lyödä tai pieni ei ole lähtenyt kasvuun. Lapsettomuus sivustolla kun kirjoitin tästä, niin sanoivat ettei saa menettää toivoa, että kaikki voi olla kääntynyt hyväksi, se oli kiva kuulla, mutta kun tämä oma pää ajattelee kaikkia mahdollisia variaatioita, enemmän ehkä niitä negatiivisia. Ihanaa lukea täältä hyvistä ultrakuulumisista, suuret onnittelut teille kaikille <3

Aikamoisia eroa noissa ultrakokemuksissakin. Täytyy toivoa, että omalle kohdalle osuu joku leppoisa tyyppi. Ihan hyvä kyllä henkisesti valmistautua siihen, että kohtelu saattaa olla kylmääkin. Ei tuu sit niin shokkina ehkä.

Tsemppiä ja hurjasti voimia Satu! Toivotaan, että pieni jaksaa siellä kasvaa ja seuraavassa ultrassa kaikki olisi kuten pitääkin :)

Meillä oli eilen neuvola. Mulla oli kans se NT-ultra lääkärin tekemä ja nyt oli ihan tavallinen neuvola. Seuraavaksi rakenneultra 28.4 ja toukokuussa vasta lääkärineuvola.

Neuvolassa kaikki hyvin! Verenpaineet 57-127, virtsa puhdas, sykkeet kuulu hyvin ja huiteli 150 tietämillä! paino oli tippunu 6 kg, että pahoinvoinnista oli seurauksiakin. Oon ihmetellyt kum housut pakkaa tippumaan jalasta, mutta siinähän on sitten selitys. ei viittis pienempiä housujakaan nyt tähän väliin ostaa.

Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista! mulle alkaa nyt pikkuhiljaa realisoitua tämä lapsi-asia ja huomaa kun vähän väliä käsi eksyy tonne mahan päälle.

Kiva kuulla ihania uutisia!
Meilläkin ultrassa sekä lääkärissä käyty...kaikki hyvin pienellä ja hyvin kasvanut :) aivan mahtava tunne nähdä niin selkeästi pieni ultrassa ja lääkärissäkin kandi löysi sykkeen samantien kun anturin laittoi masulle :) niin onnellinen olo!riskiluvutkin olivat tosi pienet jotka kanssa lisäsivät huolettomampaa oloa..

Paulapaula..en tiiä onko ollenkaan sama asia kun sinulla mut mulla on toisessa munasarjassa kysta joka on vaaraton ollessaan pieni (vaikkakin omasta mielestäni 2,5cm kuulosti suurelta)..

Tsemppiä kaikille odotukseen!

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista joita on aina yhtä mukava lukea :) Toivottavasti sullakin Satu pikkuinen ois jaksanut lähteä reippaasti kasvamaan!

Meillä oli eilen ultra. Pikkukavereilla kaikki hyvin. Kaikki omaa, eli epäidenttiset ovat :) down-riskiä näille ei voi laskea, sillä verikokeet eivät ole luotettavia (toisella voi olla hyvät arvot, toisella huonot). Niskaturvotusta oli n. 1,5mm molemmilla, mutta lääkäri sanoi ettei kannata huolestua.

Ja Satulle paljon tsemppiä, äläkä heitä kirvestä kaivoon! Viikot ovat vielä niin pienet olleet, kun käynti on ollut, joten kaikki on vielä mahdollista!!

Takaisin