Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MiniMami, alle viikossa ultran jälkeen tuli seulontatulokset Jorvista. Verikokeen tulokset näkyi sitä ennen jo Kantassa, mut ei niistä yksistään tajunnut mitään (minä ainakaan :D).

Mulle tuli perusverikokeen tulokset varmaan viikossa, mutta sitten ne mystisesti katosi o_O mut mä googlettelin niitä lyhenteitä sillon :D

Mulle kerrottiin seulonnan tulokset ultrassa tänään. Verikoe oli 2 vkoa ennen ultraa ja ne lukasin omakannasta.

Joo upposin tonne salaisten puolelle, vaikka käyn kyllä lukemassa täällä lähes päivittäin kuulumisia :) Sen verran kovia höpöttäjiä syyskuiset että on kova työ pysyä perässä! Mulla oli kans ultra ja kaikki just niin kuin pitää <3 LA palautettiin sinne minne se mun mielestä kuuluikin eli 20.9. Ar-ultrassahan siirty vähän myöhemmäksi mutta olin koko ajan sitä mieltä ettei se niin pieni ole. Olo on kyllä aika euforinen <3

Onnea tosiaan munkin puolesta kaikille hyvistä uutisista ja tsemppiä kovasti niille jotka vielä ultraa odottelevat tai muita tuloksia!

Onnea taas kaikille pikkuisensa nähneille. Tänään oli ensimmäinen neuvolalääkäri. mittasi verenpaineen, punnittiin, kyseli kui oon voinut, katsoi labra- ja seulatulokset sekä kuunneltiin sydänääniä. Ipana ei ollut kovin yhteistyökykyinen ja pakoili ultralaitetta. Hieman jo ehti säikäyttää kun lääkäriltä vei tovi ennenkun sykkeen löysi! Sisätutkimustakaan ei tehty kun sanoi, ettei tehdä jos ei näytä sille olevan tarvetta. Hyvä vaan...mitä vähemmän räpelletään, sen parempi (yksi lääkärikammoinen täällä). mitä teillä muilla jo lekurilla käyneillä on ollut siellä?

Noniin, hyvä, että Hopellakin kaikki hyvin! Sitä vaan rupeaa miettimään kun joku "tuttu" ei hetkeen kirjoita!

Mulla näkyy siis kaikki arvot Kannassa, mutta en tiedä uskaltaako niihin tuudittautua? Muista en niin ymmärrä kuin Riseh suhdeluvut.. :rolleyes:

Mulla oli neuvolalääkäri ultran yhteydessä. Ja seuraava oli joskus vkolla 26 tjtn?

Mulla ei näy ku kannassa ku lista mitä otettu. Ei vastauksia ei viitearvoja ei mitään. Ärsyttää ku oisin halunnu ne kattoo. Ja siis tulokset on tullu ku neuvolatäti kirjannu oman toiminnan ja laittanu et oliko infektiotulokset siirretty raskausseurantaan. Liekö tääl pitää oottaa et lekuri käy vastukset läpi. ( yks vanha lekuri sano ton suuntaista esikon aikaan) Minä ressaaja vaan saanu päähän et ny niis o jotai pahasti pielessä ku ei näy.
No huomenna selviää...

Ainiin, varasin taas ajan ultraan, tosin yksityiselle, mutta saadaan mahdollisesti sukupuolikin tietoon mikäli vauvva on yhteistyöhalunen! :) eli 28.3 lauantaina ois taas jännät paikat :)

Milläs viikoilla vois hyvällä tuurilla nähdä sukupuolen? Meillä rakenneultra tasan rv21. Kai sitä malttaa venata :D

Meillä sillon pojasta kun oltiin rakenneultrassa niin ultraaja mielellään kertoi että poika tulossa, tytön aikaan kun erehdyin kysymään, että näkyykö kumpiko olisi tulossa, niin vastaukseksi sain hyvin tympeesti että: kuule tässä tutkitaan nyt vähän tärkeämpiä asioita..
Noo, ei se nyt haitannut vaikka ei saatukaan tietää, mutta olis sen asian voinu hormonihuuruiselle äidille kauniimminkin esittää.

Pöh, voisivat esittää asiansa kyllä kohteliaammin. Tottakai ne rakenteet on se toimituksen pointti, mut jos kysytään niin sit pitää myös vastata asiallisesti! Toivon et mulla sattuis sama ultraaja rakenneultraan, joka oli nt-ultrassakin. Se oli kiva nuori naislääkäri ja puhui selkokieltä ja kuunteli mun huolet ja murheet. Se kiireetön olemus teki siitä käynnistä muutenkin kivan, kun siinä tunsi itsensä huomioonotetuksi, ei mitään liukuhihnameininkiä... :)

Jaahas, ekoja kertoja kirjoittelen tänne. Meilläkin oli eilen eka ultra, ja vihdoin voi edes vähän huokaista helpotuksesta! Kaikki on ollut tosi hyvin, kunnes viime perjantaina tein pitkän kävelyn ja illalla rupesin oksentelemaan ihan hillittömästi. Arvatkaa vaan mitä kaikkea siinä ehti sitten miettiin. Toki mulla on ollu huono olo, mutta kertaakaan en oo oksentanu. Ja tietenkin mies oli vielä työreissulla viikonlopun. Mutta eilen ultrassa siis kaikki hyvin ja tyyppi yksiössänsä tyytyväisenä köllötteli + supermatalat riskiluvut downille. Itkuhan siinä tuli. Nyt uskaltaa jo oikeesti ajatella, että meille tulee vauva! ja la siis 26.9., eli nyt rv 12+4 :happy:

Takaisin