Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :) vieläkös jollain on huomenna ultra?

Mekin käytiin tänään ultrassa, pikkuruisella kaikki hyvin, vilkutteli hienosti meille :) Laskettu aika siirtyi hieman myöhemmäksi, niin mä olin kyllä itekkin vähän laskeskellut. Seulojenkin tuloksen kertoi heti, ja riskiluku oli hyvin pieni.

Kyllä oli jotenkin tosi helpottavaa nähdä, että tuolla oikeasti joku on :) Nyt jos sitten alkais kertoon muillekin vauvauutisia, alottas vaikka noista omista lapsosista :D

Onnea hyvistä uutisista muillekin, ja Satulle tsempit!

Kiitti :) Ensi viikolla onkin sitten jo neuvola. Jopas tää maaliskuu on mennyt nopeeta!

Huoh!
Mulla on vasta 31.3 seuraava neuvola ja samassa lääkäri. Jo kävi eilen ajatus päässä, et onkohan tuolla yksiössä kaikki hyvin. Oon rv:lla 16+3 ja jotkut jo kuulemma tuntee potkut tässä vaiheessa. Miä en tunne kyl mitään, minkä vois miun mielestä potkuks tunnistaa :( buu!

Jos sulla on eka tulossa niin ihan normaalia ettet vielä tunne. Mulla on neljäs ja tunnen liikkeet. Mulla viikot 16+2.

Maggie, mulla on 16+0 ja mitään ei tunnu. Ja ei vissiin vielä tarvitsisikaan muutamaan viikkoon :)

En minäkään osaa huolissani olla vielä. Jotain pulputusta kyllä tuntuu silloin tällöin, mut en voi varma olla kyllä mistään liikkeistä.. Mut ei ne ymmärtääkseni vielä niin voimakkaita ole, et pitäiskään tuntua. Sit puolivälin tienoilla alan huolestua jos en mitään osaa tulkita liikkeiksi vieläkään...

Tosiaan nuo liikkeet on tosi yksilöllisiä. Tunsin esikoisen liikkeet ensimmäisen kerran vasta 20+3, tai saatto se aikaisemminkin möyriä, mutta silloin tiesin varmaksi, mistä se tuli. Ja sitten sitä jatkuikin ihan loppuun asti. On jännän näköinen sitten loppuvaiheessa, kun erottaa "joo, tuossa on jalkapohja", "nyt se työntää takapuolta tuosta" jne. Oli kyllä, kuin Alienia olisi katsonut :'D

Mä tunsin esikoisesta rv17+ ja toisesta muutamaa viikkoa aiemmin. Ensi odottajat ei välttämättä osaa yhdistää niitä hentoja kuplimisia potkuiksi.

Mullakin seuraava neuvola 31.3. Edelleen kovalla jännityksellä odotan verikokeen tulosta. Ne tulee tänään tai vasta maanantaina. Neuvolantäti lupas kyllä soittaa kun ne tulee.

Eli rauhallisin mielin saa vielä olla. Huolestutaan kuukauden päästä, jos silloinkaan ei mitään ala tuntua :)

Iiks! Mulla on muutaman päivän ajan tuntunu "kuplintaa", mutta oon aatellu että jos se kumminkin on vain ilmaa tai jotain. Nyt just äsken tunsin kolme kertaa peräkkäin alavatsalla semmosen pienen ja hennon tönäisyn. Nyt mä olen ihan nuppi sekasin että oliko se nyt oikeesti vauva ja voiko se noin pikkusena jo tuntua noin selvästi. Ja näillä viikoilla jo. Ja ekaa odotan. Kun noi kaikki kirjatkin sanoo että pitäs mennä johonkin 18-20 viikoille ennen kuin alkaa tuntua...

:wtf

Snuzzle, mä tunsin ekasta liikkeitä joskus 14 viikolla! Ei se siis mahdotonta ole. :) Istukkakin oli takaseinämässä, niin ei ollut vaimentamasss.

Kyllä ne jo voi tuntua :) on yksilöllistä milloin tuntee. Esikoisesta itse tunsin ekat liikkeet joskus 15 viikolla ja tästä on nyt tuntunut jo muutaman viikon pientä kuplintaa.

Niin tosiaan tuo istukan paikkakin vaikuttaa. Esikoisen aikaan se oli edessä, joten se saatto olla syy, että niin pitkään meni, ennen kuin liikettä tunsin. Minulla on nyt viikkoja tasan 13 ja parina päivänä olen jo jotain tuntenut. (Kolmas raskaus). Ensin ajattelin kuvittelevani, mutta kun kävimme ultrassa ja vertasin niitä B:n kärrynpyöriä omiin tuntemuksiin, huomasin, että samaan aikaan tulivat. Siis liike ja tuntemus. B taitaa vielä olla jossain tuossa navan kohdalla :) nääkin on niin yksilöllisiä juttuja, onneksi, että mikään tuntemus ei ole oikea/väärä tai hyvä/huono :)

Kiitos teille olipa kiva kuulla että se voi oikeasti olla se vaavakin jo! :woot:

Mulla on niin paljon ilmaa vatsassa kokoajan, että saa ihan kunnolla potkia, että erotan :'D Takana myös mulla istukka..

Takaisin