Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä sinne Mozar! Oon paraskin sanomaan, kun oon kova panikoimaan, mutta ei kannata vielä etukäteen stressata ja odottaa verikokeen tuloksia vain. Komppaan aBua eli ei välttämättä ole mitään vialla.

Tsemppiä Mozar!
Tosiaan eihän se niskaturvotus itsessään vielä kerro riskistä paljoakaan, ja nt: kin on siinä normaalin ylärajalla.
Mutta ymmärrän, että asia mietityttää. Onneksi lopulliset tulokset tulee nopeasti.

Kiitokset kaikille tsempeistä! :-)

Omia kuulumisia kun kirjoitin niin unohdin onnitella muita ultrakuulumisista, onnittelut siis kaikille ultrakuulumisista :-)

Meillä on huomenna nt-ultra ja jännittää aivan mielettömästi! Edellisen odotuksen aikaan tuli riskiluvuksi 1:2500. Vaikka turvotus oli 1,2mm. En ymmärrä miksi se oli noin "suuri" tuo riskiluku... olin kuitenkin "vaan" 25v, ei ylipainoa jne. Joten nyt kun ikää on kolme vuotta enemmän ja lapsia kaksi, niin olen ihan hermoraunio :/ (p.s edellinen oli täysin terve riskiluvuista huolimatta!)

Tsemppiä kaikille ultraa odottajille! :)

Meillä vielä huomenna "virallinen" ultra, pari viikkoa sitte käytiin ja ultraaja halusvottaa viel uusiksi ku pieni ei ollu ihan kahtatoista viikkoa.

Huomenna tulee 13+2. Mulla ei enää nii jännitä ku tää on jo neljäs kerta ku moikataan meijän pikkusta :)

Mutta ootan kyllä ku kuuta nousevaa, se tunne ku näkee oman pikkuisensa rimpuloimassa siellä on niin erityinen <3

Me ei oo osallistuttu seuloihin eikä haluttu nt myöskään. Kerroimme tästä viime kerralla ultraajalle myös. Ultraaja oli hieman ihmeissään ja sanoi että haluaisi silti ottaa nt ensi jerralla kun sen " niin helposti voi tässä mitata". :)

En tiedä oikein miten suhtautua jos hän huomenna sen niin kovasti tahtoo mitata. Ei se meillä kamalan suuri asia ole mitataanko vai ei mut oltiin hiukan hämmentyneitä kun ultraaja ei sulattanutkaan meidän kantaamme tuosta vaan.. :)

aika jännä asenne ultraajalla... Liekö ootta nykysellään sellanen poikkeus, ku ette sitä halua. Mut eiks se oo se ja sama, kuunnella pitäs sitä perhettä kuka milloinki on kyseessä.

Musta noi seulonnat ei oo eettisesti ihan mutkaton asia. Me ei myöskään osallistuta, mutta vielä ei olla kohdattu painostusta tai paheksuntaa sen takia. Tosin ultra on vasta tulossa, joten saa nähdä onko siellä oikeesti menny viesti perille, että pitäisi olla vain yleinen ultraäänitutkimus.

Niin, suurin osa varmaan haluaa seulonnat ja muut, meille tämä päätös itsestäänselvyys. Meillä Mamaanton samoja ajatuksia...

Huh-huh! Kahlailin tätä ketjua läpi ja kylläpäs tänne onki tullu paljo porukkaa! Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja tsemppiä jännitykseen, vielä aikaa tai tuloksia odottaville!

Jee! Ihanaa Minis! :love2:love2

Kuinka kauan teillä on kestänyt saada seulontavastaukset ja oletteko nähneet niitä Kanta- palvelusta?
Samalla mietin mihin on hävinnyt Hope-?:oops:

Hope on salaisten puolella. Mä sain kantaan viikossa tulokset. Kiitos MiniMami :)

Takaisin